וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר מתלבט באשר למערך: "גם אינטר הגיעה לכאן לנצח - והפסידה"

15.2.2017 / 20:49

מאמן הפועל באר שבע טרם החליט אם לפתוח מול בשיקטאש (חמישי, 22:05, ספורט1) עם שלושה בלמים או שלושה קשרים. בוזגלו הפצוע לא צפוי להיות בסגל, ביטון צפוי לפתוח, שהר כנראה על הספסל

1/16 הגמרמחצית16/02/2017
הפועל באר שבע
    1:1
      בשיקטאש
      צילום וידאו: בני בן סימון

      הפועל באר שבע ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש הראשון וההיסטורי בשלב 32 האחרונות מול בשיקטאש. אחרי שהעפילה משלב הבתים, שכלל את אינטר, ספרטה פראג וסאות'המפטון. הנשרים, שזכו באליפות בעונה הקודמת, הודחו בשלב הבתים אחרי תבוסה כואבת מול דינמו קייב במחזור הסיום. אחרי מסיבת העיתונאים קיים ברק בכר את האימון המסכם כאשר הטורקים יערכו את האימון המסכם שלהם ב-21:00, בסיומה של מסיבת העיתונאים של האורחת.

      מאור בוזגלו לא צפוי להיות בסגל, לאחר שלא הצליח עדיין להתגבר על הכאבים העזים בכתפו, זכר לפציעה מול מכבי תל אביב. בניגוד לבוזגלו, מי שצפויים להיות בסגל הם בן שהר ובן ביטון שהיו בספק. ביטון, שערך אימונים כרגיל, צפוי לפתוח בעוד ששהר, שסבל גם מכאבים ברגל וגם מווירוס שאף גרם לו להוריד קצת ממשקלו, עשוי לפתוח על הספסל. מוחמד גדיר יחזור לסגל לאחר שהתאושש מפציעה. ברק בכר לא תירגל הרכב אך ההערכה היא שהוא מתלבט בין שלושה בלמים לשלושה שחקני קישור, וייתכן שיפתח עם אובידיו הובאן כדי לאפשר לו לשנות מערך תוך די משחק מבלי לערוך חילוף. בהגנה ישנה התלבטות בין וויליאם סוארס ללואי טהא. מיחאי קורהוט עוד לא כשיר במאת האחוזים, הוחלט להשאירו מחוץ לסגל.

      עוד בנושא:

      המשחק האידיאלי בטיימינג הכי לא אידיאלי: באר שבע מחכה לבשיקטאש
      שנול גונש: "מול באר שבע נצטרך להראות את בשיקטאש האמיתית"
      הפועל באר שבע: פחתו הסיכויים שמאור בוזגלו ישחק, המשחק ישודר גם בערוץ 2
      כך הפועל באר שבע תמשיך להדהים את אירופה

      מאמן הפועל באר שבע ברק בכר, אליניב ברדה. בני בן סימון
      מפגש היסטורי. ברק בכר ואליניב ברדה/בני בן סימון

      ברק בכר פתח את מסיבת העיתונאים: "רק אחרי האימון נדע מי כשיר לשחק. בכל מקרה, יש לנו סגל מספיק חזק ואיכותי כדי להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין. המשחק האחרון שלהם בליגת האלופות היה מזמן, כמובן שעקבנו אחריהם. בשיקטאש היא קבוצה מצוינת, חרף שני ההפסדים האחרונים. יש להם חלק קדמי איכותי ומסוכן, נצטרך להיות מוכנים לנטרל אותם ולשחק את המשחק שלנו באצטדיון טרנר".

      "ברור שאני מאמין בסיכויים שלנו", הוסיף מאמן האלופה: "אנחנו מאמינים שאפשר לנצח כל משחק, אנשים מדברים על להפתיע, אבל אנחנו לא חושבים שזו הפתעה. גם אינטר הגיעה לכאן כדי לנצח, הובילה כבר 0:2 והפסידה. המשחק הזה חשוב עבורנו, עבור המועדון והקהל. אני מאמין שנשיג תוצאה טובה. תלוי איך יתפתח המשחק, אבל בגלל שמדובר במשחק ראשון בבית - נעשה הכל כדי לא לספוג ואני מקווה שננצח. חשוב שנשחק טוב, יש לנו כמה מטרות במשחק הזה. הדבר הכי חשוב עבורי זה המשחק הקרוב. הם תמיד פקטור. אני בטוח שיהיה טירוף באצטדיון".

      אליניב ברדה הוסיף: "פספסתי הרבה מהקמפיין האירופי שלנו בגלל הפציעה, החברים עשו עבודה טובה ואני מקווה שנמשיך את המסע הזה בצורה מעוררת כבוד גם בשלב הבא. אני מקווה שנוכל לשבור את השיא האישי שלי אחרי התקופה בגנט וגם השיא הקבוצתי של הפועל באר שבע".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

      בשיתוף פיטרו

      הפועל באר שבע

      מאור בוזגלו יעשה היום ניסיון אחרון לבחון אם הוא מסוגל לקחת חלק במשחק. הקשר קיבל אתמול זריקה מיוחדת לפני האימון בניסיון להדמות את האימון למשחק, אך זה לא צלח והשחקן התקשה להתאמן בשל הכאבים בכתף. כרגע נראה שהסיכויים שהוא יהיה כשיר פחתו משמעותית. לפי שחקנים בקבוצה, בוזגלו נחוש לעשות הכל כדי לקחת חלק במשחק, והוא ינסה לערוך אימון נוסף ואחריו יתברר סופית אם הוא כשיר. בנוסף לבוזגלו, גם בן ביטון ינסה לחזור להתאמן היום, כשלגביו ההערכה היא שהוא יהיה כשיר למשחק מחר.

      seperator

      בשיקטאש

      למאמן שנול גונש יש לא מעט חיסורים לקראת המפגש, שהרי ונסן אבובקאר החלוץ הקמרוני שכבש את שער הניצחון בגמר אליפות אפריקה לא יעמוד לרשותו בגלל הרחקה, כמו גם אנדראס בק המגן הגרמני ואדריאנו המגן הברזילאי של ברצלונה לשעבר. דושקו טושיץ' צפוי לפתוח כמגן שמאלי מול האלופה הישראלית, כאשר גוקאן גונול יתופקד כמגן ימני. מי שיצטרכו לספק את השערים בישראל יהיו ריקרדו קווארסמה, ריאן באבל וג'נק טוסון שצפויים לפתוח בחולייה הקדמית של הטורקים. דמבה בה, החלוץ הסנגלי שהוחתם בחלון ההעברות על ידי בשיקטאש, לא יכול לשחק במפעל.

      המאמן שנול גונש אמר במסיבת העיתונאים: "התכוננו באופן מאוד רציני כדי להשיג תוצאה טובה מחר. השחקנים במצב רוח מעולה ואני מקווה שנשיג תוצאה טובה. לא הכרנו את באר שבע לפני ההגרלה, אבל עכשיו אנחנו מכירים אותם ומוכנים לקרב".

      החלוץ ג'נק טוסון הוסיף: "אנחנו רוצים לבוא, לשחק חזק ומהיר ולהשיג שער. נשחק את המשחק הרגיל שלנו, כולנו במצב רוח טוב מאוד, היינו רוצים להשיג שער אבל גם 0:0 זו תוצאה טובה לנו".

      seperator

      טריוויה

      * זה המפגש הראשון בין שתי הקבוצות, והראשון של הפועל באר שבע מול קבוצה טורקית במסגרת אירופית.

      * המאזן של הטורקים מול קבוצות ישראליות (מכבי תל אביב והפועל חיפה) מרשים עם שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

      * ההעפלה לשלב 32 האחרונות הוא הישג השיא של הפועל באר שבע בזירה האירופית. ממול, הנשרים הספיקו להופיע ברבע גמר גביע אירופה (1986/87) ורבע גמר גביע אופ"א ב-2002/03.

      * המרחק בין איסטנבול לבירת הנגב - 1,200 קילומטרים.

      * שתי הקבוצות עורכות הופעה ראשונה בשלב 32 האחרונות יחד עם שש קבוצות נוספות: אולימפיאקוס, אפועל ניקוסיה, אסטרה ג'ורג'יו, לודוגורץ, לגיה ורשה וקופונהגן.

      * וינסנט אבובקאר ומאור מליקסון שיתפו פעולה בעונת 2012/13, עת ששיחקו בוולנסיין הצרפתית.

      * הביקור האחרון של ריקרדו קווארסמה מול קבוצה ישראלית זכור היטב עבור אלוף אירופה עם נבחרת פורטוגל. הקשר כבש פעמיים מול מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד, השוער שעמד מולו היה גיא חיימוב בעונת 2011/12.

      ריקרדו קווארסמה שחקן בשיקטאש חוגג. רויטרס
      חוזר לישראל. קווארסמה/רויטרס

      5 משחקים אחרונים, הפועל באר שבע

      הפועל באר שבע - הפועל אשקלון 1:2 (ליגה)
      מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1 (ליגה)
      הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה 0:2 (ליגה)
      הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה 2:1 (גביע המדינה)
      מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 1:1 (ליגה)

      5 משחקים אחרונים, בשיקטאש

      קראבוקספור - בשיקטאש 2:1 (ליגה)
      בשיקטאש - פנרבחצ'ה 1:0 (גביע)
      בשיקטאש - קוניאספור 1:5 (ליגה)
      קייסריספור - בשיקטאש 1:1 (גביע)
      אליאספור - בשיקטאש 4:1 (ליגה)

      מלך השערים בכל המסגרות, הפועל באר שבע

      בן שהר - 18
      אנתוני וואקמה - 15

      מלך השערים בכל המסגרות, בשיקטאש

      סנק טוסון - 15
      אנדרסון טאליסקה - 5

      ייעדרו, הפועל באר שבע: מיגל ויטור (פציעה), בן ביטון (בספק), מאור בוזגלו (בספק), בן שהר (בספק).

      ייעדרו, בשיקטאש: וינסנט אבובקאר, אנדרס בק ואדריאנו (מושעים), קאנר ארקין (פציעה) טולגאי ארסלאן (פציעה).

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מרטין אטקינסון (אנגליה)
      אצטדיון: טרנר

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          4
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully