וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "עברנו מבחן אופי גדול", קשטן: "הקבוצה הפחות טובה ניצחה"

מאמן מכבי פתח תקוה נשמע מרוצה אחרי ה-0:1 מול עירוני קרית שמונה בחוץ: "הראינו שאנחנו גברים, עכשיו הראש שלנו כבר בגביע". קשטן: "היינו עקרים מאוד מבחינה התקפית היום"

שחקני מכבי פתח תקוה. סוכנות ג'יני
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים ניצחון/סוכנות ג'יני

מכבי פתח תקוה ניצחה הערב (שבת) 0:1 את עירוני קרית שמונה במשחק שפתח את המחזור ה-21 בליגת העל. שער של דובב גבאי בדקה ה-65 סידר למלאבסים שלוש נקודות יקרות, לירוי צעירי הורחק בדקה ה-74.

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. סוכנות ג'יני
רפואה מבסוט/סוכנות ג'יני

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן אמר: "הקבוצה הפחות טובה ניצחה כאן היום. לא היינו מספיק טובים בפתיחת המחצית השנייה, חזרנו לשלוט בחלק השני של המחצית השנייה, אבל מבחינת משחק ההתקפה היינו עקרים מאוד היום. מצער כי תוצאת תיקו הייתה משקפת יותר, אבל כל הכבוד למכבי פתח תקוה. יתרון מספרי לאו דווקא מבטיח ניצחון, הייתה לנו הזדמנות טובה אחת מכדור רוחב של אורן ביטון, אבל לא ייצרנו מספיק מצבים. נרים את הראש ונתכונן למשחק מול בית"ר ביום שלישי ומול בני יהודה במחזור הבא.

גם ניצחון היום לא היה מבטיח לנו מקום בפלייאוף, אבל היה מקרב אותנו למכבי פתח תקוה שמבחינת קצב צבירת נקודות עושה עונה יוצאת מן הכלל. גם היום הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה, היינו טובים יותר ממכבי פתח תקוה, נגיע לטדי מוכנים כדי לעשות תוצאה טובה ולהביא את ההכרעה אלינו בגומלין".

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה אמר: "אני חושב שלא היה משחק גדול שלנו, אבל זה עוד מבחן אופי גדול לקבוצה. להיות בעשרה שחקנים כל כך הרבה זמן ולהיות גברים, זה עוד מבחן לבחורים. עכשיו אנחנו כבר חושבים על מכבי תל אביב בגביע. אני מבין שכולם רוצים להוציא ממני כותרות. המטרות משתנות תוך כדי תנועה, אבל אנחנו לא מסתכלים רחוק מדי. אנחנו רוצים לשמור על מה שקורה ולא לצאת בהצהרות. הבחורים יודעים לעבוד קשה והם שחקנים מצוינים. אנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו רוצים להמשיך יכולת טובה כמו בשבועות האחרונים.

"אני למדתי בכדורגל שכל משחק הוא קשה. קבוצות רוצות לנצח אותנו כי אנחנו אתגר לכל קבוצה. כל משחק הוא קשה ואנחנו מגיעים מוכנים לכל משחק. תארים לא מגיעים במשחקים הגדולים, החוכמה היא לקחת נקודות במשחקים הקשים". על האדום של צעירי אמר רפואה: "אני לא חושב שהיה אדום, אני לא ראיתי ולא יודע בוודאות אם היה אדום או לא. אנחנו נראה את זה ונגיב בהתאם".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה

קרלוס קוויאר חוגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully