וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מעלה זיכרונות מארבייטמן: "אולי גם מליקסון כבש גול אליפות"

5.3.2017 / 7:59

שחקני האלופה השוו את השער של מליקסון למספרת של החלוץ בעונה שעברה, אך הבהירו: "צריך לעבוד קשה בשביל שזה יהיה אותו דבר". בכר נתן הבהרות לגורש, ניסיון להרגיע את הרוחות אחרי דברי בתיה סהר לוואלה! ספורט

עריכת וידאו: קובי אליהו

1. זיכרונות משלומי ארבייטמן: "זה עשוי להיות גול של אליפות"

"בשנה שעברה היה לנו שער דומה של שלומי ארבייטמן שבדיעבד התברר כשער מכריע באליפות", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "הפעם זה היה השער של מליקסון שנתן דחיפה רציני במאבק"

אנחת רווחה בהפועל באר שבע אחרי הניצחון אמש (שבת) 0:1 על מ.ס אשדוד, שהושג בזכות שער של מאור מליקסון בדקה ה-90, אחרי משחק בינוני ועצבני של האלופה. "בשנה שעברה היה לנו שער דומה של שלומי ארבייטמן שבדיעבד התברר כשער מכריע באליפות", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "הפעם זה היה השער של מליקסון שנתן פוש רציני במאבק, אבל יש עוד דרך ארוכה. צריך לעבוד קשה כדי שהשער הזה יתברר בדיעבד כשער אליפות".

אחרי מחצית ראשונה חלשה, ברק בכר היה מעודד מרוח הלחימה ומהאנרגיות בחלק השני של המשחק. "בסופו של דבר ההשקעה הזו השתלמה כשמליקסון מצא את הרשת. "זה שער נורא מתוק", הסביר מליקסון. "הגענו למפגש קשה והאוהדים הגיעו בהמוניהם ככה שרצינו לשמח אותם". מליקסון ניתח גם את הקושי של באר שבע לנצח במשחקי חוץ בסיבוב השני. אמש היה הניצחון הראשון של באר שבע מחוץ לטרנר אחרי שבעה משחקים רצופים שהסתיימו בתיקו או הפסד. "קשה לשים את האצבע על מה לא עובד במשחקי החוץ. ברגעים האלה הכי חשוב שניצחנו. מגיעות הרבה מחמאות לאשדוד. לא פשוט לשחק נגדם, במיוחד במגרש שלהם, אבל הראינו הרבה אופי ולא ויתרנו עד השנייה האחרונה. אני רק שחקן ומנסה לעשות את העבודה שלי ומי שברק יבחר צריך לשחק. ברק רוצה לנצח יותר מכולם".

עוד בנושא:

מליקסון כבש בדקה ה-90, הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד
בתיה סהר: "זה כואב, אבל הפועל באר שבע איבדה היום סופית את בן"
התרחישים למחזור הסיום: מכבי חיפה בפלייאוף התחתון לראשונה מאז 1988?

שחקני הפועל באר שבע מאור מליקסון, מאור בוזגלו. לירון מולדובן
כמו בעונה שעברה? מליקסון חוגג/לירון מולדובן

2. הבונוס של הניצחון: חוזרים לטרנר

בעקבות הניצחון אתמול באר שבע הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה ולמעשה נקבע שהיא זו שתארח את מכבי תל אביב במפגש הראשון בין השניים בפלייאוף העליון. בנוסף לכך, באר שבע תארח כעת שלושה משחקים ברציפות: בית"ר ירושלים במחזור הנעילה של העונה הסדירה, ואז משחק מול מי שתסיים שישית והשלישי נגד מכבי תל אביב. בבאר שבע משוכנעים שהשער של מליקסון ישחרר את השחקנים ויגרום להם לשחק טוב יותר במחזורים הקרובים. "זו זריקת מרץ לכולנו", אמר אחד השחקנים. "במחצית השנייה לחצנו את אשדוד כמו שצריך ובסך הכל למרות שאנחנו בתקופה פחות טובה אנחנו גם בסיבוב השני מראים כדורגל טוב. עכשיו יש ישורת אחרונה שכל משחק בה הופך להיות קריטי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל באר שבע בן שהר מאוכזב. יוסי ציפקיס
הפעם הוא בלב הסערה. בן שהר/יוסי ציפקיס

3. בן שהר כועס, אך בבאר שבע מנסים להרגיע

בבאר שבע התעסקו גם בבעיית בן שהר. החלוץ זעם על כך שלא שיחק ולפי שחקנים שישבו על הספסל, הוא הביע את מורת רוחו עם הכניסה של טוני וואקמה לכר הדשא. "בן לא הסתיר את זה שהוא כעס, אבל זה טבעי. הוא שחקן מוביל וברור שהוא רוצה לשחק", העיד שחקן בקבוצה. שלא כהרגלו, שהר ירד לחדר ההלבשה עם שריקת הסיום ולא חגג עם יתר השחקנים מול הקהל, כשהוא נראה עצבני וכעוס. אתמול אימו, בתיה שהר, הביעה כעס על ספסולו של בנה בשיחה עם וואלה! ספורט. "זה כואב, אבל לדעתי היום באר שבע איבדה סופית את בן", אמרה. "הוא יכול להתמודד עם הכל אבל לא עם פוליטיקה. בוודאי שאין לו ירידה ביכולת - שיסתכלו הפרשנים הגדולים כמה כדורים באיזור הרחבה או כדורי עומק בן קיבל במשחקים האחרונים מאז שבוזגלו נפצע בכתף לפני שישה שבועות, ושיבינו לבד. הוא עושה כל הזמן תנועה ולא מקבל כדורים. נגמרה הפוליטיקה ובאר שבע היום סיימה עם בן לדעתי".

באר שבע מיהרה להוציא הודעה בה אמרה כי היא "מצרה על דברי בתיה שהר", ואמש אמרו במועדון ש"בן שחקן חשוב, הוא שיחק הרבה ועוד ישחק. התמודדנו עם הרבה דברים מסביב העונה ונתמודד גם עם זה".

גיא חיימוב הפועל באר שבע. לירון מולדובן
האיש של בכר. חיימוב/לירון מולדובן

4. חיימוב שוב מקבל שבחים, גורש שוב מאוכזב

בשולי הניצחון, נראה שלבכר צפוי כאב ראש נוסף בנוגע לדודו גורש. כצפוי, גיא חיימוב קיבל גם אתמול את הקרדיט בין הקורות והחזיר ביכולת טובה, כולל הצלה חשובה במחצית הראשונה. לוואלה! ספורט נודע שבכר הבהיר לגורש כי חיימוב הוא זה שיקבל ממנו קרדיט בתקופה הקרובה. גורש מאוכזב, אך בקבוצה מעידים על "התנהגות של מקצוען אמיתי שמתאמן ברצינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully