וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: וויגור חתם, סמיליאניץ' הודיע כי לא יצטרף

30.1.2017 / 10:58

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הקשר הברזילאי הצטרף בהשאלה עד תום העונה. הקשר הסרבי כבר סיכם אצל אוואט, אבל לא קיבל שחרור מקבוצתו פרת' גלורי. עטאא ג'אבר מועמד

ויגור (מימין) נבחן בשורות מ.ס אשדוד עם ז'אורז'יניו, הסוכן איתן מזרחי. באדיבות המצולמים
החיזוק החדש של אשדוד. וויגור עם ז'אורז'יניו/באדיבות המצולמים

מ.ס אשדוד מתחזקת: הקשר הברזילאי וויגור, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם בקבוצה של רוני אוואט ויוסי מזרחי על חוזה השאלה עד תום העונה, כאשר בתום העונה אשדוד תוכל להיכנס למו"מ על רכישתו.

וויגור (21) יכול לשחק כקשר אחורי וגם קצת יותר קדימה, עמדות להן זקוקה הקבוצה. השחקן שייך לקאפאואריאנו, הקבוצה ממנה הגיע ז'ארז'יניו, אבל בעונה האחרונה הוא היה מושאל לס.א.ב. במדיה שיחק עם החלוץ הברזילאי לוסיו שעבר גם הוא מבאר שבע לאשדוד. לפני שנתיים כשהיה בן 19 השחקן נרכש על ידי אנדרלכט, אבל לבסוף העדיף לחזור לברזיל. מי שמביא אותו לארץ הוא הסוכן איתן מזרחי.

מילאן סמיליאניץ' מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
לא יגיע. סמיליאניץ'/יוסי ציפקיס

בתוך כך, הקשר הסרבי מילאן סמיליאניץ' שהיה אמור להמריא היום מאוסטרליה כדי להצטרף לקבוצה הודיע הבוקר לסוכניו בארץ כי קבוצתו פרת' גלורי מסרבת לשחררו. השחקן הגיע הבוקר למשרדי הקבוצה כדי לחתום על גמר חשבון ולעזוב, אך הוא נתקל בסירוב של האוסטרלים לשחררו וככל הנראה כבר לא יגיע לישראל. ממה שהוסבר לאנשי אשדוד, הקבוצה האסוטרלית לא הצליחה לצרף שחקן שהיה אמור להחליף את סמיליאניץ' ולכן החליטה לא לשחררו.

כעת ינסו באשדוד לבדוק אופציות אחרות ואולי לשוב למשא ומתן על עטאא ג'אבר בשל העיכוב בחתימתו בבני סכנין. גם נמניה ניקוליץ' שהיה אמור להצטרף עשוי לחזור לתמונה. באשדוד בוחנים גם את האפשרות לבקש בהשאלה מהפועל באר שבע את אמיר חלאיילה הצעיר שרק חתם באחרונה בשורות האלופה.

בקבוצה עדיין מנהלים מגעים עם דרזאן בגאריץ' הקרואטי לשחרורו לקבוצה מבלארוס שמעוניינת לרכוש אותו. העסקה כבר היתה צריכה להיסגר אתמול אבל בין הצדדים נתגלעו קשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully