וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בהתאחדות הספרדית על ג'רארד פיקה בעקבות דבריו

בהתאחדות המקומית לא אהבו את דבריו של פיקה ("לא אוהב את הערכים של ריאל מדריד") ועשויים לנקוט בצעדים משמעתיים. מוריניו: "בלתי אפשרי לרכוש את ניימאר, זה כמו לפרוץ לכספת"

רויטרס

אמנם כבר עברו כמה ימים מאז הציטוטים של ג'רארד פיקה לאחר הניצחון על נבחרת צרפת, שהרעידו את ספרד. כזכור, בלם ברצלונה דיבר בגנות ריאל מדריד, מה שהוביל לריב בין המועדונים דרך אתרי הספורט השונים. היום (חמישי) גם ההתאחדות הספרדית החליטה להתערב ולגנות את דבריו של פיקה. על פי ה"מארקה" בהתאחדות הספרדית מאוד לא אהבו את דבריו של בלם ברצלונה, אך עדיין לא החליטו באילו צעדים לנקוט.

: שחקן ברצלונה, ניימאר. רויטרס
בלתי אפשרי. ניימאר/רויטרס

"ניימאר? זה אבסורד. מועדון כמו ברצלונה לא יכול להרשות לעצמו לאבד את ניימאר, והוא גם לא יאבד אותו". את הדברים הללו אמר ז'וזה מוריניו ל-ESPN ברזיל כשנשאל בנוגע לצירופו של הכוכב הברזילאי למנצ'סטר יונייטד.

בימים האחרונים התגלגלו דיווחים שמקורם בקטאלוניה, שמנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם לברצלונה 200 מיליון יורו ולניימאר שכר של 25 מיליון לעונה. לברזילאי סעיף שחרור של 200 מיליון יורו ובארסה לא רשאית לסרב להצעה כזו, אבל מוריניו עדיין חושב שזה לא באמת אפשרי.

המאמן הפורטוגלי הוסיף: "למרות שלמסי יש עוד הרבה שנים טובות לפניו, הוא כבר בן 30. ניימאר יהיה השחקן הגדול של ברצלונה אחרי מסי. לדעתי לנסות לרכוש אותו זה כמו לפרוץ לכספת".

בשנתיים האחרונות דובר לא פעם גם על כך שפריס סן ז'רמן וריאל מדריד יהיו מוכנות לעמוד בסעיף השחרור של ניימאר. צריך לציין שלא מן הנמנע שמדובר בידיעות ש"נשתלו" בתקשורת על ידי נציגיו של הברזילאי, שמנסים להשיג לו חוזה חדש במסגרתו ברצלונה גם תוכל להגדיל את סעיף השחרור להרבה יותר מ-200 מיליון יורו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
לא מאמין. מוריניו/AP

מוריניו זועם: "משחקי הידידות הרסניים לקבוצות"

אחת לזמן מה מוריניו פותח חזית חדשה עם מאמן או שחקן תורן, אבל הפעם הוא יוצא נגד ארגון שלם. מאמן מנצ'סטר יונייטד יצא לפגרת הנבחרות כשהסגל שלו ממילא חלקי בלבד, אבל אחרי שבמהלכה הושבתו גם פיל ג'ונס וכריס סמולינג, "המיוחד" מצא מטרה חדשה - פיפ"א. או ליתר דיוק: המדיניות שלה כלפי משחקי ידידות של נבחרות.

"משחקי הידידות של הנבחרות במהלך העונה מיותרים לגמרי, אפילו הרסניים. אני מתנגד נחרץ לזה", אמר אמש לרשת "סקיי". "הייתי מבין אם מדובר היה במשחקים שנערכים כמה שבועות לפני טורניר גדול כמו יורו או מונדיאל, אבל משחקים כאלה באמצע העונה, כשהקבוצות רק מחכות שהשחקנים יחזרו בריאים ושלמים...זה אבסורד. מצטער, אני לא אוהב את זה".

מוריניו ויונייטד עדיין רוצים להיאבק על המקום הרביעי בפרמיירליג, אבל מצבת הפצועים הולכת וגדלה לקראת המשחק החשוב מול ווסט ברומיץ' ביום ראשון. "אני אפילו לא יודע איך סמולינג ופיל ג'ונס נפצעו, אבל לדעתי זה נובע מהעומס המיותר עליהם. אנגליה שיחקה משחק ידידות מול גרמניה וכעבור ארבעה ימים פגשה את ליטא במוקדמות המונדיאל. בגלל המשחק המיותר מול גרמניה, הם לא היו יכולים לשחק במשחק החשוב באמת. תסבירו לי אתם, איפה ההיגיון פה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully