וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה האלפ: "זה יהיה יום גדול, משחק גדול ואני מרגישה מוכנה"

הרומנייה בת ה-25 מוכנה לגמר רולאן גארוס מול הסינדרלה בת ה-20 ילנה אוסטפנקו, שאמרה: "כמובן שלא ציפיתי להגיע לגמר כשהתחיל הטורניר, אבל אני בטוחה בעצמי" (שבת, 16:00, יורוספורט)

סימונה האלפ טניסאית רומנייה (ימין) ואיון טיריאק טניסאי עבר רומני. AP
האלפ עם טיריאק במשחק בין ואוורינקה למארי/AP

גמר רולאן גארוס לנשים ייערך מחר (שבת, 16:00, שידור ישיר ביורוספורט) ויפגיש בין המדורגת שלישית והפייבוריטית לזכייה מהרגע הראשון, סימונה האלפ הרומנייה, לבין ילנה אוסטפנקו הלטבית, שחגגה יום הולדת 20 ביום חמישי ומדורגת 47 בעולם. אוסטפנקו הבטיחה כניסה ראשונה בקריירה אל 20 הראשונות בדירוג העולמי בעקבות ההצלחה שלה בטורניר עד כה.

"כמובן שהמשחק הזה חשוב מאוד ואני לא אתחבא או אסתיר את החשיבות שלו", אמרה האלפ לקראת הגמר, "כמובן שזה יהיה נהדר אם אוכל לזכות, אבל אני מנסה לא לחשוב יותר מדי כי זה רק שם עליי עוד לחץ". אם הרומנייה תנצח, היא תעלה אל המקום הראשון בעולם אחרי 11 שנים בסבב, במהלכן זכתה ב-15 תארים. "אני אומרת תמיד שאני משחקת טוב תחת לחץ, אבל אני לא צריכה אותו", אמרה האלפ, "אני רק מתייחסת אל זה כאל יום גדול, משחק גדול וכמובן שאני מוכנה כי ניצחתי בהרבה משחקים עד כה".

בצד השני אוסטפנקו, הסינדרלה של הטורניר שחבטה עד כה 245 ווינרים, אמרה: "כמובן שלא ציפיתי להגיע לגמר כשהתחיל הטורניר, אבל השתפרתי ושיחקתי טוב יותר בכל משחק. אני לא יכולה לשחק כל המשחק מדהים. לפעמים יש עליות וירידות, אבל אני עדיין מנסה להילחם ולשחק את המשחק שלי. אם אעשה את זה, אחזור למשחק שלי וזה יעזור לי לנצח". ההצלחה של אוסטפנקו אפילו זיכתה אותה בשיחת טלפון מנשיא לטביה ריימונדאס וייוניס. "הוא התקשר לאמא שלי והיא אמרה לי כי אף אחד לא יודע את מספר הטלפון שלי", התבדחה הטניסאית בת ה-20.

טניסאית לטבית ילנה אוסטפנקו. רויטרס
תמשיך להדהים? אוסטפנקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully