וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתיה סהר: "זה כואב, אבל הפועל באר שבע איבדה היום סופית את בן"

החלוץ שלא שותף מול אשדוד ירד בזעם לחדר ההלבשה ובסביבתו כועסים על מיעוט הדקות להן הוא זוכה לאחרונה. אימו: "הוא יכול להתמודד עם הכל אבל לא עם פוליטיקה". ב"ש: "מצרים על הדברים"

עריכת וידאו: קובי אליהו

זה לא היה קל, אבל הפועל באר שבע חזרה הערב (שבת) מאצטדיון הי"א באשדוד עם ניצחון דרמטי, 0:1 שהושג בזכות שער של מאור מליקסון בדקה ה-90. עקב הניצחון, האלופה הבטיחה את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה, ותארח את מכבי תל אביב כבר במחזור השני של הפלייאוף העליון.

עוד בנושא

ליגת העל: מליקסון כבש בדקה ה-90, הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד

על אף הניצחון, לא הכל ורוד בהפועל באר שבע. בן שהר זעם על כך שלא נכנס אפילו כחילוף שלישי במשחק, ולאחר השריקה לסיום ירד כעוס מאוד לחדר ההלבשה ולא הודה לאוהדים כמו חבריו לקבוצה. החלוץ, מלך שערי באר שבע העונה, הציג יכולת מצוינת אך לאחרונה לא השלים 90 דקות, במשחק שעבר נכנס כמחליף והערב, כאמור, לא קיבל ולו דקה אחת. השחקן וסביבתו זועמים על המצב וכרגע לא ברור האם שהר, שקיבל מסרים על רצון להאריך את חוזהו מעבר לעונה וחצי, בכלל יסכים לשבת לפגישות בנושא.

אימו, בתיה, אמרה הערב לוואלה! ספורט: "זה כואב, אבל לדעתי היום באר שבע איבדה סופית את בן. הוא יכול להתמודד עם הכל אבל לא עם פוליטיקה. בוודאי שאין לו ירידה ביכולת - שיסתכלו הפרשנים הגדולים כמה כדורים באיזור הרחבה או כדורי עומק בן קיבל במשחקים האחרונים מאז שבוזגלו נפצע בכתף לפני שישה שבועות, ושיבינו לבד. הוא עושה כל הזמן תנועה ולא מקבל כדורים. נגמרה הפוליטיקה ובאר שבע היום סיימה עם בן לדעתי".

תגובת הפועל באר שבע: "אנו מצרים על דבריה של בתיה ובטוחים שבן, שתרם רבות להצלחת הקבוצה, יעשה זאת גם בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל באר שבע בן שהר. לירון מולדובן
סוף הדרך? שהר/לירון מולדובן

ברק בכר אמר בסיום: "זה הניצחון הכי קשה שלנו העונה, בטח כשזה קורה ככה בסיום עם כל הלחץ. במחצית השנייה חזרנו להיות רעבים, אני שמח ואני מאמין בקארמה טובה. כשמשחקים בצורה טובה אז גם המזל בא, זה ניצחון שהגיע לנו. בשבוע הבא יש לנו משחק מול בית"ר ירושלים, וזה משחק פלייאוף לכל דבר. אני שמח שהצלחנו לנצח, גם אם זה בעזרת המזל. הוא נותן לנו הרבה אנרגיות טובות. יהיה לנו קשה בפלייאוף ואסור לנו להסתכל על מה שהיה. יש לנו ארבעה משחקי בית רצופים בגלל שהבטחנו את המקום הראשון, נצטרך לנצל את זה. הקהל שהגיע לכאן תמך בנו לאורך כל 90 הדקות".

על החילופים המאוחרים: "הייתי צריך לשנות את קו ההגנה שלי, הכנסתי שחקנים שהתאימו לי למשחק הזה. מיכאל אוחנה תרם לנו המון, גם אנתוני וואקמה".

מאור מליקסון: "אני רוצה להסתכל על חצי הכוס המלאה ולתת לאשדוד את המחמאות כי הם קבוצה מצוינת. הניצחונות הקשים הם הכי כיפים. לחצנו, לא ויתרנו וקרה מה שקרה בסוף. אני לא יודע למה אנחנו מתקשים בחוץ, הקהל הגיע ותמך בנו. חשוב שנשפר את משחקי החוץ בפלייאוף. אנחנו צריכים לנצח כמה שיותר וזהו".

רוני אוואט: "בכדורי עונשין זה יכול להיות לפה או לשם. חבל שלא ידענו לקחת את הכדור כמו שעשינו בכל המשחק עבודה מצוינת במצבים הנייחים. שנייה אחת של פספוס וספגנו. הגענו בחצי הראשון להזדמנויות, בתקופה אחרונה כן ידענו להגיע ולנצל מצבים. נגד קבוצה כזו איכותית קשה לייצר מצבים וקשה לנצל אותם, אף משחק לא דומה למשחק מול באר שבע, שהיא קבוצה מאוד איכותית. לא חיפשנו ללכת אחורה יותר מידי, לפעמים המשחק דורש את זה ממך. היינו צריכים להשתחרר בעזרת פעולה או שתיים, לצערי ספגנו שער שלהערכתי לא משקף את מה שקרה במשחק. אנחנו מסתכלים על עצמנו, המצב שלנו עדיין רגיש אבל אני בטוח שעם עוד קצת אמונה נעשה את העבודה בפלייאוף התחתון, נצא מהאיזור בו אנחנו נמצאים ונשחק כדורגל יותר טוב".

שער של אליפות? מאור מליקסון חוגג/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully