וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נגד ה"פנאטיקס": "אירועים אלו אינם מייצגים את רוח המועדון"

15.5.2017 / 9:52

אחרי שמירי רגב גינתה את "ההלוויה" להפועל ת"א ("זו חציית גבול"), המועדון הודיע: "אירועים מכוערים מסוג זה מרחיקים משפחות וילדים מהכדורגל". שרן ייני: "אוהדי הפועל היו מתנהגים אותו דבר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. כולם מחכים למיטש

כמדי סוף עונה, גם הפעם לוקח מיטש גולדהאר את הזמן כדי לקבל החלטות. לבעלים של מכבי תל אביב לא אצה הדרך והוא רוצה לעשות את הכל בשיקול רב. העובדה ששחקנים אשר מסיימים חוזים טרם קיבלו הודעות מהמועדון קשורה גם לגמר הגביע ולרצון להשאיר את כולם במתח, אבל גם לכך שגולדהאר עדיין לא קיבל החלטות באשר לשמות כמו טל בן חיים הבלם, ברק יצחקי, גל אלברמן ויוסי בניון שמסיימים את חוזיהם. כל הארבעה רוצים להמשיך לעונה נוספת, אבל הם כנראה ימשיכו לחכות, אולי אפילו עד אחרי הגמר, כדי לשמוע מה החליטו במכבי תל אביב לגביהם. ההערכה היא שטל בן חיים הבלם ימשיך. עומר אצילי שנמצא בישראל אמור להצטרף, אך גם במקרה שלו, עדיין מחכים במכבי תל אביב להחלטות של גולדהאר.

עוד בנושא:

בדקה ה-93: מכבי פתח תקוה ניצחה את מכבי תל אביב 1:2, סולומון כיכב
ליטו וידיגאל: "אני מאוכזב מהגישה, שיחקנו כאילו זה היה משחק ידידות"

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
לוקח את הזמן. גולדהאר/ברני ארדוב

2. נורה אדומה לפני גמר הגביע

חשש גדול במכבי תל אביב מהתרופפות מקצועית עשרה ימים לפני גמר גביע המדינה מול בני יהודה. "מה שקרה לנו הערב צריך להדליק נורה אדומה לכולם", אמר אמש (ראשון) אחד משחקני הקבוצה, לאחר ההפסד 2:1 למכבי פתח תקוה. "אפשר לקחת את זה באיזי ולהגיד שזה יכול לקרות, אבל אסור להתייחס לזה כך כי ההפסד הזה עלול לייצר מומנטום שלילי דווקא לקראת המשחק הכי חשוב שלנו בגמר הגביע". שחקן נוסף במכבי תל אביב אמר: "ההפסד הזה כמו ההפסד להפועל באר שבע במשחק האליפות שלהם, מזכיר לי את ההפסד לזניט בליגה האירופית. בכל פעם שאנחנו מובילים ומפסידים בצורה כזו, משהו רע קורה ואנחנו חייבים להתעשת מהר מאוד כי אם לא ניקח את הגביע הזה, זה יהיה כישלון עצום מבחינת מכבי תל אביב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
seperator

3. ייני: "אנחנו מאוד כועסים על עצמנו"

במכבי תל אביב בדרך כלל שולחים שחקן לדבר עם הטלוויזיה מיד אחרי המשחק ושחקן אחר לדבר עם אתרי האינטרנט והתקשורת הכתובה. אמש התבקש שרן ייני לעבוד בשני הערוצים ואחרי שדיבר לזכיינים, הוא המשיך עם האתרים. "היינו זקוקים לניצחון הזה כדי להגיע במומנטום הכי טוב מבחינתנו לגביע ולכן אנחנו מאוד כועסים על עצמנו", אמר ייני. "אנחנו מדברים על זה וזה צריך להיות בראש שלנו ולכן אני שמח שקיבלנו את המכה הזו שני משחקים לפני גמר הגביע. יש לנו מספיק זמן עכשיו כדי להתעורר, להרים את עצמנו וגם לצעוק אחד על השני כדי להוציא את הגבריות אחד מהשני ולהגיע מוכנים". ייני הוסיף: "בחדר ההלבשה היתה תחושה של אכזבה. אנחנו לא אוהבים להפסיד וגם אם המשחק היה מסתיים בתיקו, לא הייתי מרוצה".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
שמח שהמכה הגיעה עכשיו. ייני/ברני ארדוב

4. מירי רגב גינתה את "ההלוויה", מכבי תל אביב תמכה בה

את אוהדי מכבי תל אביב ההפסד בכלל לא עניין. המשחק היה מבחינתם ברקע. מאז שלשום בלילה כשהגיעו כמה מאות לכיכר רבין כדי לציין את ירידת הפועל תל אביב לליגה הלאומית, החגיגה בעיצומה. שחקני מכבי תל אביב לא שותפים למופע הציני והבוטה ששיאו היה כשעתיים לפני המשחק אתמול, עת יצאו אוהדים של מכבי תל אביב לתהלוכת לוויה בסמוך לאיצטדיון המושבה ונשאו ארון קבורה מטפורי עבור הפועל תל אביב. גם אם במכבי תל אביב לא משתגעים מהמראות האלה, אין כרגע מי שייצא נגד זה. על כל הנושא אמר הקפטן ייני אמש: "הדרבים יחסרו לי מאוד. הירידה של הפועל היא לא בהכרח רעה עבורם כי הם יוכלו לעשות שינויים ולחזור לצמרת ליגת העל. לגבי כל החגיגה של האוהדים שלנו, אני משער שגם אם אנחנו היינו יורדים ליגה האוהדים של הפועל לא היו מתנהגים בצורה כה שונה. יש יריבות ויש יוקרה בעיר. חלק מהאוהדים שלנו מאוד מבסוטים כרגע, אבל לנו הדרבים יחסרו".

במכבי תל אביב מסרו בתגובה להודעה שהוציאה מירי רגב: "בתגובה להודעת שרת הספורט ולאירועי אמש מחוץ לאצטדיון המושבה, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מסכים ומחזק את דברי השרה כי אירועים מכוערים מסוג זה מרחיקים משפחות וילדים מהכדורגל והם אינם מייצגים את רוח המועדון וערכיו. מועדון הכדורגל מכבי תל אביב נקט השנה במדיניות קשה מחד והידברות מנגד מול גורמים בקהל האוהדים ולראשונה מזה 18 שנים לא הועמד המועדון לדין בגין גזענות או אלימות למשך תקופה של חצי שנה לרבות משחקי הדרבי. המועדון ימשיך במעשים ולא דיבורים".

seperator

5. עתידו של מרסלו

בתא הכבוד במושבה ישבו אמש ארגנטינאי וברזילאי עם גורל כמעט משותף. אוסקר סקאריונה ומרסלו לא מוצאים את עצמם במכבי תל אביב וליטו וידיגאל משאיר אותם בדרך כלל מחוץ לסגל. בעוד שעם סקאריונה הדברים מאוד ברורים ופשוט רוצים לייאש אותו כדי שיעבור לקבוצה אחרת וישחרר את מכבי תל אביב מחוזה העתק שלו, עם מרסלו הסיפור שונה כיוון שמכבי תל אביב רכשה אותו בסכום מאוד גבוה. כרגע נראה שבקבוצה ישאפו להשאיל אותו לקבוצה במטרה למכור אותו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully