וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תיכנס למו"מ לרכישת מיחאי רומן, חבלה בלבד לקאניוק

5.2.2017 / 18:07

סעיף הרכישה עומד על רבע מיליון דולר, ההולנדים יתפשרו? המו"מ עם מנור סולומון יצבור תאוצה בקרוב. קאניוק יחמיץ את משחק הגביע ברביעי. גורם: "רפואה אחד המאמנים הטובים בשוק"

גידי קאניוק שחקן מכבי פתח תקוה. סוכנות ג'יני
למזלו, רק כמה ימי מנוחה. גידי קאניוק/סוכנות ג'יני

מכבי פתח תקוה שוב ביססה את מעמדה בצמרת אחרי ניצחון בקריית שמונה, אבל בסיום היו עסוקים במועדון בעיקר בדבר אחד: פציעת גידי קאניוק. במועדון כעסו על קשר קרית שמונה דידייה ברוסו שתיקל את הקשר בחריפות. קאניוק עצמו הצטווה לנוח ובבדיקה שנערכה במהלך היום התברר כי הוא סובל מחבלה בלבד וישוב לאימונים בעוד כמה ימים. למרות זאת, הקשר יחמיץ את המשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב, כמו דור אלו ולירוי צעירי.

"ניצחנו לא במשחק גדול שלנו, אבל אני שמח על הניצחון הזה. צריך לזכור ששיחקנו עם עשרה שחקנים", אמר רפואה בסיום. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש שעבר, המאמן יקבל הצעה להארכת חוזהו בעונה נוספת. רפואה עצמו מתכוון להחליט האם להיענות להצעה רק לקראת סוף העונה. על המאמן נאמר: "בכל שבוע אנשים מופתעים מחדש. קובי הוא אחד המאמנים הכי טובים בשוק היום. יש לו מבחן גדול השבוע מול מכבי תל אביב". בסיום המשחק הזמין אבי לוזון את השחקנים לארוחה.

עדן שמיר שחקן עירוני קרית שמונה (ימין) מול מיחאי רומן שחקן מכבי פתח תקוה. סוכנות ג'יני
סעיף הרכישה מקבוצתו עומד כרגע על 250 אלף דולר. מיחאי רומן/סוכנות ג'יני

לוואלה! ספורט נודע כי פתח תקוה תנסה לרכוש את כרטיסו של מיחאי רומן מקבוצת ניימיכן ההולנדית. סעיף הרכישה מקבוצתו עומד כרגע על 250 אלף דולר, אולם בעקבות רצונם של ההולנדים "להיפטר" מההסכם עם השחקן, ייתכן שיתפשרו והשחקן יחתום על חוזה ארוך טווח בקבוצה. במועדון מרוצים מאוד מרומן (24), ומספרים שהוא בעצמו רוצה להישאר בישראל. רומן כבש שבעה שערי ליגה ועוד אחד בגביע המדינה, מול הפועל תל אביב. השבוע הוא סיפר: "הסתגלתי לחיים בישראל מהר מאוד. היה לי מזל שרומאריו פירס היה פה. שיחקתי איתו בפטרולול פלוישטי. הוא מדבר רומנית וזה עזר לי מאוד להתאקלם. ההתחלה הייתה קצת קשה, כי אני לא חזק באנגלית, אבל מהר מאוד זה הסתדר והתרגלתי לחברים החדשים שלי בקבוצה".

כפי שכבר פרסמנו, מנור סולומון הצעיר קיבל הצעה לחתום על חוזה לחמש שנים במועדון. בפתח תקוה מעריכים כי רוב הזרים יישארו בקבוצה גם בעונה הבאה. אליסון דוס סנטוס נמצא במשא ומתן מתקדם לגבי הארכת החוזה שלו ונראה כי גם הבלם הספרדי קרלוס קוויאר ימשיך. רומאריו פירס מחזיק בחוזה לעונה וחצי (עם אופציה, שלא תמומש, להפסקת ההסכם באפריל 2017).

הקבוצה תחל הבוקר בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום רביעי (21:00, מושבה), שיהיה המשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע גמר הגביע. הגומלין ייערך בנתניה ב-1 במרץ. במועדון מאוכזבים מאוד מהרחקת לירוי צעירי, שיחד עם דור אלו יחסר מאוד לקבוצה במשחק החשוב. אייטור מונרוי צפוי לפתוח לצד רומאריו פירס. נאור פסר יחזור מהרחקה וצפוי לפתוח במקום אלו. "מכבי תל אביב מועדון גדול ויש שם קבוצה נהדרת. יהיה לנו מאוד קשה, גם להם לא מצפה משחק קל", אמר דובב גבאי. "אני יוצא מקריית שמונה בתחושות מדהימות. זה היה משחק סופר חשוב לשתי הקבוצות במגרש סופר קשה ואני שמח ניצחנו. גדלתי בקריית שמונה ועברתי כאן שנים בבית הספר. אבא שלי אימן במועדון. יש לי פינה חמה בלב ואי אפשר לדעת אם אחזור לכאן. חזרתי להנות מכדורגל אחרי זמן רב".

(עדכון ראשון: 7:02)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully