וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב הגיעו לתמוך בהפועל אשקלון

אוהדי שתי היריבות המושבעות של הפועל תל אביב הגיעו למשחק מול קרית שמונה. אקס האדומים אונישנקו הגיע לצפות במשחק הקריטי מהיציע: "הרגשתי חובה לבוא". ככה נראו ההכנות למחזור המכריע

צילום: מאצ'י הוף

בווידאו: האוטובוס של הפועל תל אביב יוצא ממתחם חודורוב

משחקי ההכרעה (20:30)

הפועל אשקלון - עירוני קרית שמונה (ספורט 1, שופט: איתן שמואלביץ)

הפועל רעננה - הפועל תל אביב (ספורט 5 ו-HD, שופט: אלי חכמון)

הפועל כפר סבא - הפועל חיפה (ספורט 4, שופט: מנשה משיח)

איך כל קבוצה תישאר?


הפועל אשקלון:

ניצחון ישאיר את אשקלון בליגת העל. במקרה של תיקו, היא תקווה שהפועל תל אביב והפועל כפר סבא לא ינצחו. גם הפסד עשוי להשאיר אותה בליגה, אם יריבותיה יפסידו.

הפועל תל אביב:

חייבת לעשות תוצאה טובה יותר משל אשקלון. אם אשקלון תפסיד והפועל תל אביב תסיים בתיקו, הפועל תל אביב תישאר (במידה שכפר סבא לא מנצחת). בכל מקרה, אם אשקלון תנצח, הפועל תל אביב תרד לליגה הלאומית.

הפועל כפר סבא:

תינצל רק בתסריט אחד: אם היא תנצח, והפועל תל אביב והפועל אשקלון יאבדו נקודות – ואז שתיהן ירדו.

עוד בנושא

הפועל תל אביב: חשש מפגיעה בשחקנים במקרה של ירידה
בחסד ולא בזכות: הפועל תל אביב, אשקלון וכפר סבא ראויות לרדת יחד
הכישלון של ראניירי, הגול של דניס לאו: משחקי הירידה של הגדולות
"ספורטיביות בכדורגל? זה משתפר והולך, הציון לא מספיק": המאמנים שיכריעו מי תרד ליגה מדברים
חברי היקר, אוהד הפועל תל אביב: מצטער, אבל אני רוצה שתרדו ליגה
מינוס 9, פרק 10: "אני מאשים…!": עם פרלמנט אוהדי הפועל תל אביב

שחקן הפועל תל אביב לשעבר פיני בלילי. ברני ארדוב
הגיע לתמוך. פיני בלילי/ברני ארדוב
האוטובוס של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רגע האמת של הפועל תל אביב מתקרב/ברני ארדוב
איציק ניסנוב, מבעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
גם איציק ניסנוב דרוך/ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים במשחק של הפועל אשקלון. לירון מולדובן
אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לתמוך באשקלון/לירון מולדובן
אוהדי מכבי תל אביב במשחק של הפועל אשקלון. לירון מולדובן
אוהדי מכבי תל אביב הגיעו לתמוך באשקלון/לירון מולדובן
אוהדי בני יהודה, בית"ר ירושלים במשחק של הפועל אשקלון. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
גם בני יהודה שלחה נציגות/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער

20:00: אחרי הניצחון על מכבי חיפה, דיבר מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס על קבוצתו לשעבר הפועל תל אביב. "נקווה לטוב, יש לי חברים בכל הקבוצות אבל הפועל זה משהו מיוחד. אחזיק אצבעות להפועל תל אביב. את העבודה שלנו עשינו היום, נחכה לראות מה יהיה בהמשך הערב".

19:45: הפועל אשקלון: פורסם ההרכב למשחק מול קרית שמונה. יוסיפ איבנצ'יץ' חזר לחוד על חשבון איסו לינגאנה, אך החדשות המעניינות יותר מגיעות מכיוונה של קרית שמונה שלמרות ההצהרות כי תעלה עם הרכב חזק פותחת עם בר הילל ואמיר נסאר הצעירים בהגנה על חשבונם של יוגב הזוהרוי ואורן ביטון שלא נכללים בסגל. 3,000 איש כבר נמצאים באצטדיון. דויד מנגה נשמע אופטימי לפני המשחק: "מסוג המשחקים שמוציאים ממני הכי הרבה, כיף לשחק ברגעים כאלה, מאמין שנעמוד במשימה".

19:27: הפועל כפר סבא: פורסם ההרכב למשחק מול הפועל חיפה: רן קדוש, ליאור לוי, איציק כהן, סלובודן סימוביץ', דושאן מטוביץ', רז כהן, עומר פדידה, יובל יעקובוביץ', טל איילה, מאוויס צ'יבוטה, אלי אלבז.

19:10: פורסמו ההרכבים לקראת משחקה של הפועל תל אביב בנתניה מול הפועל רעננה: חסן אבו זייד, אדי גוטליב, ג'וזף גנדה ושחר הירש בהרכב האדומים, טוטו תמוז על הספסל. רעננה עם אסף צור בן ה-19 בשער, במשחק הליגה השני שלו בקריירה.

17:45: הפועל תל אביב: אוטובוס הקבוצה יצא לכיוון האצטדיון בנתניה. ניידות משטרה ליוו אותו בצאתו ממתחם חודורוב. גם בנתניה תגברו את מערך האבטחה (עמית גולדשטיין).

שחקן הפועל תל אביב בן רייכרט. ברני ארדוב
הפעם הוא יהיה על אזרחי. בן רייכרט/ברני ארדוב
אוהדי הפועל אשקלון. לירון מולדובן
אוהדי אשקלון מוכנים/לירון מולדובן

16:10: הפועל תל אביב: הקבוצה תצא לאצטדיון ב-17:45 בליווי משטרתי, אדי גוטליב שהיה במרכז התקרית עם האוהדים במסר לאנשי הפועל: "התקרית מאחוריי, באים לנצח"

15:50: הפועל תל אביב: שחקן העבר דניס אונישנקו, שזכה עם האדומים בדאבל בעונת 1999/2000, הגיע לישראל כדי לתמוך בקבוצה במשחק הקריטי. "הפועל תל אביב זה הבית שלי, מועדון שבו חוויתי רגעים גדולים במהלך הקריירה והרגשתי שאני חייב לבוא לתמוך בו. אני מקווה שכולנו נשמח היום", אמר.

14:40: הפועל כפר סבא: הבעלים סתיו שחם לא התאפק ושוב פרסם בשעות הצהריים פוסט בפייסבוק בו כתב: "השנה נציין יובל למלחמת ששת הימים. כה סמלי לכך שהיום בערב יערכו שלושה משחקים כה חשובים לשלושה מועדונים ואוהדים מרוטי עצבים ומתח. כולי תקווה שכולנו, בעלים, שחקנים ואוהדים, נלמד מה היא תקווה וגבורה מלוחמי מלחמה זו - והכי חשוב שנשמור הערב על ספורטיביות ואחווה. יהיו התוצאות אשר יהיו הערב - כולי תקווה שהמראות האלימים האיומים עליהם שמענו אתמול בתל אביב, לא יחזרו הערב באף מגרש. בסופו של דבר - עלינו לזכור: הכל ספורט ותו לא" (יניב טוכמן).

13:30: הפועל אשקלון: אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לאשקלון ויעודדו את הקבוצה מול עירוני קרית שמונה (אופיר סער).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נומה ורוז'ה חטב/מערכת וואלה!, צילום מסך

12:12: הפועל אשקלון: כ-4,500 אוהדי הפועל אשקלון הבטיחו מקומם באיצטדיון "סלה". קופות האיצטדיון ייפתחו היום ב-17:30 ואילו הכניסות ב-18:30, שעתיים לפני המשחק. באימון המסכם אמר יובל נעים לשחקנים: "בשום משחק לא יהיה לנו קל וגם נגד ק"ש, אבל עברנו הכל והוכחנו שמגיע לנו. יהיה קשה, אפילו קשה מאוד, אבל אין מצב שאנחנו יורדים מהמגרש בלי ניצחון, הרווחנו את זה. ק"ש תבוא להיות ספורטיבית אבל אנחנו רוצים הרבה יותר ונוכיח את זה" (אופיר סער).

10:53: קצת סטטיסטיקות לקראת המשחקים:

* הפועל תל אביב צריכה לנצח ולקוות למעידה של הפועל אשקלון כדי להימנע מירידה לליגת המשנה, בה לא שיחקה מאז עונת 1989/90.

* הפועל רעננה מעולם לא ניצחה את הפועל תל אביב. 13 מפגשים נערכו בכל המסגרות ובהם היו שבעה ניצחונות של האדומים מתל אביב לצד שש תוצאות תיקו.

* כפר סבא מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, לראשונה העונה. שלושה רצופים בליגת העל לא היו לה מאז ינואר אשתקד.

* הפועל אשקלון היא היחידה מבין שלוש הנלחמות נגד הירידה שתלויה בעצמה. ניצחון מבטיח לה הישארות, תיקו יספיק כל עוד שתי היריבות לא מנצחות ואפילו הפסד עוד יכול להסתיים בחגיגה, אם שתי האחרות מפסידות גם הן.

* בשתי הקדנציות הקודמות שלה בליגה הבכירה, אשקלון ירדה אחרי עונה אחת. האם תשרוד לראשונה בתולדותיה?

* אשקלון שמרה על רשת נקייה בחמישה משבעת משחקיה האחרונים.

10:32: הפועל כפר סבא: על רקע ציון 50 שנה למלחמת ששת הימים וכשהוא לקראת השבת החשובה שלו, העלה בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם לקיר הפייסבוק המפורסם ולעתים המושמץ שלו את תמונת הצנחנים ששיחררו את הכותל בחודש יוני 1967.

שחם ויתר אתמול על שיחה עם השחקנים ואולי יעשה זאת הערב לפני המשחק. גם הצוות המקצועי של הקבוצה העדיף לשמור את האסיפה הטקטית לשעות שלפני המשחק כיוון שהמשחק יתחיל מאוחר בלילה.

מעבר ליוקרה ולהישג הספורטיבי, יחכה לשחקני כפר סבא מענק כולל בגובה של חצי מליון שקל אם הקבוצה תישאר בליגה. שחם הבטיח זאת כבר לפני למעלה מחודש. אחד השחקנים אמר הבוקר: "אני בטוח שכולם מוכנים לוותר על הכסף הזה ולהישאר בליגה. אבל זה תמיד נחמד שיש גם תמורה כספית. כולנו מחכים ומייחלים לנס ספורטיבי. אנחנו חייבים לעשות את שלנו ולנצח כי אם אשקלון והפועל תל אביב יאבדו נקודות ואנחנו לא ננצח, לא נסלח לעצמנו שהפסדנו את ההזדמנות הזו" (יניב טוכמן).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:43: הפועל תל אביב: אחרי עוד תקרית אלימה, האווירה בקבוצה מאוד מתוחה בין השחקנים למועדון ולקהל. מצד אחד, שחקנים טוענים: "זו בושה. זה יכול היה להיגמר באסון. יהיה קשה לשים את הדברים שעברו השבוע בצד ולהתרכז במשחק". מצד שני, במועדון דווקא נשמעים אחרת: "גם אלה שלקחו הכי קשה את האירוע, רוצים לעשות הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה". קורצקי עדיין מתלבט האם לפתוח עם אדי גוטליב, כאשר הנטייה היא אכן להרכיב אותו (עמית גולדשטיין).

התקשורת העולמית דיווחה על התקרית האלימה באימון הפועל תל אביב, וכך יצא שבפעם השנייה בתוך שבוע, שמם של האדומים הוזכר בכלי תקשורת זרים רבים, ולא מסיבות טובות במיוחד. "אוהדי הפועל איבדו את הסבלנות וחתרו לאלימות", "המתח עלה והאוהדים לא הצליחו להסתיר את התסכול", נכתב למשל בידיעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully