וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן מאירי: "מה שהקומץ הנורא שלנו עשה היה מביש ומגעיל"

15.5.2017 / 16:52

היועץ המשפטי של מכבי תל אביב הוקיע את "מסע ההלוויה" של אוהדי הצהובים להפועל תל אביב: "לצערי האירוע הזה הוא בגבולות חופש הביטוי, לא נחסוך אמצעים כדי להילחם בתופעות האלה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

היועץ המשפטי של מכבי תל אביב עורך הדין מורן מאירי, המשמש גם כסוג של מנכ"ל במועדון, לא היה אתמול (ראשון) באצטדיון המושבה. ל"מסע ההלוויה" שעשו אוהדי הקבוצה, הוא נחשף רק היום. מאירי היה בתחילת העונה תחת התקפה של ארגון האוהדים של מכבי תל אביב, אבל בהמשך הוא פעל להידברות ושיתוף פעולה.

עוד בנושא:
ההתאחדות תתכנס כדי לדון בבעיית האלימות
מכבי תל אביב נגד "הפנאטיקס"

מורן מאירי יועץ משפטי מכבי תל אביב. מגד גוזני
עורך הדין מורן מאירי/מגד גוזני

מאירי אמר היום: "מה שראינו אתמול זה אירוע מביש ומגעיל שצריך להוקיע אותו. אנחנו במכבי תל אביב חשבנו להגיב מיד, אבל גם הערכנו שאפשר להמית את האירוע ולא להתעסק בו כדי שהקומץ הנורא הזה לא יקבל את התהודה שהוא מחפש. אין גורם כמו מכבי תל אביב שטיפל בדברים האלה והעונה היו תוצאות למהלכים שלנו". מאירי הוסיף: "לצערי האירוע הזה הוא בגבולות חופש הביטוי ואני לא בטוח שהמשטרה הייתה יכולה לעצור את המשתתפים כי לא הייתה שם אלימות כלפי גורם שלישי. מכבי תל אביב לא תחסוך בשום הוצאה כדי להילחם בתופעות הפסולות האלה". מאירי ביקש לציין עוד כי "יש רוב דומיננטי מאוד של קהל טוב של מכבי תל אביב, שמנסה לעזור לנו גם במשחקים להילחם בדברים הרעים האלה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully