וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי: "אני גאה בטורניר שהיה לי, בסוף הייתי עייף מדי"

המדורג מספר אחת בעולם נשמע מעודד למרות ההפסד לוואוורינקה וההדחה בחצי גמר רולאן גארוס. השוויצרי: "היה קרב קשה מבחינה מנטאלית, אני שמח שמצאתי דרך לנצח". נדאל: "אני מאושר מאוד"

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
גאה בטורניר. מארי/רויטרס

סטן ואוורינקה עלה היום (שישי) לגמר רולאן גארוס. השוויצרי, המדורג שלישי בטורניר, ניצח 7:6 (6), 3:6, 7:5, 6:7 (3), 1:6 את אנדי מארי בתום משחק של ארבע שעות ו-34 דקות ועלה לגמר הגרנד סלאם הרביעי בקריירה שלו עם הניצחון הרביעי בקריירה מול מדורג ראשון בעולם והראשון שלא בגמר גרנד סלאם.

עוד בנושא:
אנדי מארי הודח על ידי סטן ואוורינקה בחצי הגמר

מארי אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "אני גאה בטורניר שעשיתי, אני חושב שהיה לי טורניר טוב בסך הכול. הייתי מרחק של שובר שוויון אחד מעלייה לגמר וכשהגעתי אל הטורניר לא הייתי בשאיי, אז אני גאה מאוד. אולי העובדה שלא שיחקתי מספיק לאחרונה פגעה בי בסיום כי הייתה אינטנסיביות גבוהה ואם לא שיחקת הרבה, אז ארבע שעות או ארבע שעות וחצי יכולות לגרום לך להרגיש מותש. אבל שיניתי את כל המומנטום שהייתי בו והיה לי טורניר בהחלט טוב".

ואוורינקה, אלוף הטורניר מ-2015, אמר: "כמובן שהיה לא קל, במיוחד לאור העובדה שהייתי בפיגור של שתי מערכות מול אחת. כשאתה משחק מול שחקן כמו אנדי מארי, אתה יודע שאתה יכול לשלוט במשחקונים, אבל הוא עדיין ימשיך להיות שם ולסכן אותך. הוא עדיין הולך לעשות הגנה מדהימה, לשחק את הטניס הנכון ברגע הנכון. לכן הוא מקום ראשון בעולם. כשאתה נכנס למשחק גרנד סלאם נגדו, אתה צריך לקבל את זה. אתה צריך להמשיך לנסות להתרכז במה שאתה עושה. אני חושב שמבחינה מנטאלית היה קרב קשה היום, אני שמח שמצאתי דרך לנצח".

לקראת מפגש אפשרי מול רפא נדאל, אמר ואוורינקה: "אני חושב שלשחק נגד רפא בגמר רולאן גארוס זה האתגר הגדול ביותר שיש בטניס. הוא שחקן החימר הטוב ביותר אי פעם. הוא רוצה לזכות בתואר העשירי שלו ברולאן גארוס וזה משהו מרשים במיוחד, משהו קשה מאוד. בסופו של דבר, זה גמר. הלחץ הוא על שני השחקנים. אף אחד לא עולה אל המגרש במחשבה שאין עליו לחץ. שנינו רוצים לזכות בתואר, ושנינו ניתן הכול על המגרש".

טניסאי העבר פאט קאש התייחס למארי ואמר: "זו הייתה הופעה טובה של מארי. להגיע עד חצי הגמר ולהיות בו חזק עד המערכה החמישית, זו הופעה נהדרת. מארי לא הגיש מספיק טוב כמו שהוא רצה ולא השיג מספיק ווינרים או הלחיץ מספיק את סטן. זו הייתה בעיה מבחינתו לאורך כל הקריירה, אבל זו הדרך בה הוא משחק. היה טורניר מוצלח מאוד בשביל מארי. הוא יהיה מאוכזב ויבין שיש לו דברים לעבוד עליהם, אבל אני חושב שבעוד כמה ימים הוא ישקול את מה שקרה ויבין שהיה טוב".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
יכול לחייך. נדאל/רויטרס

במשחק השני רפאל נדאל העביר שיעור לדומיניק תים וניצח אותו 3:6, 4:6, 0:6 נינוח מאוד בדרך לגמר. בסיום אמר רפא: "התחלתי קצת יותר עצבני מאשר בדרך כלל, אבל לאחר מכן שיחקתי טוב, אני חושב. נכון שדומיניק עשה הרבה יותר טעויות מאשר בדרך כלל. הייתה רוח והוא לא שיחק במגרש המרכזי לפני המשחק הזה וכנראה שזה הקשה עליו. באופן כללי, להיות שוב בגמר כאן זה חשוב לי מאוד כי זה האירוע החשוב ביותר בקריירה שלי. אני מאושר מאוד ואני הולך לנסות את המיטב שלי ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully