וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה לוחצת על ריאן ובן בסט. קאניוק: "אסור שהפועל תתפרק"

1.1.2017 / 7:34

במועדון אישרו כי פנו לשניים וממתינים לדמארי. הקשר החמיא לקהל של היריבה. שבחים לרפואה, שמחזיק במענק על העפלה לאירופה: "מאמין שהניצחון ייחשב לנו. יש מספיק אנשים עשירים שיקנו את הפועל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה העמידה העונה את תקציב השיא בתולדותיה, 22 מיליון שקל, ולמרות שלא מדובר באחד התקציבים הגבוהים בליגת העל הקבוצה של קובי רפואה מכוונת עוד העונה למקום בצמרת הגבוהה, אולי לאירופה. כדי להפוך את החלום של הלוזונים למציאות, במועדון רוצים להתחזק בשני שחקני כנף. אתמול אישרו במועדון את הפרסומים בוואלה! ספורט בנוגע למגעים עם איסמעיל ריאן ועדן בן בסט.

הפנייה הרשמית לריאן נעשתה ביום חמישי לאחר ששוחרר רשמית ממכבי חיפה, כשעוד לפני כשבועיים במועדון אישרו שגם חלוץ מכבי תל אביב נמצא בתוכניות שלהם. "ריאן רוצה להגיע. לגבי בן בסט, נחכה לשחרור ממכבי תל אביב לפני שנגיש הצעה", אמרו במועדון. "אם זה תלוי בנו, היינו מביאים את שניהם ומוותרים על זר. בכל מקרה, נחתים רק שחקנים שבאמת רוצים להיות פה ולהיאבק איתנו על כרטיס לאירופה". במועדון לא מעוניינים להחתים חלוץ, מלבד עומר דמארי שאם לא יחתום במכבי חיפה במועדון יבקשו מלייפציג להשאילו עד תום העונה, ללא תנאים נוספים.

0:1 למכבי פתח תקוה על הפועל תל אביב, גידי קאניוק כבש

שחקן מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. טל לוי
לחץ גדול עליו. ריאן/טל לוי

רפואה ממשיך לקבל מחמאות על היכולת של הקבוצה שלו ואם לא יקרה משהו חריג, ייתכן שבניגוד להתנהלות בשנים האחרונות יוצע למאמן להמשיך לעונה נוספת עוד במהלך העונה הזאת. במועדון סיפרו כי המאמן מחזיק בסעיף בחוזה המקנה לו מענק במקרה של הגעה לפלייאוף העליון וגם במקרה של הגעה לאירופה. "אחרי המשחק מול מכבי תל אביב, קובי אמר שהוא מסוגל להעמיד קבוצה לא פחות חזקה מהם בתקציב מינימלי. אולי זו הסיבה שהוא ביקש לקבל מענק עבור הגעה לאירופה. אנשים חשבו שאחרי פתיחת העונה ניפול מהר מאוד למטה. אנחנו מכוונים כמה שיותר גבוה גם העונה ונעשה את זה בעזרת שחקן או שניים בחלק הקדמי", אמרו בקבוצה. במועדון טוענים כי המאמן כבר שוחח עם ריאן בניסיון לקדם את ההעברה שלו לקבוצה ובהמשך עשוי לשוחח גם עם בן בסט אותו הוא רוצה כבר תקופה ארוכה. אם אחד מהשניים יסכים להגיע, שינו זוארץ יגדיל את התקציב כדי להביא אותו לקבוצה.

במועדון סיפרו כי מלבד ההתעניינות על דור אלו, שעשוי לעזוב בתום העונה למכבי חיפה או הפועל באר שבע, הם עדיין לא קיבלו הצעה על גידי קאניוק. הקשר מחוזר על ידי מכבי חיפה ומכבי תל אביב, כשגם הן עוקבות אחריו לקראת העונה הבאה. "יוצא לי להבקיע הרבה נגד הפועל תל אביב, אבל בלי החברים שלי לא הייתי עושה כלום", אמר קאניוק. "הם עובדים קשה כדי שננצח, למרות שהיום שיחקנו פחות טוב. השנה יש פה קבוצה טובה מאשר בעונה שעברה. הרבה מאוד שחקנים שונים. יש כאן קבוצה אמיתית. אחרי התבוסה לבאר שבע הספידו אותו, אמרו שלא נגיע לשום מקום, אבל אנחנו מנצחים". על המצב בהפועל תל אביב אמר: "הם נראו טוב היום, יש להם קהל מדהים. אסור להם להתפרק. לא ראיתי דבר כזה, שבו קהל מגיע לעודד במצב כזה. הלוואי ולכל קבוצה בארץ יהיה קהל כזה".

"אני מאמין שהניצחון הזה כן ייחשב לטובתנו", אמר קובי רפואה, על האפשרות שהפועל תלך לפירוק והקבוצה שלו תאבד את הנקודות מהמשחק הזה. "היה לנו משחק קשה ואני שמח שניצחנו. שכולם יעשו את החישובים. אני לא יודע אם אנחנו מתחילים להחזיר על איבוד נקודות בחלק מהמשחקים האחרונים, קבוצה גדולה צריכה לדעת לקחת נקודות בכל מצב וזה מה שעשינו. אני מעדיף לא להתעסק עם מה שקורה בהפועל, יש לי מספיק צרות חיוביות במכבי פתח תקוה. יש מספיק אנשים עשירים שיחזיקו את הפועל תל אביב. מה אנחנו רוצים? להישאר בצמרת הגבוהה. מכבי פתח תקוה רוצה לעשות שני צעדים קדימה. אחד כבר עשינו, עכשיו צריך לעשות את הצעד השני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully