וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל קבוצת DIS: "אהבתי את ניימאר, אבל הוא צריך לשבת בכלא"

סערה נוספת בנוגע להעברתו של הברזילאי לברצלונה ב-2013. איש העסקים, שהחזיק ב-40 אחוזים מכרטיסו של הכוכב, יצא למתקפה: "הוא דוגמא מובקהת לשחיתות, אסור שילדים ילבשו את החולצה שלו"

רויטרס

בזמן שליאונל מסי ספג ביקורת קשה על הקללות לקוון הברזילאי ומצבה של ארגנטינה, מצבו של חברו לברצלונה - ניימאר רק מסתבך. היום (שישי) בחר דקלר סונדה, לתקוף את הכוכב הברזילאי בצורה חזיתית, זכר למעבר המעורפל שלו לקטלוניה ב-2013. לאלו שבמקרה פספסו את הפרקים הקודמים, סנדרו רוסיי, שכיהן בנשיא ברצלונה באותה התקופה, נאלץ להתפטר והוא נחקר אודות העסקה עם סנטוס בצוותא עם הנשיא ג'וזף מריה ברתומאו.

שחקן ברצלונה, ניימאר. רויטרס
בקרוב בכלא? ניימאר/רויטרס

סונדה, שמנהל את חברת DIS והחזיק בעבר ב-40 אחוזים מכרטיסו של השחקן עוד לפני הופעת הבכורה שלו במדי סנטוס, יצא למתקפה נגד הפלא מארץ הסמבה: "אהבתי את ניימאר אהבה אמיתית, הוא היה ילד מקסים אבל לטעמי הוא חייב לרצות זמן בכלא. אין ברירה. מדובר באדם שהוא דוגמא מובהקת לשחיתות, יש ילדים שמסתובבים עם החולצה שלו מברצלונה והנבחרת וזה אסור ופסול בעיניי. צריך לעצור את זה ומהר".

איש העסקים לא הסתפק בזה ותקף את משפחתו של ניימאר: "מדובר בחבורה של רמאים, הם מאפשרים לשחיתות שלהם להתפשט בכל העולם ואי אפשר לעצור את זה. כל מי שתומך בניימאר וברצלונה משתף פעולה עם פשע, בזמן שהוא שיחק במדי סנטוס מול ברצלונה בגביע העולם לקבוצות הוא כבר קיבל 10 מיליון יורו כדי להבטיח שהוא ישחק בקטלוניה. כולם ידעו מה קורה מתחת לפני השטח, ונתנו לזה לקרות. טוב מאוד שהרשויות בספרד לא מאפשרות למהלך המסריח הזה להתקיים וחוקרות".

חשוב לציין כי DIS, חברתו של סונדה, תובעת את ברצלונה עבור סכום המוערך ב-195 מיליון יורו ונדמה כי הדברים הללו רק יחמירו את מצבו של הברזילאי, שעדיין ממתין לגזר הדין בנוגע למשפט שמתנהל בעניינו בספרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ניימאר עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. GettyImages
כל אחד והצרות שלו. מסי וניימאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully