וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטענות: אלי דסה הפצוע שוחרר מסגל נבחרת ישראל

בצל התלונות של מכבי תל אביב, ההתאחדות הודיעה כי המגן שנפצע מול מכבי פ"ת ולא התאמן מאז שוחרר. בן ביטון יחליפו לקראת המשחק מול הנבחרת הצעירה (רביעי, 18:00, שידור חי בוואלה! ספורט)

שחקן מכבי תל אביב אלי דסה. יוסי ציפקיס
מחוץ לסגל. אלי דסה/יוסי ציפקיס

אחרי הטענות שנשמעו ביממה האחרונה מצד סגנית האלופה לגבי משחק הנבחרת שיתקיים ביום רביעי מול הנבחרת האולימפית, היום (שני) שחרר אלישע לוי שחקן אחד מסגל הנבחרת שלו המשחק בקבוצה. המגן הימני אלי דסה נבדק על ידי ד"ר מארק רוסנובסקי ושוחרר מהסגל ובנבחרת הודיעו כי בן ביטון מהפועל באר שבע יצטרף במקומו. יש לציין כי לפי מכבי תל אביב, אין קשר בין הטענות לבין הדרישה לשחרר את דסה לאור הפציעה שעבר.

דסה נפצע במשחק הגביע ביום רביעי מול מכבי פתח תקוה מכניסה חריפה של גיא מלמד, הקרסול שלו התנפח ומאז לא התאמן. המגן אף בספק למשחק הליגה הקרוב מול הפועל חיפה, וינסה לשוב להתאמן רק לקראת הסופ"ש.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב מאושרת מרובן מיקאל, אבל לא ממשחק הנבחרת
הפועל באר שבע: מיגל ויטור חוזר להתאמן, עשוי להיות כשיר לפלייאוף
הגול של מליקסון הוא בסך הכול פלסטר: שביזות יום א'
הפועל באר שבע מעלה זיכרונות מארבייטמן: "אולי גם מליקסון כבש גול אליפות"

שחקן הפועל באר שבע בן ביטון. ברני ארדוב
שב לסגל. בן ביטון/ברני ארדוב

אתמול טענו במכבי תל אביב כי הם "לא משתגעים" על ההחלטה של אלישע לוי לקיים משחק אימון בין הבוגרת לאולימפית ביום רביעי אליו הוזמנו שישה שחקנים של הקבוצה. "זו תהיה היעדרות של שלושה ימי אימונים עבור שישה שחקנים", הסבירו במועדון. "יום שלישי אימון נבחרת, יום רביעי משחק נבחרת, יום חמישי אימון שחרור בקרית שלום. זו התקופה הכי קריטית בליגה ואנחנו צריכים לספק הכי הרבה שחקנים כי חמישה יילכו לבוגרת ואחד לאולימפית".

במכבי תל אביב טענו כי הם מתכוונים לשלוח את השחקנים, אבל ממש לא מסתירים את החשש כי הסיפור יפגע בהם. "הרי זה לא באמת משחק אימון לבוגרת", הוסיפו במכבי תל אביב. "הליגיונרים לא מגיעים כי המועדונים שלהם לא ישחררו אותם למשחק הזה, אז זה לא שהנבחרת יכולה לתרגל את האחד עשר שיפתחו נגד ספרד. ברור שאלישע לוי כמאמן הנבחרת רוצה לעשות משחק אימון, אבל היה מקום להתחשב גם בקבוצות ולקיים את המשחק בתל אביב". במועדון לא הסתירו את אכזבתם מאי זימון הבלם טל בן חיים.

הנבחרת תחל במחנה המקוצר מחר, כשתתאמן בבוקר בשפיים. ביום רביעי היא תתמודד מול הנבחרת האולימפית של מרקו בלבול וזאת ההכנה האחרונה שלה לקראת המשחק ב-24 במרץ מול נבחרת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully