וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה רשמית למכבי פתח תקוה: רוצים את דור אלו לעונה הבאה

7.1.2017 / 21:43

הנהלת הירוקים ביקשה לנהל משא ומתן על מנת לצרף את אלו לעונה הבאה. מולנסטיין שוחח עם דוס סנטוס בסיום המשחק, ועדכן אותו כי הוא רוצה אותו ואת מגן מכבי פתח תקוה, שאם יושג סיכום לגביו יקבל הצעה לארבע שנים. רפואה: "משחק מדהים שלנו"

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית על המגן הימני דור אלו לעונה הבאה. על פי ההערכות, הירוקים מוכנים לשלם כחצי מיליון יורו על מגן מכבי פתח תקוה כדי שזה יחתום בקבוצה. הערב (שבת), בסיום המשחק בו ניצחו המלאבסים 0:2, שוחח המאמן רנה מולנסטיין עם בלם הקבוצה אליסון דוס סנטוס ועדכן אותו כי בנוסף למעקב אחריו, הוא מעריך שגם אלו יגיע לקבוצה בעונה הבאה.

במכבי פתח תקוה הופתעו מהמהלך וטענו כי דוס סנטוס אמור לסכם בקרוב על חוזה לשלוש שנים בקבוצה. על ההתעניינות של מכבי חיפה במגן פתח תקוה ובגידי קאניוק, שגם הוא נמצא במעקב של טור כריסטיאן קרלסן, פורסם לראשונה בוואלה! ספורט בחודש ספטמבר. במכבי פתח תקוה החליטו כי ינהלו משא ומתן לגבי אלו החל מחודש אפריל, כלומר לקראת סיום העונה, ולא כבר עכשיו. אם יושג סיכום לגבי אלו, הירוקים יציעו לו חוזה לארבע שנים.

קוב רפואה דיבר לאחר הניצחון: "כל השבוע דיברו על המשחק הזה כאילו שקיבלנו את ההגרלה הכי קשה, אבל כל התקשורת שכחה להגיד שמכבי חיפה קיבלה את ההגרלה הכי קשה. עשינו משחק מדהים, ניצחנו בצדק, אני שמח שעלינו. לנצח פה את מכבי חיפה זה לא פשוט, אבל ביום שלישי יש לנו משחק לא פחות חשוב נגד סכנין. יש לנו קצת זמן לשמוח. אמרתי לשחקנים שישמחו היום וכבר מחר בבוקר אנחנו מתחילים בהכנות. אנחנו רוצים להמשיך במומנטום, אנחנו קבוצה טובה וחזקה ואני מקווה שנמשיך לשחק ככה".

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה בשמינית הגמר אחרי 0:2 על מכבי חיפה
חשש לקרע לאלירן עטר, שעלול להיעדר תקופה ארוכה

שחקני מכבי פתח תקוה, דור אלו. אדריאן הרבשטיין
בעונה הבאה בירוק? אלו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully