וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "יש תהליך במכבי חיפה, רואים שיש דרך ושיטה"

17.11.2016 / 13:30

קשר מכבי חיפה דיבר במסע"ת לקראת הפועל כפר סבא: "אין משחקים קלים בליגה הזו". המנהל הספורטיבי מאשר לוואלה! ספורט את המעקב אחרי דוס סנטוס, אלו וקאניוק. וכמה ירוויח לביא?

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

אחרי ה-0:0 בדרבי מול הפועל חיפה, מכבי חיפה ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הפועל כפר סבא בשבת. שלא כרגיל, מי שהתייצב למסע"ת הוא גילי ורמוט, הקשר שנמצא בכושר מצוין בתקופה האחרונה.

ורמוט דיבר על התקופה הקשה שעבר לעומת מצבו הנוכחי בחיפה: "אני שמח שהמצב התהפך, כיף לי פה ואני נהנה. טוב לי באימונים ובמשחקים. יש תהליך במכבי חיפה, הגיע צוות חדש לגמרי. אנחנו מתקדמים, רואים דרך ושיטה. ברור שיש לנו עוד לאן להתקדם. ברור שמכבי תל אביב והפועל באר שבע פייבוריטיות, הן טובות יותר, אך אנחנו רוצים להישאר במאבקי הצמרת".

ורמוט התייחס לניצחון של הנבחרת: "ברכות לנבחרת ישראל על הניצחון על אלבניה. זה יעשה שירות מצוין גם לליגה שלנו. תמיד אומרים שהליגה לא טובה וכך גם השחקנים, אך זה מוכיח אחרת. כך גם ההופעות של מכבי תל אביב והפועל באר שבע באירופה. ברור שאני רוצה להיות בנבחרת כל עוד אני משחק ומרגיש טוב. אני מקווה שזה לא סוף פסוק, את התשובות שלי אתן על הדשא. כשאתה בכושר טוב ומשחק, יש ציפייה להיות בנבחרת, לא אשקר. אבל זה לא קרה. אני מקווה שבפעם הבאה זה כן יקרה".

הקשר הוסיף: "שחקנים לא נמדדים על המרחק שהם רצו. הם נמדדים על התרומה שהם נותנים לקבוצה. אני משחק, אז אני מאמין שאני תורם את חלקי. אני לא רואה הבדלים בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע. שתיהן קבוצות טובות. המטרה? לחבר ניצחונות ולא לתת להן לברוח מאיתנו".

לקראת הפועל כפר סבא: "אין משחקים קלים, אפילו המשחק מול הפועל אשקלון לא היה קל. היא קבוצה שיודעת לעמוד היטב ולצאת למתפרצות, ויהיה לנו קשה. במשחקים מסוג זה, אם כובשים שער מוקדם, ההמשך קל יותר, אך זה לא תמיד מצליח".

שחקן מכבי חיפה, גילי ורמוט. ברני ארדוב
הראש כבר בהפועל כפר סבא. גילי ורמוט/ברני ארדוב

במרחק של שתי נקודות מהמקום השני, במכבי חיפה עוסקים כמובן במשחק הקרוב נגד הפועל כפר סבא, אך מאחורי הקלעים נמשכים המעקבים אחרי שחקנים. בחודש ספטמבר פרסמנו כי המנהל הספורטיבי טור כריסטיאן קרלסן עוקב אחר שניים משחקני סגנית המוליכה, מכבי פתח תקוה. מדובר בדור אלו וגידי קאניוק. מאוחר יותר התברר כי הנורבגי הגיע לצפות גם בבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס.

בשבועות הקרובים קרלסן יצפה שוב במשחקי הקבוצה וההערכה היא שאם פתח תקוה לא תשחרר אחד מהם בינואר, חיפה תנסה לצרפם בקיץ. על פי סוכנים בחו"ל, עמם שוחחו גורמים בצוות המקצועי לאחרונה, בחיפה שוקלים את האפשרות לשחק בעונה הבאה בשיטה אחרת, הכוללת שלושה בלמים. לצורך העניין הזה, קרלסן ומולנסטיין מחפשים בלם מהיר שיוכל לאזן את המהירות בחלק האחורי. מולנסטיין כבר ניסה לשחק במערך שכולל שני שחקני קו מול הפועל אשקלון, אך בחיפה מאמינים שעל מנת שהשיטה תצליח, הם זקוקים לשחקן חיזוק משמעותי בחלק האחורי. על כל פנים, וללא קשר לשיטה בה יוחלט לשחק, המטרה העיקרית בעונה הבאה תהיה לצרף בלם מהיר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון מול שחקן מכבי פתח תקוה אליסון דוס סנטוס. ניב אהרונסון
ברשימות של מכבי חיפה. אליסון דוס סנטוס/ניב אהרונסון

"הלכתי לראות את שחקני פתח תקוה (דוס סנטוס, אלו וקאניוק, א.י), הם שחקנים מעניינים", אישר קרלסן את הידיעה לוואלה ספורט, בנוגע למעקב אחר השלושה. בחיפה סיפרו כי המנהל הספורטיבי עוקב אחר שחקנים נוספים. בהקשר הזה הוא סיפר: "אני הולך להרבה משחקים, זה חלק מהעבודה. אני אוהב לראות כדורגל ואוהב לבחון שחקנים. זה היתרון במדינה קטנה, שהכול קרוב. אני מבקר במגרשים ולומד עוד על ישראל והכדורגל המקומי. הייתי כמעט בכל הארץ, ראיתי את מכבי נתניה נגד הרצליה וגם נגד בית"ר תל אביב רמלה. מי יודע, אולי נפגוש את הקבוצות האלה בגביע".

בחיפה מרוצים מהחתמת נטע לביא על חוזה חדש לחמש שנים, אם כי יש לציין כי המטרה של ההסכם החדש לא הייתה אורך החוזה. לביא חתם בחודש דצמבר האחרון על חוזה לארבע שנים, והמטרה הייתה לשדרג את החוזה הנוכחי שלו לאור היכולת שהוא מגלה. לביא ירוויח כ-120 אלף דולר לעונה (בנוסף לכך יש גם מענקים), בחוזה שמשתדרג מדי עונה, זאת בדומה לשחקני בית אחרים שקיבלו חוזה ארוך טווח בגיל צעיר. בחיפה מאמינים שלביא יהיה שחקן מוביל בנבחרת בשנים הקרובות.

חיפה ממשיכה במכירת הכרטיסים למשחק מחרתיים וההערכה היא ש-24 אלף ירוקים יגיעו לעודד את הקבוצה. המחירים נעים בין 50 שקלים בקופות האיצטדיון ביום המשחק (55 שקלים בהדפסה ביתית), ועד 250 שקל לזהב. המחיר ליציע משפחות המרכזי יהיה 75 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully