וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון ניצחה 77:82 את הפועל אילת ועלתה לפיינל פור

האלופה השיגה כרטיס למעמד השיא בפעם השלישית ברציפות אחרי ניצחון חוץ מרשים על שחקניו של קטש שסיימו את העונה הסדירה במקום השני. באקנר (16) ותומאס (17) התקוטטו והורחקו ברבע השלישי. ריצ'ארד הצטיין עם 16

לירון מולדובן
שחקן הפועל אילת רג'י באקנר ושחקן מכבי ראשון לציון צ'אלס תומאס מתקוטטים. לירון מולדובן
התקוטטו והורחקו. באנקר ותומאס/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון עלתה הערב (רביעי) לפיינל פור שלישי ברציפות אחרי ניצחון חוץ, 77:82 על הפועל אילת. אחרי ההדחה של חולון הראשונה בתום העונה הסדירה, גם אילת השנייה מודחת עם שני הפסדי בית רצופים לראשון שהוכיחה שיש לה אופי גדול בעונה שבה היא החליפה את הזרים במהלך העונה ומעט מאוד אנשים ספרו אותה.

רגע המפתח של המשחק הזה הגיע ארבע דקות לסיום הרבע השלישי כשצ'ארלס תומאס המצטיין של ראשון (17) הורחק אחרי עימות פיזי עם רג'י באקנר שגם הוא הורחק אחרי שקלע 16 לקבוצתו. ראשון הגיבה הרבה יותר טוב להרחקה הזו וברחה לאילת הרבה בזכות הישראלים שלה עודד ברנדווין, אלישי כדיר וגם בן שימול שקלע סל חשוב מאוד לקראת הסיום במאני טיים. תומאס סיים את המשחק כקלע המוביל למרות ששיחק רק שניים וחצי רבעים. פטריק ריצ'ארד הוסיף 16 ו-8 ריבאונדים וברנדווין תרם 12 ו-4 אסיסטים למנצחים. עודד קטש מסיים את העונה הזו מאוכזב מאוד, ראשון עושה את הבלתי צפוי.

קלעו להפועל אילת: רג'י באקנר 16 ו-8 ריבאונדים, לנדון מילבורן 16, פייריה הנרי 12, אפיק ניסים 9, וויל דניאלס 8, חנן קולמן 6, נאור שרון 4, רוברט רות'בארט 4 ואלון ספיר 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: צ'ארלס תומאס 17, פטריק ריצ'רד 16 ו-7 ריבאונדים, עודד ברנדווין 12, אלישי כדיר 11, קמרון לונג 8, עידן זלמנסון 8, אבי בן שימול 4 ו-6 אסיסטים, ניצן חנוכי 4, שון דאוסון 2, ג'יי ג'יי מור שותף אך לא קלע.

שחקן מכבי ראשון לציון פטריק ריצ'רד. לירון מולדובן
איזה הישג. פטריק ריצ'ארד/לירון מולדובן

מהלך המשחק

פתיחת המשחק הזה הייתה שייכת לראשון האורחת שנהנתה ממשחק אגרסיבי ויעיל של צ'ארלס תומאס ואלישי כדיר שחגגו בצבע החדיר של אילת שלא מצאה פיתרון בהגנה. למזלה היה לה את חנן קולמן שתפר שתי שלשות ורג'ינלד באקנר שחגג עם 9 נקודות כבר ברבע הראשון כאשר נקודת עונשין שלו קובעת את תוצאת הרבע הראשון: 21:23 למכבי ראשון לציון.

אילת פתחה בסערה את הרבע השני עם 0:8 מהיר ועלתה ליתרון מבטיח כשה-איש שלה היה רג'י באקנר שפשוט חגג בצבע עם 13 נקודות ללא החטאה והעלה את אילת ליתרון של 23:29. אבל ראשון לא נבהלה והגיבה עם ריצת 0:9 מהירה בזכות שש נקודות של תומאס הנהדר ושלשה של ריצ'רד וראשון עלתה ליתרון 29:32. בשלב הזה התעורר נאור שרון שעם שני סלים רצופים החזיר את אילת למשחק, אבל מהלך שלוש נקודות של אלישי כדיר קבע 35:39 לקבוצתו. אולם, כדיר ביצע שטות כשביצע עבירה מיותרת על באקנר כשנותרו שתי מאיות לסיום. באנקר קלע אחת מהקו ובהפסקה 36:39 לראשון לציון.

שחקן מכבי ראשון לציון צ'ארלס תומאס. לירון מולדובן
נתן הצגה. צ'ארלס תומאס/לירון מולדובן

גם הרבע השלישי המשיך להיות דו קרב בין שני שחקנים. תומאס קלע עוד סל קשה בצבע ובאקנר הגיב עם סל משלו כשזלמנסון קובע 42:46 לאורחים ארבע דקות בתוך הרבע. 4:20 דקות לסיום הרבע התרחשה תפנית דרמטית כששני המצטיינים של המשחק צ'ארלס תומאס ורג'י באקנר הורחקו אחרי שהתקוטטו ביניהם כאשר באקנר היה זה שהתקיף ראשון ותומאס ניסה לתקוף אותו בחזרה אבל נעצר על ידי נאור שרון. מי שיצאה ראשונה מההלם אחרי התקרית היא ראשון שהגיבה עם שש נקודות רצופות של לונג וברנדווין ועלתה ליתרון 48:54. היתרון של האלופה רק תפח עם שלשה של ריצ'ארד שקבעה 52:59 לראשון בסוף הרבע. האם אילת מסוגלת לחזור?

שחקן הפועל אילת רג'י באקנר ושחקן מכבי ראשון לציון צ'אלס תומאס מתקוטטים. לירון מולדובן
איזה בלגאן. באקנר ותומאס מתעמתים/לירון מולדובן

פייריה הנרי שרשם עד כה לא פחות משישה איבודים ניסה להחזיר את אילת למשחק עם מהלך של שלוש נקודות, אבל מיד ביצע עבירה רביעית וקטש נאלץ להחליפו. מי שלקח אחריות היה אפיק ניסים הוותיק שתפר שלשה קריטית וצימק את הפיגור של המקומיים ל-68:61 כשנותרו 6:40 דקות לסיום המשחק. הקאמבק של אילת נמשך עם עוד סל של הנרי ומהלך של סל ועבירה של מילבורן שקבע 70:66 בלבד לראשון. חנוכי קטע את הריצה של אילת, אבל דניאלס תפר שלשה מנגד. ברנדווין קלע סל קשה והוסיף עוד שתיים מהעונשין, כשסל יפה של דניאלס ועוד שלשה אדירה קבעו 74:77 בלבד לראשון.

איזו דרמה. שמוליק ברנר לקח פסק זמן וחזר ממנו עם סל קשה ויפה של אבי בן שימול. אילת החטיאה וביצעה עבירה על קמרון לונג שקלע רק אחת ומילבורן קלע שלשה מנגד וקבע 77:80 כשנותרו 18 שניות לסיום. ריצ'ארד קלע מהקו מנגד, אפיק החטיא שלשה ובסיום: 77:82 למכבי ראשון לציון שעולה לפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully