וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "הערכים של ריאל מדריד? אני יותר קיצוני מפיקה"

מאמן ברצלונה נשאל על האמירות של הבלם ואמר "עדיף שלא אדבר", במדריד עקצו אותו והזכירו לו ציטוטים מביכים מהעבר. סיסיניו: "התקופה בריאל הרסה אותי, הייתי משתכר עד אובדן הכרה"

רויטרס

ברצלונה תשחק הערב (ראשון) מול גרנאדה (21:45, ערוץ 50) בניסיון להיצמד לריאל מדריד בפסגת הליגה הספרדית, אבל בתקשורת הספרדית עוסקים כמובן שבמתיחות בין בארסה לריאל על רקע הדברים שאמר ג'רארד פיקה בשבוע שעבר. כזכור, בתום משחק הנבחרת אמר פיקה שהוא לא מזדהה עם הערכים של ריאל מדריד, שהוא לעולם לא יסכים לעבוד שם ואף רמז לקשרים בין הנהלת ריאל לבתי המשפט שרודפים אחרי ניימאר וליאו מסי.

עוד בנושא
ראשון בספרד: ג'רארד פיקה יקבל מנוחה, ריאל מדריד מול אלאבס
ג'רארד פיקה תקף את ריאל מדריד: "לעולם לא אדרוך שם". ריאל מאיימת לתבוע
כעס בהתאחדות הספרדית על ג'רארד פיקה בעקבות דבריו
אפריל המשוגע: מה מצפה לנו החודש?
"ניימאר צריך לשבת בכלא"

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
"יש לנו הרבה מוטיבציה כשהתארים על הפרק, אבל אני בטוח שגם ליריבות שלנו". לואיס אנריקה/רויטרס

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה נשאל מה שעדתו שלו על הערכים של ריאל מדריד, ואמר "אני הרבה יותר קיצוני מג'רארד פיקה, כך שאולי עדיף שלא אדבר. אתם יכולים לפרש את זה איך שאתם רוצים". כצפוי, במדריד לא קיבלו בחיבה את האמירות של לואיס אנריקה, וב"מארקה" הזכירו את הדבים שאמר עם חתימתו בריאל מדריד כשחקן ("הגשמתי חלום, אני לא מאמין שאני שחקן של ריאל מדריד").

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלום שהתגשם? לואיס אנריקה בלבן, בימים אחרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים ברצלונה נכנסת לחודש עמוס במשחקים מכריעים, והשבוע מצפה לה מפגש קשה מול סביליה (רביעי), משחק ליגה מול מלאגה (שבת) ולאחר מכן משחק מול יובנטוס בליגת האלופות (שלישי הבא). בתור התחלה ג'רארד פיקה יקבל מנוחה וכמובן גם ליאו מסי המורחק לא ישחק מול גרנאדה.

אבל לואיס אנריקה לא מתלונן. "הלו"ז אינטנסיבי, כפי שרצינו", אמר המאמן, שקבוצתו עדיין נלחמת על כל התארים, "עדיין נשאר לנו על מה לשחק בליגה ובליגת האלופות. אנחנו מגיעים בצורה מאוד חיובית לשלבי ההכרעה, ואפשר לזהות את זה אצל השחקנים באימונים. אנשים עובדים קשה לקראת רגעי מבחן, ואני בטוח שזה ככה גם אצל שאר הקבוצות. נקווה לראות גרסה טובה של הקבוצה שלי. יש לנו הרבה מוטיבציה כשהתארים על הפרק, אבל אני בטוח שגם ליריבות שלנו".

כמו כן, המאמן התייחס לליאו מסי, שבשבוע שעבר היה במרכז של פרשה סוערת אחרי שהורחק מארבעה משחקים בנבחרת ארגנטינה בעקבות קללות לקוון במשחק מול צ'ילה. "מסי תמיד התנהג בצורה מאוד מכובדת עם שופטים", אומר המאמן, "אף פעם לא התעמת איתם, ותמיד עומד בלחץ, כשכל העיניים עליו. הוא שחקן שלא מעורב בתקריות שנויות במחלוקת, הוא לא מעורר מחלוקת, מבחינתי ההתנהגות שלו היא ללא רבב. הוא שחקן מיוטחד מאוד. הוא מעדיף לבוא לכאן להתאמן איתנו (למרות ההשעיה) ולהיות איתנו, ולהתאמן ברמה הכי גבוהה".

בסך הכל אפשר להגיד שמדובר בחודש עמוס לברצלונה

סיסיניו: "התקופה בריאל הרסה אותי, הייתי משתכר עד אובדן הכרה"

כשסיסיניו הגיע לריאל מדריד בקיץ 2006 הוא נחשב להבטחה גדולה, אבל מהר מאוד התברר שעל אף הכישרון הרב, הוא כנראה לא בנוי להתמודד עם הלחץ. בסופו של דבר הוא השלים עונה אחת בלבד בריאל, וכעת גם נחשפת הסיבה העיקרית לכך: במהלך השנה ההיא הוא התמכר לאלכוהול והיה במצב נפשי קשה.

"היה עליי לחץ עצום, לא יכולתי לשאת אותו אז התחלתי לשתות מדי לילה. הייתי יוצא לבר ואומר לעצמי 'אשתה רק בירה אחת היום', אבל מסיים את הלילה שיכור לחלוטין. באמצע העונה, כבר בקושי יכולתי לעמוד על הרגליים באימונים. הייתי שותה עד שהייתי נופל לרצפה בלי הכרה", התוודה המגן, בן 36 כיום, בראיון שהעניק לתקשורת הברזילאית. עוד סיפר כי במהלך אותה שנה התמכר גם לקעקועים, שרובם נחרטו על גופו כשהיה שיכור. "שנאתי את עצמי וחשבתי שהקעקועים יכפרו על זה. חשבתי שזה מה שיביא לי שלווה, דמיינתי את עצמי יושב בגיל 60 במרפסת, אוכל עוגה ומכוסה בקעקועים".

סיסיניו, ריאל מדריד. GettyImages
אלכוהול, הרבה אלכוהול. סיסיניו/GettyImages

אחרי האפיזודה הקצרה בריאל סיסיניו המשיך לחמש שנים ברומא, במהלכן הושאל לסאו פאולו ו-ויאריאל, וכן שיחק תקופה קצרה ברסיפה. עד לפני כמה חודשים שיחק בסיבאספור הטורקית וכעת הוא ללא קבוצה, עדיין מנסה להתאושש מהדיכאון שתוקף אותו אחת לכמה זמן. כך או כך, הוא לא מתכוון להרים ידיים ולפרוש. "אני מתחרט על כל מה שעשיתי בצעירותי. חשבתי שהאלכוהול והקעקועים ירפאו את הדיכאון שלי, חשבתי שהם ישקיטו את השדים שהתרוצצו לי בראש, אבל בפועל זה רק סיכן אותי עוד יותר, והפכתי ליותר מדוכא".

לפני כמה חודשים חשף סיסיניו את הקושי הנפשי שהוא חווה ביומיום, וטען שגם בתקופתו ברומא התמודד עם התמכרות לאלכוהול. "ראיתי את ישו אחרי 18 כוסות קפריניה", העיד על עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully