וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ליטו וידיגאל מונה למאמן החדש, יחתום לשנה וחצי

11.2.2017 / 1:31

בקבוצה הודיעו כי המאמן, שהתפטר מארוקה הפורטוגלית, סגר את תנאיו ויחתום: "מתחייב לעבוד ללא לאות על מנת להצליח". אימן בעבר את נבחרת אנגולה. גולדהאר: "מאמין שהוא מתאים למועדון שלנו". קרויף: "יעזור לנו להגשים את השאיפות"

ליטו וידיגאל מאמן נבחרת אנגולה. AP
מכבי תל אביב מצאה מאמן. ליטו וידיגאל/AP

מכבי תל אביב מצאה סוף סוף מאמן. לאחר שבתקשורת הפורטוגלית דיווחו ביום שישי כי מאמן ארוקה המקומית ליטו וידיגאל התפטר מתפקידו וניהל את משחקו האחרון שהסתיים בהפסד 3:0 לבנפיקה, במועדון הישראלי אישרו בהודעה רשמית הלילה ב-1:31 כי יחתום אצלם לעונה וחצי. וידיגאל יגיע לתל אביב ביום שני ואז ההחתמה שלו במכבי תל אביב גם תהפוך לרשמית.

"אני שמח ונרגש להצטרף למועדון פנטסטי שכזה", אמר וידיגאל לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, ברצוני להודות לכולם ובמיוחד לבעלים, מיטש גולדהאר, על האמון שנתנו בי ואני מתחייב בפני כולם כי אעבוד ללא לאות על מנת שנצליח".

גולדהאר הוסיף: "יש בפנינו עבודה רבה ואני מאמין כי לליטו יש את היכולות הדרושות והוא מתאים למועדון שלנו. יחד עם כל האוהדים אני רוצה לברך אותו ולאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף יעמוד על הקווים במשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה ואמר לאתר הרשמי: "ליטו יעזור לנו להגשים את השאיפות במכבי תל אביב".

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
מאמין שמצא את האיש הנכון. גולדהאר/ברני ארדוב

כזכור, שוטה ארבלדזה פוטר מעמדת המאמן במכבי תל אביב כבר ב-4 בינואר, אחרי ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים בטדי, ומאז לא הצליחו הצהובים למצוא מי שייכנס לנעליו. לכן, המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף עמד על הקווים וניהל את כל המשחקים מאז כשהקבוצה מנצחת בארבעה מחמשת משחקי הליגה שלה, כולל 0:1 מול הפועל באר שבע במחזור האחרון.

וידיגאל (47) נולד באנגולה ואת קריירת המשחק שלו העביר בתפקיד הבלם, כאשר את מרבית שנותיו בילה בבלננשש הפורטוגלית. מעבר לכך, הוא רשם 16 הופעות בנבחרת אנגולה במדי אף השתתף באליפות אפריקה לאומות ב-1998. ב-2004 פרש ממשחק והחל בקריירת האימון שלו, כאשר התחנה הראשונה הייתה פונטסולנש הקטנה מפורטוגל. ב-2011 מונה למאמן אנגולה, המשיך לאפולון לימאסול הקפריסאית ומשם חזר שוב לבלננשש. לפני כשנה וחצי מונה למאמנה של ארוקה מפורטוגל, והוביל אותה למקום החמישי והמכובד, הישג השיא שלה בשנה השלישית שלה בסך הכול בליגה הבכירה. כרגע, ארוקה מדורגת במקום העשירי בליגה.

עדכון ראשון: 10.2, 21:49

עוד באותו נושא

הכירו את ליטו וידיגאל: המאמן החדש של מכבי ת"א

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully