וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאושרת מרובן מיקאל, אבל לא ממשחק הנבחרת

6.3.2017 / 7:41

הקשר הפורטוגלי המושאל מרשים את הצהובים, שכבר החליטו שהם רוצים אותו לעונה הבאה: "הוא כמעט שחקן מושלם". וגם: בקבוצה לא אהבו את קיום משחק הנבחרת ותהו: מדוע טב"ח הבלם לא זומן?

שחקן מכבי תל אביב רובן מיקאל. לירון מולדובן
הבינגו של ג'ורדי. רובן מיקאל/לירון מולדובן

1. הבינגו של ינואר כבר מבוקש לעונה הבאה

מכבי תל מעוניינת להאריך את החוזה של רובן מיקאל שחתום במועדון רק עד סוף העונה הזו. הקשר הפורטוגלי שחתם ביום האחרון של חלון ההעברות האחרון, מושאל למכבי תל אביב רק עד תום העונה ובסיומה הוא אמור לשוב לקבוצתו בסין מאחר שיש לו חוזה בשורותיה עד חודש דצמבר 2017. במכבי תל אביב כבר החליטו שהם רוצים את השחקן גם לעונה הבאה ונראה כי יש סיכוי גבוה שגם מיקאל ירצה להישאר.

על פי גורמים במכבי תל אביב, השחקן נקלט היטב במועדון והוא מרוצה מהשהות שלו בקבוצה ובתל אביב. הסוכנת הישראלית של מיקאל היא ויקי ואקנין ששהתה בסוף השבוע באיסטנבול וצפתה במשחקו של נוסא איגייבור אותו העבירה לריזספור. בסביבתה של ואקנין טענו אתמול כי אם מכבי תל אביב תיתן אור ירוק לקידום העסקה לצירופו של מיקאל, מרבית הסיכויים שהוא יאריך את חוזהו. לקשר הפורטוגלי מניות רבות בתקופה המצוינת בה מצויה מכבי תל אביב. אתמול באשקלון הוא שוב הבריק עם שתי מסירות עומק נהדרות. הראשונה לטל בן חיים ומשם לפנדל שסחט שחקן הכנף. השנייה ליצחקי שעצר נהדר וכבש את השער השני. "מיקאל הוא כמעט שחקן מושלם בתפקיד שלו לכדורגל הישראלי", אמרו אמש במכבי תל אביב. "הוא נייד, חרוץ, עובד, מוסר נהדר ובעל בעיטה טובה. כל מה שצריך מקשר אמצע והוא הוסיף לנו מימד של משחק קדימה לעומק". ההערכה היא שמכבי תל אביב לא תצטרך לשלם יותר מדי עבור מיקאל בשל גילו המתקדם ומאחר שבעוד פחות משנה הוא יהפוך לשחקן חופשי.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. לירון מולדובן
במכבי מצפים שהוא יזומן לנבחרת. בן חיים הבלם/לירון מולדובן

2. וידיגיאל מרוצה למרות היכולת הפושרת

ליטו וידיגאל רשם עוד ניצחון ונראה כי הוא באמת נפעם מהקהל של מכבי תל אביב. בפורטוגל הוא לא אימן בקבוצות שסחבו אחריהן קהלים למשחקי חוץ ואתמול בסיום המשחק הוא עמד במשך זמן רב ברחבת ה-16 מוחא כפיים לעבר האוהדים שמילאו את כל הטריבונה הדרומית שניתנה להם. בניגוד לעיתונאים שהכתירו את המשחק כאחד הבינוניים של מכבי תל אביב בתקופה האחרונה, הפורטוגלי דווקא יצא מרוצה. "אני לא מסכים איתכם שאשקלון היא קבוצה כזו חלשה", אמר וידיגאל. "היא גרמה לנו לעבוד קשה בשביל הניצחון. ואני מרוצה כי שיחקנו משחק שלישי בשבוע. זה לא פשוט לבוא אחרי גביע המדינה באמצע השבוע שעבר עם השחקנים למשחק חוץ מול קבוצה שנלחמת על חייה. עבורי זה היה ניצחון מאוד חשוב במגרש לא קל".

3. משחק הנבחרת לא בא טוב. גם לא ההחלטה באשר לטב"ח הבלם

כשוידיגאל דיבר אתמול על משחק שלישי תוך שבוע, הוא כבר קרץ לעבר השבוע הקרוב. במכבי תל אביב לא משתגעים על ההחלטה של אלישע לוי לקיים משחק אימון בין הבוגרת לאולימפית ביום רביעי אליו הוזמנו שישה שחקנים של הקבוצה. "זו תהיה היעדרות של שלושה ימי אימונים עבור שישה שחקנים", הסבירו במועדון. "יום שלישי אימון נבחרת, יום רביעי משחק נבחרת, יום חמישי אימון שחרור בקרית שלום. זו התקופה הכי קריטית בליגה ואנחנו צריכים לספק הכי הרבה שחקנים כי חמישה יילכו לבוגרת ואחד לאולימפית".

במכבי תל אביב מתכוונים לשלוח את השחקנים, אבל ממש לא מסתירים את החשש כי הסיפור יפגע בהם. "הרי זה לא באמת משחק אימון לבוגרת", הוסיפו במכבי תל אביב. "הליגיונרים לא מגיעים כי המועדונים שלהם לא ישחררו אותם למשחק הזה, אז זה לא שהנבחרת יכולה לתרגל את האחד עשר שיפתחו נגד ספרד. ברור שאלישע לוי כמאמן הנבחרת רוצה לעשות משחק אימון, אבל היה מקום להתחשב גם בקבוצות ולקיים את המשחק בתל אביב". בעניין הנבחרת, אבל לא באותו עניין, במכבי תל אביב לא אהבו שגם בזימונים של אתמול התעלם אלישע לוי מהיכולת של הבלם טל בן חיים. "היה מגיע לטל לקבל זימון", אמרו במכבי תל אביב. "זו היתה יכולה להיות החלטה שהיא אבן דרך עבור כל שחקן מתבגר בכדורגל הישראלי שיראה שאין משמעות לגיל אלא רק ליכולת. אלישע היה צריך לתת את הקרדיט הזה לטל כי כבר חודש צמד הבלמים הטוב בארץ זה איתן טיבי וטל בן חיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי חוגג. לירון מולדובן
מדוע הוא חגג מול האקסית?/לירון מולדובן

4. ברק יצחקי לא מבין מה רוצים ממנו

ברק יצחקי גדל באשקלון ותמיד יזכירו לו את זה. המשפחה עדיין גרה בעיר ואתמול הוא גם קיבל חולצה ממוסגרת מהמועדון המארח לפני המשחק. כשכבש עוד שער קלאסי שלו, יצחקי לא ביקש סליחה וגם לא התנצל. בסיום המשחק נשאל על ידי התקשורת המקומית האם לא היה מקום לוותר על חגיגת השער. "הבקעתי גול לקבוצה שלי. לא חגגתי בצורה מיוחדת. שמחתי אחרי הגול ולא צריך להתעסק בזה יותר מדי". על המשחק של מכבי תל אביב אמר יצחקי: "שיחקנו פחות טוב אבל חשוב לנצח גם במשחקים כאלה. אשקלון הקשתה גם על באר שבע ובמגרש הזה מאוד קשה לנצח. אנחנו ננתח את המשחק ואני בטוח שהיכולת שלנו תחזור להיות יותר טובה. אי אפשר לשחק בכל משחק בקצב כזה גבוה ולתת הצגה בכל מחזור". על עצמו הוסיף יצחקי: "אני שמח שנותנים לי לשחק יותר ואני שמח שאני מחזיר על המגרש כי כל הקריירה כבשתי שערים וזה מה שאני יודע לעשות".

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. לירון מולדובן
צריך לקבל מנוחה. קיארטנסון/לירון מולדובן

5. האיסלנדי צריך גם מנוחה. מתי שוינפלד יחזור?

וידאר קיארטנסון הוחלף אתמול אחרי שלא כבש ונראה היה שהוא מתחיל להיות מותש. במכבי תל אביב צירפו את ארון שוינפלד בדיוק לרגעים האלה אבל החלוץ הגבוה עוד לא עושה סימנים של חזרה לכשירות מלאה. במכבי תל אביב מקווים כי שוינפלד יחזור לסגל בשבת הקרובה או לפחות לתחילת הפלייאוף ורוצים גם לראות את אייל גולסה חוזר לעניינים אפילו שהקשר עדיין לא חזר אפילו לאימונים קלים בגלל פציעה ברגלו. באשר לברזילאים מרסלו ורמון שלא רואים דשא, אמר וידיגאל: "יש לי הרבה שחקנים טובים במכבי תל אביב והתחרות מאוד קשה. אני לא יכול לשתף 25 שחקנים בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully