וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק ברנר: "זה מדהים, היינו במצבים שאף אחד לא חלם"

7.6.2017 / 21:38

מאמן ראשון לציון דמע מהתרגשות אחרי הניצחון באילת: "הייתה פה מלחמה גדולה ולב גדול". ברנדווין: "הכי שמח שיש". קטש: "הדרך שלהם הייתה ברורה מתחילת הסדרה, לצערי זה הצליח להם"

לירון מולדובן
- שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים, קמרון לונג. לירון מולדובן
חיבוק של ניצחון. קמרון לונג/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון רשמה הערב (רביעי) הישג מצוין כשהעפילה לפיינל פור אחרי 77:82 בחוץ על הפועל אילת. אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום השביעי בלבד, הכתומים הוכיחו אופי גדול ועלו למעמד השיא של הכדורסל בפעם השלישית ברציפות כאשר היריבה שלהם בחצי הגמר עשויה להיות לא אחרת מאשר הפועל ירושלים, הקבוצה שהפסידה לה בגמר בשנה שעברה. ראשון הצליחה להתגבר על ההרחקה של צ'ארלס תומאס שסיים כקלע המוביל שלה עם 17 למרות ששיחק רק שניים וחצי רבעים. מי שהתעלו במאני טיים היו עודד ברנדווין שגילה המון מנהיגות ופטריק ריצ'ארד שקלע כמה שלשות מאוד חשובות.

פטריק ריצ'ארד שחקן מכבי ראשון לציון (שמאל) עם צ'ארלס תומאס. לירון מולדובן
ההרחקה לא קילקלה לו את המצב רוח. צ'ארלס תומאס/לירון מולדובן

שמוליק ברנר המאמן אמר בסיום עם דמעות בעיניו: "זה לא קל, האנשים שלנו כל כך רצו, במשחק הקודם רצו יותר מדי, וכשאתה רוצה יותר מדי דברים הולכים הפוך. מיד באותו הלילה, גם אני וגם ניצן חנוכי אמרנו לשחקנים שזו רק מהמורה בדרך. שמח מאוד שעשינו את זה, מדהים, היינו במצבים שאף אחד לא חלם, שיחקנו בלי צ'ארלס שהוא לוחם גדול, צריך לראות את המשחק הזה שוב, הייתה פה מלחמה גדולה ולב גדול".

לגבי השאלה האם הוא ראוי לבנות את הקבוצה גם לעונה הבאה: "אני תמיד הרגשתי ראוי. זה הכל".

עודד ברנדווין, שנבחר למצטיין של ראשון אמר: "יש לי הרבה אמונה בעצמי, הרבה ביטחון. אני לא מפחד מהרגעים האלו. אני מאושר, גאה בחברים שלי. הייתה סדרה קשה, זה היה יותר מלחמה מאשר כדורסל. אני הכי שמח שיש".

עודד קטש מאמן המפסידה אמר: "התוכנית של ראשון לפלייאוף הזה הייתה ברורה מהרגע שהסדרה החלה. הם התמקדו בשני השחקנים המשמעותיים שלנו. הם הצליחו לצערי, אני פחות מתחבר לדרך הזו. כל אחד בוחר את הדרכים שלו ושיהיה להם בהצלחה. היה די ברור מהרגע הראשון איך הם באים לשחק. ברור שאני מרגיש פספוס אחרי שניצחנו בראשון והבאנו את ההכרעה לאולם שלנו. שום דבר לא ייקח את הגאווה הגדולה מהדרך שעשינו השנה.

שמוליק ברנר מאמן מכבי ראשון לציון (ימין) עם אשתו. לירון מולדובן
יופי של הישג. שמוליק ברנר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully