וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "קשה להיות שחור באמריקה", סטיב קר עשוי לחזור במשחק 1

המילה "כושי" רוססה על ביתו של ג'יימס, שהגיב עם אמירות פוליטיות נדירות: "יש הרבה שנאה כלפי האפרו אמריקאים". מאמן גולדן סטייט מתאושש, מייק בראון הציע שינהל חצי מהמשחק הראשון

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
נחשף לתקרית גזענית. לברון מול דוראנט/AP

אחרי עונה סדירה נהדרת ופלייאוף קצת פחות, ואחרי שבוע בלי כדורסל מהליגה הטובה בעולם, מחר בלילה (בין חמישי לשישי, 4:00, ספורט 5 ו-HD), זה סופסוף קורה: חלק ג' בטרילוגיית הגמרים בין גולדן סטייט לקליבלנד יוצא לדרך, עם משחק מספר 1 שייערך באורקל ארינה באוקלנד. לראשונה בהיסטוריה, שתי קבוצות נפגשות שלוש פעמים ברציפות בגמר ה-NBA.

בדיוק כמו בשנתיים האחרונות, יתרון הביתיות שייך לווריירס, שסיימו את העונה הסדירה עם לא פחות מ-67 ניצחונות, הרבה יותר מה-51 של האלופה המכהנת. אלא שבפלייאוף הוכח שוב שלברון ג'יימס וחבריו יודעים להעלות הילוך בשעת הצורך ובשעה שגולדן סטייט הסתדרה נהדר גם ללא סטיב קר, שהכאבים בגב מנעו ממנו לעמוד על הקווים, הרי שגם קליבלנד שייטה בקלילות לגמר, כאשר בשלושת הסיבובים הראשונים המאזן של הווריירס עומד על 0:12 חלק וזה של הקאבלירס על 1:12.

אולם, רגע לפני הגמר הגדול, לברון ג'יימס הסופרסטאר של קליבלנד נחשף לאקט גזעני מכוער כאשר על פי ה-TMZ על שער הכניסה לביתו שבלוס אנג'לס רוססה המילה "ניגר" היום בבוקר. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה וחושדת שמדובר בפשע שנאה, אקט שעשוי להיות לו השלכות רבות בחברה האמריקאית. יש לציין שהבית בלוס אנג'לס שייך ללברון, אך הוא לא נכח בו במהלך המקרה הזה ולא נמצא שם יותר מדי גם באופן כללי. המילה הגזענית רוססה על שער הכניסה לביתו, אך פרטים נוספים עדיין טרם פורסמו.

לברון התייחס לאירוע הוואנדליזם שהתרחש בביתו ואמר בתגובה במסע"ת: "לא משנה כמה כסף יש לך, עד כמה אתה מפורסם ועד כמה אנשים מעריצים אותו, זה קשה להיות שחור באמריקה. גזענות תמיד תהיה חלק מאמריקה ומהעולם, יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות כחברה כדי לשנות את זה. יש הרבה שנאה כלפי אפרו אמריקאים ואנחנו נתקלים בזה בכל יום. המשפחה שלי מוגנת, אני מוגן וזה הכי חשוב".


עוד בנושא:

דמות עגולה: קיירי אירווינג הופך לאט לאט לכוכב-על בכוחות עצמו
סדרת גמר ה-NBA בדרך לנתוני שיא של 19 שנה: "לזה כולם חיכו"
קליעה למטרה: האימונים המשוגעים שהחיו את קייל קורבר מחדש
ב-NBA מוכנים: "זו ההזדמנות של מייק בראון להשיג נקמה בלברון ג'יימס"
סטיב קר לא אופטימי: "נכון לרגע זה, לא אאמן את משחק 1 בגמר"
לברון ג'יימס: "שתי הקבוצות טובות יותר מבשנה שעברה. מה זה אומר? עוד נראה"
קווין לאב: "אנחנו לא מרגישים כמו אנדרדוגים, נשתמש בזה כדלק"

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, עם קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הווריירס ניצחו את משחק 1 בשני הגמרים הקודמים. קרי מול קיירי/GettyImages

אצל גולדן סטייט הרוחות קצת יותר רגועות. ב-ESPN דיווחו הלילה שישנה סבירות לא קטנה שסטיב קר יחזור לעמוד על הקווים בסדרת הגמר, אולי כבר במשחק 1. מייק בראון, שמשמש מאמן זמני, אמר אמש ש"סטיב דיבר על האפשרות של לאמן במשחק 1, ואפילו אמרתי לו 'אתה צריך לעשות את זה. ואם לא תרגיש טוב, נתחלף במהלך המשחק ופשוט תעמוד שוב מאחורה'".

שני הגמרים הקודמים נפתחו עם ניצחון ביתי של גולדן סטייט. ב-2015, עם דיוויד בלאט על הקווים, קליבלנד גררה את גולדן סטייט להארכה אולם שם איבדה את קיירי אירווינג להמשך המשחק והסדרה כולה (יחד עם קווין לאב שנפצע בתחילת הפלייאוף) ולבסוף הפסידה 108:100, כשסטפן קרי קולע 26 ומתגבר על 44 נקודות של לברון. בשנה שעברה משחק 1 היה חד צדדי יותר והווריירס הביסו את הקאבלירס 89:104, בעיקר בזכות ריצה של 8:29 בסוף הרבע השלישי ותחילת הרביעי.

אלא שלמרות אותו ניצחון מוחץ של גולדן סטייט, שתי הקבוצות זוכרות היטב כיצד הסתיימה הסדרה האחרונה ביניהן, אז הפכה קליבלנד לקבוצה הראשונה אי פעם שחוזרת מפיגור 3:1 בגמר ה-NBA כל הדרך לזכייה באליפות הראשונה בתולדותיה והראשונה של העיר (באחד מארבעת ענפי הספורט הגדולים) מזה 52 שנים. לפרנצ'ייז של הווריירס יש במאזן ארבע אליפויות, שתיים כפילדלפיה (1947, 1956) ושתיים בגולדן סטייט (1975, 2015) ועוד ארבעה הפסדים בגמר.

בעונה הסדירה נפגשו הקבוצות פעמיים. המשחק הראשון, בחג המולד, היה חוויה גדולה וקליבלנד חזרה מפיגור לניצחון ביתי 108:109 מסל מכריע של קיירי אירווינג, בדיוק כמו במשחק 7 של הגמר האחרון. המפגש השני לעומת זאת, לא היה צמוד כלל והווריירס ברחו בו ליתרון כבר בפתיחה ודרסו עם 91:126. בפלייאוף הנוכחי, לברון ג'יימס מוביל את קלעי קליבלנד עם 32.5 נקודות למשחק, בעוד קרי קולע 28.6 עבור הווריירס, שמקבלים גם 25.2 נקודות בממוצע למשחק מקווין דוראנט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully