וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הודיעה: קובי רפואה האריך את חוזהו בשנתיים נוספות

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן ימשיך אצל המלאבסים. רפואה לקראת מכבי תל אביב בגביע המדינה (רביעי, 21:00, ספורט 5): "שמח שמעריכים אותי, מקווה שנעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו"

אדריאן הרבשטיין

מכבי פתח תקוה האריכה היום (שלישי) את חוזהו של קובי רפואה, בשנתיים נוספות. על ההחלטה להאריך את חוזהו של המאמן, פורסם בוואלה! ספורט. במועדון אמרו: "קובי ימאמן מצוין ואנחנו גאים על ההחלטה הזאת. הוא ימשיך כאן בשנתיים הקרובות".

במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול מכבי תל אביב (רביעי, 21:00, ספורט 5), אמר רפואה: "אני שמח שמעריכים אותי, ומקווה שנעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו. אשמח לעמוד בציפיות ממני כמאמן ועכשיו אני רוצה להתעסק רק במשחק הגביע מול מכבי תל אביב".

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על הכוונה להאריך את חוזהו של קובי רפואה
מכבי פתח תקוה תיכנס למו"מ לרכישת מיחאי רומן, חבלה בלבד לקאניוק
רפואה: "עברנו מבחן אופי גדול", קשטן: "הקבוצה הפחות טובה ניצחה"
ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. מגד גוזני
יפגש עם ראשי המועדון אחרי רבע גמר הגביע. רפואה/מגד גוזני

בפתח תקוה אישרו כי הם מתכוונים להכנס למשא ומתן עם ניימיכן ההולנדית לגבי רכישת מיחאי רומן. כמו כן, גם מנור סולומון הצעיר קיבל הצעה לחמש שנים. לאחר התקופה המוצלחת שחוו לאחרונה, במכבי פתח תקוה בטוחים שהם מסוגלים לעבור לשלב חצי גמר גביע המדינה. עם זאת, הכושר הטוב בו נמצאת מכבי תל אביב בנוסף להרחקות ולפציעות, יוצרים בעיה לרפואה לקראת רבע גמר גביע המדינה מול הצהובים. דור אלו, גידי קאניוק ולירוי צעירי, שלושת עמודי התווך של הקבוצה העונה, לא יטלו חלק במשחק. את המגן הימני יחליף נאור פסר, את צעירי יחליף אייטור מונרוי וההתלבטות היחידה היא לגבי השחקן שיחליף את קאניוק: דובב גבאי, מנור סולומון, או ננאד אדאמוביץ'.

הרכב משוער: דני עמוס, נאור פסר, קרלוס קוויאר, אליסון דוס סנטוס, אורי מגבו, רומאריו פירס, אייטור מונרוי, דובב גבאי (ננאד אדאמוביץ'), לידור כהן, גיא מלמד, מיחאי רומן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully