וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסון דוס סנטוס חתם במכבי חיפה: "מבטיח שאתן את כל כולי"

28.5.2017 / 15:20

בלם מכבי פתח תקוה, שעל המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט, חתם לשלוש שנים וירוויח כ-300 אלף דולר בעונה: "מאמין שנגרום לקהל הרבה רגעים מאושרים". ניסיון לסכם עם קליין ובוזגלו

עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של אליסון דוס סנטוס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, לשלוש שנים. בלם מכבי פתח תקוה (26, 1.84) בשנתיים האחרונות, שסיכם בקבוצה כבר לפני מספר שבועות, מצטרף לקבוצה של גיא לוזון ויחזק את החלק האחורי של הירוקים.

על פי פרטי ההסכם, השחקן ירוויח 300 אלף דולר לעונה. כזכור, כבר בחודש ינואר החלו המגעים בין מכבי חיפה לבין השחקן, אז פנו הירוקים למכבי פתח תקוה וביקשו לנהל משא ומתן עם הברזילאי ועם דור אלו. אלו החזיק בהצעה מבאר שבע, ולכן ירד מהפרק, אך דוס סנטוס שסרב לחתום על חוזה חדש אצל הלוזונים, הודיע למכבי חיפה כי מבחינתו יהיה מעוניין להגיע בעונה הבאה.

דוס סנטוס קיבל מאבי לוזון הצעה של כ-180 אלף דולר לעונה, סכום שיא לבלם מבחינת המועדון, אולם בפגישה שהתקיימה בחודש ינואר, לקראת סיום חלון ההעברות, הודיע השחקן כי הוא מחזיק בהצעות מחיפה ומחו"ל ולכן החליט לא לחתום. לקראת סיום העונה, דוס סנטוס החל במגעים עם המועדון באמצעות סוכן השחקנים גלעד קצב, ובסופו של דבר אלה הגיעו לסיכום עליו הכריז המועדון רשמית רק לאחר שסגר את רוב הפרטים עם המנהל הספורטיבי הספרדי טוני.

כעת, ינסו במועדון לסגור את עסקת פלוריאן קליין, מגן שטוטגרט ונבחרת אוסטריה, כשנותרו פערים קטנים בעסקה. לגבי מאור בוזגלו, המועדון לא אמר את המילה האחרונה, וההערכה היא שהירוקים ינסו להחתימו בחוזה לשלוש השנים הבאות.

עוד בנושא:

הערכת הפתיל הקצר: האם אליסון דוס סנטוס יכול להצליח במכבי חיפה?
כבר בחודש נובמבר פרסמנו: חיפה עוקבת אחר דוס סנטוס
מעט אחרי הפרסום הראשון בוואלה! ספורט, טור כריסטיאן קרלסן אישר: "דוס סנטוס במעקב שלנו"
בינואר, חיפה העבירה מסר לדוס סנטוס: רוצים אותך בעונה הבאה
מכבי חיפה הודיעה: מאמן הכושר ערן שדו מצטרף לצוות המקצועי

אליסון דוס סנטוס מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
לובש בירוק. דוס סנטוס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

הברזילאי אמר לאחר החתימה: "מדובר בהגשמת חלום. כשנכנסתי לראשונה לאצטדיון בחיפה וראיתי את האוהדים הירוקים, ידעתי שאני חייב לשחק כאן. כשאני מסתכל על הקהל אני מרגיש באירופה, אני לא יודע לומר אם כולם שמים לב לזה אבל כשאני על המגרש אני חש בזה, זה נותן המון עידוד לשחקנים. זה מעין שחקן נוסף במגרש. אני יכול להבטיח שאתן תמיד את כל כולי גם באימונים ובמשחקים. אני מאמין שנגרום לקהל הרבה רגעים מאושרים בעונה הקרובה".

דוס סנטוס היה בורג משמעותי עבור המלאבסים מאז הגיע בקיץ 2015, ובעונה החולפת עזר להוביל את הקבוצה למקום הרביעי בליגת העל. הוא החל את דרכו בגרמיו בראורי במדיה ערך בינואר 2013 את הופעת הבכורה שלו בבוגרים, ומשם עבר לאינדנפנדנטה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליסון דוס סנטוס עם גיא לוזון וגלעד קצב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully