וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: החלוץ האוסטרי סנדרו גוטאל נוחת כדי לחתום

1.2.2017 / 23:06

השחקן בן ה-25 שוחרר מפיאסט גליביצה הפולנית וצפוי להיות הזר החמישי של רוני אוואט ויוסי מזרחי. שיחק בעבר גם בוולפסברגר האוסטרית, היידוק ספליט הקרואטית וסנט גאלן השוויצרית

החלוץ האוסטרי סנדרו גוטאל ינחת בישראל כדי לחתום במ.ס. אשדוד, כך נודע הערב (רביעי) לוואלה! ספורט. השחקן בן ה-25, שרשם העונה ארבע הופעות וכבש שער אחד לפני ששוחרר מפיאסט גליביצה הפולנית, אמור להמריא לפנות בוקר בטיסת המשך מאיסטנבול ולנחות בישראל בשעה מוקדמת כדי להספיק את כל הליך הרישום.

העונה הטובה ביותר בקריירה של גוטאל הייתה ב-2014/15, אז כבש 9 שערי ליגה במדי היידוק ספליט הקרואטית והוסיף עוד שניים במוקדמות הליגה האירופית. לפני כן שיחק בקבוצות קטנות באוסטריה ובוולפסבורגר מהבונדסליגה האוסטרית, ואחרי העונה בהיידוק לא כבש בסנט גאלן השוויצרית וייני מלטיאספור הטורקית.

גוטאל יהיה הזר החמישי של מ.ס. אשדוד, ששמרה על המגן קרלו ברוצ'יץ' והוסיפה בדצמבר את גיורגי באטייב הרוסי ובמהלך החלון הנוכחי גם את דולי מנגה מהפועל תל אביב ולוסיו מהפועל באר שבע.

מוקדם יותר היום החתימה אשדוד את הקשר עידו דוידוב מעירוני קרית שמונה והביעה עניין בז'והאן אודל, שחקן הכנף הצרפתי של בית"ר ירושלים.

צפו בביצועיו של סנדרו גוטאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully