וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: נדאל הביס את תים, יפגוש בגמר את ואוורינקה

השור ממאיורקה נראה נהדר וניצח 3:6, 4:6, 0:6 את דומיניק תים, אולי בדרך לתואר עשירי בפריס. מה שעומד בינו לבין ההישג הזה הוא סטן ואוורינקה, שניצח 7:6 (6), 3:6, 7:5, 6:7 (3), 1:6 את אנדי מארי

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
מפחיד. נדאל/רויטרס

רולאן גארוס 2017 מתקרב לרגעי ההכרעה שלו והיום (שישי) נערכו שני חצאי הגמר אצל הגברים: סטן ואוורינקה ניצח בראשון 7:6 (6), 3:6, 7:5, 6:7 (3), 0:6 את אנדי מארי, רפאל נדאל דרס 3:6, 4:6, 1:6 את דומיניק תים, שנותר חסר אונים.

עוד בנושא:
אנדי מארי: "אני גאה בטורניר שעשיתי, הגעתי בכושר לא טוב"

מגיע לו/רויטרס

אנדי מארי (1) - סטן ואוורינקה (3) 7:6 (6), 3:6, 7:5, 6:7 (3),

איזה משחק ענק של השוויצרי. בגיל 32 ו-75 ימים הפך סטן ואוורינקה לטניסאי המבוגר ביותר שעולה לגמר רולאן גארוס מאז עשה את זה ניקי פיליץ' בגיל 33 ו-280 יום בשנת 1973. המדורג שלישי בטורניר עלה לגמר הגרנד סלאם הרביעי בקריירה שלו כשבכל שלושת הקודמים הוא גם ניצח, ועכשיו יתרווח ויצפה במשחק השני של היום כדי לראות את מי יפגוש בגמר.

מספרי המשחק:
אייסים: ואוורינקה - 6, מארי - 1
שגיאות כפולות: ואוורינקה - 3, מארי - 5
ווינרים: ואוורינקה - 87, מארי - 36
שגיאות לא מחויבות: ואוורינקה - 77, מארי - 36


מערכה 1:

שני השחקנים הצליחו לשמור על ההגשות שלהם, ובתום ששת המשחקונים הראשונים הראה לוח התוצאות על 3:3. במשחקון השמיני השיג ואוורינקה אפשרות שבירה ראשונה, ניצל אותה עם ווינר נפלא ועלה ל-3:5. מארי השיג אפשרות שבירה משלו במשחקון הבא, ניצל אותה, השווה ל-5:5 וכפה שובר שוויון. בטיי-ברייק הצליח הסקוטי להשיג מיני-ברייק ועלה ל-2:4, השוויצרי לא ויתר והפך ל-5:6 עם נקודה יפהפיה אך פספס נקודת מערכה ואפשרו ליריבו נקודת מערכה משלו, אותו ניצל מארי כדי לנצח את המערכה הראשונה 6:7 (6).

מערכה 2:

אפשרות השבירה הראשונה היתה שייכת לואוורינקה, במשחקון החמישי, אך מארי הצליח להציל אותה ועלה ל-2:3. במשחקון השביעי השיג השוויצרי שלוש אפשרויות שבירה, ניצל את הראשונה מביניהן וברח ל-3:5. ואוורינקה השיג עוד שבירה ונעל את המערכה ב-3:6 מרשים מאוד.

מערכה 3:

ואוורינקה פתח מצוין גם את המערכה השלישית, היה התקפי מאוד, השתמש בבקהנד הדומיננטי שלו ושבר בדרך ל-0:3 מוקדם. מארי לא הרים ידיים, שמר על ההגשות שלו בקלות ושבר, 2:3. ואוורינקה שבר שוב בתום משחקון ארוך ועלה ל-2:4 אחרי החטאה אומללה של מארי. הבריטי שבר בתום משחקון ארוך ואחרי בקהנד ווינר אלכסוני, 3:4. הוא שמר על ההגשות שלו ואפילו השיג שתי נקודות שבירה במשחקון הבא, אבל לא הצליח לנצל אותן, ואוורינקה שמר ועלה ל-4:5. מארי שמר ובעזרת מהירות יוצאת דופן ויכולת להחזיר כל כדור, השיג שבירה כדי לעלות ל-5:6. מארי שמר על ההגשות וזכה במערכה עם 5:7.

מערכה 4:

אחרי שישה משחקונים בתוך המערכה, אף אחד מהשחקנים לא הצליח עדיין לשבור, אבל המשחקון השביעי הוא תמיד מועד לפורענות. ואוורינקה שמר על ההגשות שלו וגם מארי, המשחק עלה רמה ואנחנו ב-5:5. השניים המשיכו לשמור על ההגשות והמערכה הלכה לשובר שוויון, שם ואוורינקה התעלה עם משחק התקפי ואגרסיבי מאוד, סגר עניין עם 3:7 אחרי פורהנד אדיר לאורך הקו ולקח את המשחק למערכה חמישית עם 6:7 (3).

מערכה 5:

ואוורינקה רכב על המומנטום לתוך המערכה החמישית, שבר במשחקון הראשון והשלישי ועלה ל-0:3. הוא נראה בדרך לגמר. השוויצרי המשיך לשמור על היתרון ולהיראות נהדר בדרך ל-0:5. דווקא במצב הזה מארי שבר אותו וצימק ל-5:1, אבל ואוורינקה שוב שבר עם בקהנד טיפוסי לאורך הקו וניצח במשחקון, במערכה ובמשחק כולו ועלה לגמר עם 1:6 במערכה החמישית. הישג ענק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
איזו הצגה/רויטרס

רפאל נדאל (4) - דומיניק תים (6) 3:6, 4:6, 0:6

וואו איזו הופעה אדירה סיפק השור ממאיורקה מול האוסטרי בן ה-23. רק לפני יומיים דומיניק תים ניצח את נובאק דג'וקוביץ', כשהוא לוקח את המערכה האחרונה 0:6. היום, הוא פגש יריב שנמצא בליגה משל עצמו ונראה בדרך הבטוחה לתואר העשירי שלו ברולאן גארוס וחטף בייגל משל עצמו במערכה האחרונה. נדאל נשבר במשחקון הראשון, אבל מאותו רגע ואילך הוא עשה מה שהוא רוצה על המגרש, גרם לתים לאבד את כל האמונה והביטחון והביס אותו בתוך שעתיים ועוד עשר דקות. נראה מי יעז להמר נגד האפשרות שרפא ישלים ביום ראשון את הדסימה שלו.

מספרי המשחק:
אייסים: רפאל נדאל - 2, תים - 3
שגיאות כפולות: נדאל - 2, תים - 3
ווינרים: נדאל - 23, תים - 21
שגיאות לא מחויבות: נדאל - 22, תים - 34

מערכה 1:

המשחק נפתח עם שתי שבירות של הגשות ובמשחקון השלישי נדאל היה כבר ב-40:15, אבל שמר על ההגשות ועלה ל-1:2. תים הצליח לחזור מ-40:0 על ההגשות שלו בזכות הפורהנד המצוין שלו, אבל אז הפסיד שתי נקודות ונדאל עלה ל-1:3 ובהמשך ל-1:4. השניים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם וזה 3:6 לנדאל בתום המערכה הראשונה.

מערכה 2:

נדאל השיג שבירה כבר במשחקון השלישי ועלה ל-1:2. בהמשך המערכה הוא לא ממש אפשר לתים להתקרב אליו במשחקוני ההגשות שלו ונעל את המערכה עם 4:6. השור ממאיורקה נראה בדרך הבטוחה לעוד גמר, תים חסר אונים מול היכולת האדירה שלו.

מערכה 3:

המערכה האחרונה התקיימה כבר אחרי שתים הניף דגל לבן. הוא נותר חסר אונים ואמונה בעצמו מול שחקן החימר הטוב בכל הזמנים, ולרוע מזלו אפילו לא זכה במשחקון אחד לפני שנפרד מהטורניר בפעם השנייה ברציפות בחצי הגמר עם 6:0במערכה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully