וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: וידיגאל צפה באימון לצד גולדהאר. האם אובארוב יסיים את תפקידו?

12.2.2017 / 18:05

המאמן החדש נכח באימון המסכם יחד עם הבעלים ואנגלידיס: "דיברתי עם כמה שחקנים". בפורטוגל טוענים כי יביא עמו את עוזרו ומאמן השוערים, מה שמטיל ספק לגבי המשך דרכו של שורה אובארוב

מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב לקראת מכבי פתח תקוה

מכבי תל אביב נערכת לעידן ליטו וידיגאל. המאמן הפורטוגלי החדש נחת במפתיע כבר הערב (ראשון) בישראל, יחד עם הפתעה נוספת: הבעלים מיטש גולדהאר שלא היה בארץ זמן רב ונציגו ג'ק אנגלידיס. השלושה אף צפו יחד באימון המסכם לקראת מכבי פתח תקוה. "הגעתי היום לישראל", אמר וידיגאל, "צפיתי באימון של השחקנים ודיברתי עם מספר מהם. אני מקווה שמחר יהיה לנו משחק טוב וננצח אותו".

עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף במסע"ת: "וידיגאל לא יעמוד על הקווים ביום שני, ננסה לעזור לו"
איל ברקוביץ' בטוח: "מינוי המאמן כעת ימנע ממכבי תל אביב אליפות"
לא מעט שערוריות וסכסוכים בדרך: היכרות עם המאמן החדש ליטו וידיגאל
37 ימים אחרי פיטוריו שוטה ארבלדזה: ליטו וידיגאל מונה למאמן מכבי תל אביב

וידיגאל יוצג רשמית רק ביום שלישי, אבל הוא לא מגיע לבד. על פי דיווחים בארצו, אל המאמן בן ה-47 יצטרפו שני אנשי צוות שעבדו עמו בארוקה: עוזר המאמן מנואל גומש (65) המוכר יותר בשם פרופסור נקה וכן מאמן השוערים ויטור פריירה (44).

פרופסור נקה, המנטור של וידיגאל מאז התקופה בה אימן אותו בנבחרת אנגולה, הוא שם מוכר מאוד בפורטוגל. אחרי שנים כשחקן ומאמן בליגות הנמוכות, הוא הגיע לבראגה ב-1994 ולאחר מכן היה עוזר המאמן של ארתור ז'ורז'ה בבנפיקה. ב-2002 גם היה בצוות האימון של נבחרת פורטוגל, אימן בארבע קדנציות שונות את קבוצת אבש ועבד אפילו בכוויית וערב הסעודית.

ליטו וידיגאל עם ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יוצג ביום שלישי. ליטו וידיגאל עם ג'ורדי קרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הגעתו של ויטור פריירה מעלה תהיות לגבי המשך דרכו של אלכסנדר אובארוב. שוער העבר של מכבי תל אביב משמש כמאמן השוערים ב-17 השנים האחרונות ונחשב לסמל עבור האוהדים, שקוראים בשמו לפני כל משחק, עוד בטרם הם מריעים לשחקנים. אלא שלאחרונה הוא התבטא בפורומים שונים כי הוא שוקל לפרוש מתפקידו אחרי תקופה ארוכה. דבריו לא נלקחו בשיא הרצינות כי שורה נוהג להתבדח, אך אם הדיווחים אכן נכונים, ייתכן כי יממש את כוונותיו והתקופה הקרובה תהיה מיועדת לחפיפה עם הפורטוגלי החדש.

בסביבת המועדון היו שאמרו בציניות כי לאחרונה מתאמנים בקבוצה ארבעה שוערים (פרדראג ראיקוביץ', דניאל ליפשיץ, דניאל מילר טננבאום וברק לוי) כך שאולי מביאים תגבור לאובארוב.

ג'ק אנגלידיס עם מיטש גולדהאר מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא היה בארץ זמן רב. מיטש גולדהאר עם ג'ק אנגלידיס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully