וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנול גונש: "מול באר שבע נצטרך להראות את בשיקטאש האמיתית"

מאמן אלופת טורקיה התייחס לעובדה שקבוצתו מגיעה לישראל אחרי שני הפסדים רצופים: "רק ניצחון בא בחשבון". המגנים אנדראס בק ואדריאנו מושעים, טושיץ' וגונול יפתחו במקומם. טוסון ובאבל בחוד

יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע נמצאת במירוץ נגד השעון כדי להכשיר שחקני מפתח כמו שהר וקורהוט למפגש המסקרן מול בשיקטאש ביום חמישי (22:05), אך גם בצד השני מתמודדים עם לא מעט פציעות ובעיקר מנסים להרים את המוראל אחרי שני הפסדים רצופים - בגביע מול פנרבחצ'ה ובליגה מול קראבוקספור.

עוד בנושא:

המשחק האידיאלי בטיימינג הכי לא אידיאלי: באר שבע מחכה לבשיקטאש

גונש שנול מאמן בשיקטאש. GettyImages
גם לו יש לא מעט חיסורים. גונוש/GettyImages

"אי אפשר לקבל את ההפסד לקראבוקספור, במשחק מול באר שבע אנחנו צריכים להראות את בשיקטאש האמיתית ולחזור עם ניצחון", כך אמר שנול גונש המאמן הטורקי לקראת המפגש.

לגונש יש לא מעט חיסורים לקראת המפגש, שהרי ונסן אבובקאר החלוץ הקמרוני שכבש את שער הניצחון בגמר אליפות אפריקה לא יעמוד לרשותו בגלל הרחקה, כמו גם אנדראס בק המגן הגרמני ואדריאנו המגן הברזילאי של ברצלונה לשעבר. דושקו טושיץ' צפוי לפתוח כמגן שמאלי מול האלופה הישראלית, כאשר גוקאן גונול יתופקד כמגן ימני.

מי שיצטרכו לספק את השערים בישראל יהיו ריקרדו קווארסמה, ריאן באבל וג'נק טוסון שצפויים לפתוח בחולייה הקדמית של הטורקים. דמבה בה, החלוץ הסנגלי שהוחתם בחלון ההעברות על ידי בשיקטאש, לא יכול לשחק במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully