וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מעוניינת בז'והאן אודל, אם יעזוב את בית"ר ירושלים

1.2.2017 / 17:41

אחרי שצרפה את דוידוב ועזיבתו של בגאריץ', הקבוצה של אוואט מעוניינת בצרפתי, שצפוי לפנות מקום בסגל בית"ר לטובת חלוץ אחר שיגיע לקבוצה מהבירה. מנגה לא קיבל אישור להיכנס לישראל

שחקן בית"ר ירושלים ז'והאן אודל מחמיץ פנדל. יוסי ציפקיס
יגיע? אודל/יוסי ציפקיס

במ.ס. אשדוד, שצרפה היום (רביעי) את עידו דוידוב, מעוניינים להתחזק בשחקן זר נוסף. לקבוצה יש רק חמישה זרים בסגל והם מעוניינים בחלוץ בית"ר ירושלים זו'האן אודל, שעשוי לקבל שחרור מהבירה אם בבית"ר יצליחו לצרף חלוץ זר חדש. באשדוד מעוניינים בחיזוק לחלק הקדמי, מאחר והזר הקרואטי דראז'ן בגאריץ' עזב את הקבוצה לטובת קבוצה מבלארוס. אודל רשם העונה 13 הופעות ליגת בבית"ר ובעבר שיחק בנאנט ושטוטגרט.

מוקדם יותר, חלוץ הקבוצה דולי מנגה לא קיבל הלילה אישור להיכנס לארץ אחרי שהמריא בתחילת השבוע לבלגיה להאריך את הדרכון שלו. מנגה, ששיחק בשבועות האחרונים בארץ ללא אשרת שהייה, ביקש באמצעות מ.ס אשדוד לסדר את האשרה בשבוע שעבר. האגרות בעניין כבר שולמו והשחקן הגיע למשרד הפנים כדי לסדר את אשרת השהייה והעבודה שלא שולמה עוד כששיחק בהפועל תל אביב.

עוד בנושא
לפני כחודש וחצי חשפנו: דולי מנגה מהפועל תל אביב מוגדר כשוהה בלתי חוקי
וויגור חתם, סמיליאניץ' הודיע כי לא יצטרף
נמניה ניקוליץ' בדרך לחתימה, בלם נבחרת איסלנד מועמד

שחקן מ.ס. אשדוד דולי מנגה. ניב אהרונסון
בבעיה. מנגה/ניב אהרונסון

אלא שאז נאמר לו על ידי משרד הפנים שהוא לא יכול לקבל אשרת שהייה מאחר שהדרכון שלו יפוג בחודש מאי וצריך לפחות תוקף של חצי שנה קדימה. מנגה פנה לשגרירות הבלגית בישראל וביקש להאריך את תוקף הדרכון, אלא שכאן הוא נתקל בסירוב ונשלח לבריסל כדי לעשות זאת. ביום ראשון המריא מנגה לבלגיה כדי לטפל בדרכון ולהאריך את תוקפו. אמש הוא נחת בארץ עם הדרכון החדש אבל סורב להיכנס לישראל מאחר שלא הייתה לו אשרת שהייה תקפה קודם.

מנגה נשלח בטיסה חזרה לבלגיה ונחת בבריסל. במקביל הבינו באשדוד שהם בבעיה ופנו למשרד הפנים ומשרד התמ"ת כדי לקבל סעד. לאשדוד נמסר כי מנגה צריך לשלוח מבריסל בפקס את הדרכון החדש שלו ועם הצילום יש לעלות לירושלים כדי לקבל את אשרת השהיייה החדשה כדי שהוא יוכל שוב להיכנס לארץ. בקבוצה מקווים שהדבר יסתדר תוך זמן קצר כדי שמנגה יוכל לחזור עוד הלילה בטיסה חזרה לישראל ויוכל להיכנס לארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן עירוני קרית שמונה עידו דוידוב. ברני ארדוב
רכש רביעי לאשדוד. דוידוב/ברני ארדוב

בגזרת החיזוק, קשר עירוני קרית שמונה, עידו דוידוב, חתם במ.ס אשדוד. הקשר (21), ששיחק בעירוני ניר רמת השרון בעונה שעברה, הושאל עד לתום העונה. דוידוב מצטרף לרשימת רכש ארוכה שכוללת את דולי מנגה, את הקשר הברזילאי וויגור ואת חלוץ הפועל באר שבע לוסיו. השחקן ימשיך לקבל את אותו חוזה שהיה לו בקרית שמונה.

מי שלא יחתום, הוא הקשר הסרבי מילאן סמיליאניץ' שהיה אמור להמריא מאוסטרליה כדי להצטרף לקבוצה, אך הוא הודיע לסוכניו בארץ כי קבוצתו פרת' גלורי מסרבת לשחררו. השחקן הגיע למשרדי הקבוצה כדי לחתום על גמר חשבון ולעזוב, אך הוא נתקל בסירוב של האוסטרלים לשחררו ולא יגיע לישראל. ממה שהוסבר לאנשי אשדוד, הקבוצה האסוטרלית לא הצליחה לצרף שחקן שהיה אמור להחליף את סמיליאניץ' ולכן החליטה לא לשחררו.

עדכון ראשון: 11:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully