וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: נמניה ניקוליץ' בדרך לחתימה, בלם נבחרת איסלנד מועמד

29.1.2017 / 0:03

קשרה המונטנגרי של הפועל תל אביב בדרך לעיר הנמל, קארי ארנאסון בן ה-34 ממאלמו, שהתפרסם כמי שתקף את רונאלדו, עשוי להגיע. גם הקשר הברזילאי וויגור צפוי לחתום, על אף שהוא חסר כושר משחק. דאגה מהפציעה של לוסיו

שחקן הפועל תל אביב, נמניה ניקוליץ'. ניב אהרונסון
נשאר בתחתית. ניקוליץ'/ניב אהרונסון

קשרה המונטנגרי של הפועל תל אביב נמניה ניקוליץ' בדרך למ.ס. אשדוד. השחקן עשוי לסגור כבר היום (ראשון) את תנאיו באשדוד אחרי שישוחרר מהפועל תל אביב. היום צפוי לחתום בקבוצה גם הקשר הברזילאי וויגור שנבחן באשדוד כבר תקופה ארוכה. באשדוד הוחלט בסוף השבוע להחתים אותו אפילו שהוא עדיין חסר כושר משחק.

אמש נחת בישראל הקשר אריק טייה בי כדי להצטרף לאשדוד אבל נראה כי מפאת קוצר הזמן הוא לא ייבחן כלל וישוחרר מהקבוצה גם כי באשדוד החליטו כאמור להחתים את וויגור וניקוליץ'.

שחקן נוסף שמועמד להצטרף הוא בלם נבחרת איסלנד קארי ארנאסון בן ה-34 שרשם 58 הופעות במדי הנבחרת הלאומית והיה חלק מהסגל שסיפק מסע מופלא ביורו 2016. מאז 2015 משחק ארנאסון במאלמו השבדית, ולפני כן עבר, בין היתר, גם בפלימות', אברדין ורות'רהאם.

ארנאסון נודע גם כאחד השחקנים היותר דעתניים והיותר צבעוניים באיסלנד. במהלך המסע המופלא של הנבחרת ביורו הוא אף תקף את כריסטיאנו רונאלדו, עימו היה לו חשבון פתוח. ארנאסון ספג מריאל ומרונאלדו תבוסת 8:0 עם מאלמו בליגת האלופות, ואחרי שסחט יחד עם איסלנד 1:1 מול פורטוגל, סיפק נאום זכור נגד הכוכב. "העובדה שחטפתי מולו תבוסה כזאת רק הופכת את התיקו הזה למתוק יותר, כיף לראות אותו יוצא לוזר כזה".

רונאלדו אמר אחרי המשחק ההוא ש"איסלנד שיחקה עם מנטליות של קבוצה קטנה", וארנאסון זעם על האמירה כשהשיב "הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה. מה אפשר לענות לו? הוא פאקינג לוזר. הוא אולי כדורגלן מצוין, אבל הוא לא בן אדם. בגלל זה הוא תמיד יהיה צעד אחד מאחורי מסי".

הפציעה של לוסיו במשחק מול בית"ר מדאיגה את אנשי אשדוד. דרזאן בגאריץ' צפוי להיות משוחרר ובאשדוד ינסו לצרף חלוץ אחר במקומו. באשדוד גם בוחנים את האפשרות לצרף את מוחמד כליבאת.

עוד בנושא

השופט נתן פנדל מתנה, בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1
רוני אוואט אחרי המשחק: "חבל שאנחנו קבוצה קטנה"

שחקן נבחרת איסלנד קארי ארנאסון. AP
מיורו 2016 לאשדוד? ארנאסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully