וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת מאוכזבת: "הפסדנו לאו דווקא כי היינו הקבוצה הפחות טובה"

8.6.2017 / 9:02

במועדון הדרומי סיימו עונה ראשונה מחוץ לפיינל פור, אחרי הפסד במשחק החמישי בבית לראשון לציון. הקבוצה תשב עם עודד קטש בימים הקרובים וצפויה לממש את האופציה על פייריה הנרי

לירון מולדובן

העונה של הפועל אילת הסתיימה אמש (רביעי) באכזבה גדולה עם הפסד 82:77 למכבי ראשון לציון במשחק החמישי של סדרת רבע גמר הפלייאוף. זאת הפעם הראשונה מאז שהקבוצה שבה לליגת העל שהיא מסיימת ללא הכרטיס לפיינל פור, אך באילת לא יוכלו לסמן את העונה הזו ככישלון. הקבוצה היתה תחת עננה כבדה בקיץ לאחר עזיבתו של דורון הרציקוביץ', וניצחה רק שניים משבעת משחקי הפתיחה שלה לפני שהצליחה להפוך את העונה וכמעט לסיים במקום הראשון בתום העונה הסדירה.

בקבוצה חשו פספוס גדול בסיום המשחק והשחקנים נראו שבורים. המאמן עודד קטש ועוזרו ערן יצחק לקחו אותם לשיחה בחדר ההלבשה והיום הם צפויים לערוך ארוחת סיכום עונה. במועדון סימנו שני רגעים שסיימו עבורם את הסדרה - הראשון הוא הפציעה של רפי מנקו, והשני - המשחק האגרסיבי של ראשון לציון, והנסיונות שלהם להוציא את הקבוצה הדרומית מהכלים. "בסופו של דבר, הפסדנו את הסדרה לאו דווקא כי היינו הקבוצה הפחות טובה", אמר אחד מאנשי הקבוצה אמש, "לא יעזור לנו לבכות עכשיו, עשינו עונה יפה וצריך להמשיך הלאה".

במועדון יתחילו בימים הקרובים להכין את העונה הבאה, כולל שיחה שתיערך עם עודד קטש ששמו הוזכר כמועמד אפשרי להצטרף להפועל ירושלים. בגזרת השחקנים - אפיק ניסים מחזיק בחוזה לעונה נוספת, ועל פייריה הנרי יש לאילת אופציה לעונה נוספת והיא צפויה לממש אותה. בקבוצה רוצים לראות גם את נאור שרון ורפי מנקו ממשיכים, כשהראשון ישוב להפועל ירושלים אך לא ברור אם יישאר בה. במועדון אף היו רוצים לראות את הפורוורדים וויל דניאלס ולנדון מילבורן ממשיכים, אך בזכות העונה הטובה שלהם, הם צפויים להיות מבוקשים בשוק השחקנים האירופי.

עוד בנושא:

מכבי ראשון לציון ניצחה 77:82 את הפועל אילת ועלתה לפיינל פור
שמוליק ברנר: "זה מדהים, היינו במצבים שאף אחד לא חלם"
מכבי ראשון לציון חגגה, יצחק פרי: "לעולם אל תזלזלו בלב של אלוף"

מאמן הפועל אילת עודד קטש. לירון מולדובן
הפגישה בקרוב. קטש/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully