וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הגיעה לסיכום עקרוני עם רועי גורדנה, חלוץ ליטאי בדרך

הקשר בן ה-26, שממעט לשחק במדי הפועל באר שבע וגדל אצל הכתומים, ינסה להחזיר את הקריירה שלו אל המסלול תחת שום ויחזקאל. ואלסקיס הליטאי אמור לנחות בארץ אחרי שתנאיו סוכמו

צילום: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

רועי גורדנה סיכם היום (ראשון) עקרונית בבני יהודה וממתין לקבלת שחרור מהפועל באר שבע כדי לחתום בקבוצה. הקשר בן ה-26, נצר לשושלת מפוארת של שחקנים ששיחקו במדים הזהובים, ינסה להעלות את הקריירה שלו על המסלול אחרי שמיעט לשחק העונה במדי האלופה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: ישראל זגורי חתם עד תום העונה
מאור בוזגלו הגיע לוועדת המשמעת: "לא נעבור לסדר היום"
הפועל תל אביב: אריאל הרוש ימשיך, גוטליב ביציע עד סוף העונה?
מ.ס. אשדוד: עמיר תורג'מן צפה ביואב ג'רפי וחתם אלחמיד, עשויים לקבל זימון לנבחרת ישראל

שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. יוסי ציפקיס
נצר לשושלת מפוארת. גורדנה/יוסי ציפקיס

גורדנה אמנם שיחק בקבוצות ילדים בבני יהודה, אבל עבר להפועל תל אביב בגיל 14 ושיחק במדים האדומים עד קיץ 2014. מיד לאחר מכן חתם בהפועל באר שבע, אבל הגעתו של ברק בכר לקבוצה היא לא קיבל הרבה הזדמנויות ובעונה שעברה אף הושאל למכבי פתח תקוה. בני יהודה צפויה להיות הקבוצה החמישית שלו בקריירה אחרי שמלבד הקבוצות הנ"ל, שיחק גם כמה חודשים כמושאל בהפועל פתח תקוה.

אביו של הקשר, סלאח גורדנה, שיחק בעצמו בבני יהודה באמצע שנות ה-80. דודיו של רועי, יוסי ודוד היו מהשחקנים הבולטים של הקבוצה בסוף שנות ה-80 ולאורך שנות ה-90 ודוד נוסף, מנשה גורדנה, שיחק בקבוצה בתחילת שנות ה-80. אם אכן יצטרף לסגל של הכתומים הוא יהפוך לרכש השני בחודש ינואר אחרי טיג'אן ג'ייטה.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף הוא שחקן הכנף הליטאי נריוס ואלסקיס, שאמור לנחות בארץ אחרי שתנאיו סוכמו. ואלסקיס בן ה-29 כבש 58 שערים ב-128 הופעות בליגה הליטאית ורשם 3 הופעות בנבחרת ליטא. בנוסף, הוא שיחק בלטביה, בלארוס, והליגה השנייה בפולין. בעונה החולפת שיחק בטרקאי הליטאית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully