וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חשש לקרע לאלירן עטר, שעלול להיעדר תקופה ארוכה

7.1.2017 / 18:34

הלם בירוק אחרי ההדחה מהגביע: החלוץ סובל מפציעה בשריר הירך האחורי, האוהדים קראו בוז ועזבו לפני הסיום. מולנסטיין: "ברור לכולנו שהופעות כאלה הן לא אנחנו והן לא טובות מספיק"

אדריאן הרבשטיין

הפתעה נרשמה הערב (שבת) בסיבוב ח' בגביע המדינה, כאשר מחזיקת הגביע מהעונה שעברה, מכבי חיפה, הודחה אחרי הפסד ביתי 2:0 מול מכבי פתח תקוה.

גיא מלמד כבש את הראשון (44), ננאד אדאמוביץ' הכפיל בתוספת הזמן והקבוצה מאם המושבות, שנראית טוב גם בליגה, שלטה לאורך כל המשחק וניצחה בצדק לחלוטין. הירוקים, שהעונה שלהם פחות או יותר נגמרה הערב, ראו את רועי קהת ואלירן עטר מוחלפים ביחד בדקה ה-37 בגלל פציעות. עטר סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא ישחק באמצע השבוע מול הפועל באר שבע בליגה. קהת ייבדק וחומרת הפציעה שלו טרם ידועה.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הודחה מהגביע אחרי הפסד 2:0 מול מכבי פתח תקוה
שחקני הפועל תל אביב נגד הרוכשים: "עושים לנו תרגיל מלוכלך"
גביע המדינה, סיבוב ח': הפועל ראשל"צ גברה 1:2 על מכבי נתניה אחרי הארכה

שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הלך הגביע, כבר במשחק הראשון/אדריאן הרבשטיין

בסיום, השחקנים, שהלכו לקהל, ספגו ממנה לראשונה העונה בוז אדיר. פחות מ-10,000 אוהדים הגיעו מלכתחילה למשחק ורבים מהם עזבו את האצטדיון בחיפה עוד לפני שריקת הסיום. המאמן רנה מולנסטיין אמר: "צריך לדעת לעבור רגעים כאלה. תמיד רע לספוג רגע לפני ההפסקה. לא היו לנו הרבה מצבים במחצית השנייה, אבל היה אחד גדול שהיינו צריכים לנצל, כי המומנטום יכול להתהפך. לא היינו טובים היום כמו בשבוע שעבר ושילמנו את המחיר. כולנו מאוכזבים, זה משחק שמייצג את מכבי חיפה של השנים האחרונות וצריך להתגבר על זה".

ההולנדי הוסיף: "אני גם שואל את עצמי מה קרה ולמה יש משחקים מצוינים ומשחקים שאנחנו לא טובים בהם. חשוב שנסתכל על התמונה הגדולה גם. אתם לא רואים מה קורה כל יום באימונים, איך השחקנים מתקדמים. ברור לכולנו שהופעות כאלה הן לא אנחנו והן לא טובות מספיק. אנחנו בעיצומו של שינוי, מביאים שחקנים חדשים ויודעים איפה אנחנו רוצים להיות ואיך אנחנו רוצים לשחק".

בחיפה שוקלים להביא את החלוץ הנורבגי פיטים עזמי כזר שישי, אבל רק לאחר שיחתימו סופית קשר אחורי זר. המנהל המקצועי טור כריסטיאן קרלסן, ששהה בשבדיה בימים האחרונים, המריא לשם כדי לנסות לשכנע את קשר סולנה ונבחרת גאנה, אבנזר אופורי, לחתום בחיפה. מקורבים לעסקה טענו כי חיפה, כמו מספר מועדונים אחרים באירופה, סיכמו עם סולנה על דמי ההעברה וכעת השחקן יצטרך להחליט איפה לחתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully