וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה תקף את ריאל מדריד: "לעולם לא אדרוך שם". ריאל מאיימת לתבוע

בלם ברצלונה וספרד תוקף: "לא אוהב את הערכים של ריאל מדריד, רונאלדו זכה להקלות בניגוד למסי וניימאר". כמו כן רמז לקשרים בין ריאל לרשויות, הבלאנקוס מאיימים לתבוע: "עבר את הגבול"

שחקני נבחרת ספרד. רויטרס
בנבחרת הם חוגגים, בקבוצות הם יריבים. ספרד/רויטרס

פגרת הנבחרות בכדורגל האירופי הגיעה לסיומה אמש (שלישי) עם מספר משחקי ידידות מעניינים. במפגש המסקרן מכולם, נבחרת ספרד ניצחה 0:2 בצרפת, משערים של דויד סילבה וג'רארד דאולופאו.

אלא שעל אף הניצחון, לא הכול ורוד בנבחרת הספרדית. בסיום המשחק, נשאל ג'רארד פיקה, בין היתר, על ריאל מדריד, וכהרגלו לא שמר כלום בבטן. "אני לא אוהב את הערכים של ריאל מדריד, על אף שיש כמה שחקנים בקבוצה שאני מאוד מעריך. אני לא מפקפק בנאמנות של ראול לריאל מדריד, אבל אני לעולם לא אעבוד במועדון הזה". כזכור, ראול אמר השבוע שהוא לא פוסל מעבר לברצלונה.

ופיקה ממשיך. "מה שאני לא אוהב בריאל מדריד, זה שהנהלת הקבוצה מושכת יותר מדי בחוטים", הוסיף הבלם. "האיש שהאשים את ליאונל מסי וניימאר בהעלמת מס ובחר להתייחס בצורה קצת שונה לכריסטיאנו רונאלדו משתייך להנהלה הזו. אני לא יודע איך קוראים לאותו אדם. אני לא מנהל רשימות כמו ז'וזה מוריניו. אני פשוט יודע איך זה עובד". פיקה מתייחס כמובן להאשמות המס נגד מסי, והעובדה שהערעור של הארגנטינאי במשפטו נקבע לשלושה ימים לפני הקלאסיקו. כמו כן, מתנהל משפט נגד ניימאר על העבירות מאחורי המעבר שלו לברצלונה מברזיל.

אחרי ההאשמות פיקה נשאל על השיפוט בניצחון על פריס סן ז'רמן ואמר: "מתי לאחרונה שופטים עזרו לנו? אה, בליגת האלופות? כי חשבתי שהשאלה על הליגה. בליגה זה היה לפני הרבה זמן. אנחנו מדברים על קאמבק היסטורי, ואתם מתרכזים בשיפוט. כשריאל מדריד מנצחת בליגת האלופות משער של ראמוס בנבדל, לא קורה כלום".

מי שלא התרגש מהדברים הוא סרחיו ראמוס, בלם ריאל מדריד. "מה שפיקה אומר לא ישנה את הערכים של ריאל מדריד, את הסמל שלנו, ההיסטוריה והתארים שלנו", אמר ראמוס, "מה שהוא אומר רק יעשה כותרות פרובוקטיביות וימכור עיתונים, אבל אנחנו חיים עם זה. בכל הנהלה יש אנשים שמושכים בחוטים, אם אם כבר, דווקא ברצלונה צריכה לשתוק בנושאים האלה". ראמוס גם ציין ש"הצהרות כאלה, אילו היו באות מאינייסטה היו מעצבנות את מדריד? אבל פיקה? לא. זה האופי שלו, לא נשנה אותו בגיל 30. נמשיך ליהנות ממנו ככדורגלן מצוין".

בעקבות הדברים של פיקה, ב"מארקה" מדווחים שבריאל מדריד יבחנו את האפשרות להגיש נגדו תביעת דיבה בעקבות ההאשמות הקשות שלו. על פי הדיווח, בריאל כבר התרגלו לפה הגדול של פיקה, אך הפעם סבורים ש"הוא עבר את הגבול", כשהוא רומז לקשרים אסורים בין הנהלת ריאל לרשויות.

עוד בנושא

ספרד ניצחה 0:2 את צרפת, 2:3 דרמטי לפורטוגל על שבדיה

עם כל הכבוד לכושר הנהדר של הספרדים, שהשיגו תחת ג'ולן לופטגי שישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו משמונה משחקים (הפרש שערים 4:25), הסיפור של המשחק היה שופט הווידאו, שפסל בצדק שער של אנטואן גריזמן ואישר, גם כן בצדק, את השער השני של הספרדים.

לופטגי אמר בסיום: "שופט הווידאו לא בא לעזור לנו. זו הגישה של השחקנים שניצחה לנו את המשחק. אני מאוד מרוצה כי צרפת נבחרת מצוינת, אחת הטובות בעולם ללא ספק. הכל נאמר כבר על אינייסטה, הוא דוגמא לכל השחקנים הצעירים, שחקן נערץ. דאולפאו רק צריך להמשיך לצמוח ולשחק עם אותה מנטליות".

דאולפאו, שכבש את שער הבכורה שלו בנבחרת: "זה היה קצת מוזר עם שופט הווידאו, אבל אני מאוד שמח שניצחנו. הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו עוזבים פה עם הרגשה טובה. אני שמח מאוד לשחק עם השחקנים הללו".

ילד הפלא של הטריקולור, קיליאן אמבפה, פתח לראשונה במדי הנבחרת הבוגרת ושיחק 65 דקות. קצת לפני הירידה למחצית, מצלמות הטלוויזיה תפסו אותו ניגש לג'רארד פיקה ומבקש ממנו להחליף איתו חולצות. בתקשורת הספרדית ייחסו לדבר משמעות גדולה, שכן בימים האחרונים נראה שאמבפה הולך ומתקרב למעבר לריאל מדריד, אך למרות זאת בחר בבלם ברצלונה. מרמז על העתיד?

ג'אנלואיג'י דונארומה, ששיחק לראשונה 90 דקות במדי איטליה, שגברה 1:2 על הולנד: "אני מאוד שמח הערב, מהצורה בה המשחק התפתח. חזרנו ביחד מהגול שספגנו בפתיחה, שיחקנו כמו שצריך והבנו שזה היה רק רגע של חוסר מזל. אני שמח שלראשונה שיחקתי משחק מלא, אני גאה ללבוש את החולצה הזו, אבל בופון עדיין פה. אני מודה לו על כל העצות שהוא נותן לי באימונים, הוא אמר לי להירגע ולעשות מה שאני יודע, לא לנסות להמציא שום דבר חדש. אני מקדיש את הניצחון למשחפתי ולחברה שלי".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully