וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוקבת אחר בירם כיאל: "מחמיא שהמועדון בו גדלתי עוקב אחריי"

9.11.2016 / 11:20

קשר ברייטון מחזיק בהצעה מקבוצתו הנוכחית ועל פי דיווחים באנגליה גם מאסטון וילה וטרם החליט האם לשוב לישראל. מעקב גם אחר אליסון דוס סנטוס, שמחזיק בהצעה ממכבי פתח תקוה

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

אחרי שתור כריטסיאן קרלסן הגיע לצפות בדור אלו וגידי קאניוק מול עירוני קריית שמונה, נראה כי מכבי חיפה ממשיכה להגביר את ההתעניינות בשחקני מכבי פתח תקוה. על פי מקורות בחו"ל, הסקאוט גוסטבו בוקולי וקרלסן עוקבים אחר הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס. קרלסן הגיע גם למשחקה של הקבוצה מול מכבי תל אביב. "מכבי חיפה התרשמה מאוד מהמהירות שלו. בוקולי המליץ עליו לאור העובדה שהוא מתאים לשיטה של המאמן שמחפש מהירות מאחור", אמר מקורב לעסקה.

עוד בנושא:

דיווח באנגליה: אסטון וילה מעוניינת לצרף את בירם כיאל בינואר

אליסון דוס סנטוס שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
הרשים את קרלסן. דה סנטוס/ניב אהרונסון

דוס סנטוס, 25, הגיע לפתח תקוה לפני קצת יותר משנה. הוא נחת בישראל להתרשמות מקבוצת איפיראנגה מהליגה המחוזית בבאיאנו. קודם לכן שיחק בקבוצת ז'אקואיפנסה. תחילת הקדנציה בפתח תקוה הייתה מעט קשה, אך בהמשך הבלם התאקלם ומאז תפס מקום קבוע בהרכבים של רן בן שמעון, דני גולן וקובי רפואה. העונה דוס סנטוס רשם התקדמות גדולה ופורח לצד אחד הבלמים הטובים בליגה, קרלוס קוויאר. לטענת גורמים הקשורים לשחקן, מכבי פתח תקוה תנסה להחתימו בימים הקרובים על חוזה ארוך טווח.

שחקן נוסף אחריו עוקבים הירוקים הוא בירם כיאל, שמסיים חוזה בברייטון. כיאל בן ה-28 עדיין לא החליט אם לחזור לישראל. הוא מחזיק בהצעה מברייטון ולפי דיווחים שמו נקשר גם לאסטון וילה. "תמיד מחמיא לי שהמועדון בו גדלתי רוצה אותי", אמר הבוקר הקשר.במועדון הבהירו שככל הנראה יערכו שינוי אחד בלבד בינואר, או לכל היותר שניים. גם אופציית שחקן התקפה נבדקת. הקבוצה ממשיכה להתאמן בפגרה ללא שחקני הנבחרת. מריו מוסא ועאיד חבשי חזרו לאימונים. בחמישי אמור לחזור גם ניקיטה רוקאביציה.

עדכון ראשון: 09:35

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
שוב בירוק? כיאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully