וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: דולי מנגה עדיין לא שב ארצה ולא ישחק מול הפועל רעננה

3.2.2017 / 11:05

החלוץ, שלא קיבל אישור להיכנס לישראל בשל בעיות עם אשרת השהייה, לא ייקח חלק במשחק בראשון. בקבוצה לוחצים על ההתאחדות הפולנית כדי שתשלח את השחרור הבינלאומי של גוטאל, על מנת שיוכל לשחק מול רעננה

דולי מנגה שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
ייעדר בראשון. מנגה/לירון מולדובן

מ.ס אשדוד לא תוכל לשתף את דולי מנגה במשחק מול הפועל רעננה ביום ראשון מאחר שהשחקן עדיין לא הגיע לארץ בחזרה. כזכור לא ניתן למנגה להיכנס לארץ ביום שלישי האחרון בטענה שאין לו אשרת שהייה וזאת למרות שהוא טס במיוחד לבלגיה כדי להאריך את תוקף הדרכון שלו על מנת שניתן יהיה לחדש עבורו את אשרת השהייה.

מנגה כבר סידר את הדרכון ושלח צילום שלו למ.ס אשדוד, אלא שאתמול לא היה איש שיוכל לנפק עבורו אישור עבודה ממשרד הכלכלה. כבר ביום רביעי בצהריים העבירה אשדוד את צילום הדרכון שלו למשרד הכלכלה בירושלים, אך לא נופק האישור שאמור להגיע בכלל למשרד הפנים על מנת שמנגה יקבל אשרת שהייה. ההערכה היא שרק ביום ראשון ינופק אישור העבודה ובהמשך אשרת השהייה, כך שהשחקן שנמצא עדיין בבלגיה לא יוכל להספיק להגיע לארץ ולהיות בסגל למשחק מול רעננה בשעות הערב.

בעניין אחר, באשדוד לוחצים על ההתאחדות הפולנית לשלוח להם את השחרור הבינלאומי של החלוץ סנדרו גוטאל. אם השחרור לא יגיע בזמן, לא יוכל גוטאל ליטול חלק במשחק מול רעננה. בכל מקרה יש לאשדוד 14 ימים להשיג את השחרור, כך שאין חשש מיידי שהוא לא יוכל לשחק בישראל. בקבוצה מאמינים כי השחרור יגיע וכי הוא יוכל ליטול חלק במשחק. מי שכשירותו עדיין בספק ליום ראשון הוא החלוץ הברזילאי לוסיו שנפצע מול בית"ר ירושלים בשבת שעברה ועדיין לא ערך אימון מלא.

עוד בנושא

החלוץ האוסטרי סנדרו גוטאל נוחת כדי לחתום
מ.ס. אשדוד מעוניינת בז'והאן אודל, אם יעזוב את בית"ר ירושלים
וויגור חתם, סמיליאניץ' הודיע כי לא יצטרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully