וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אריאל הרוש ימשיך, גוטליב ביציע עד סוף העונה?

השוער קיבל את ההצעה החדשה ואמור לחתום עד הדרבי (ב', 21:00, ספורט 5). גוטליב רוצה לקבל שחרור בחינם כדי לעבור לחו"ל. ניסנוב, גרינברג וקוטלר נפגשו עם הוועדה להעברת זכויות

צילום וידאו: מגד גוזני

מאמצים בהפועל תל אביב להגיע להסדר עם אדי גוטליב ועומרי אלטמן. השניים לא מתאמנים כבר כמה ימים ולא צפויים לשחק בדרבי נגד מכבי תל אביב (שני, 21:00, ספורט 5), אבל מאחורי הקלעים נעשים מאמצים גדולים להסדיר איתם את הבעיות.

בנוגע לעומרי אלטמן, הרוכשים החדשים הודיעו שהם מממשים את החוזה כפי שחתם עליו בתחילת העונה שעברה, אבל טרם שלחו לבקרת התקציבים אישור על כך. המשמעות היא שכרגע אלטמן ללא חוזה ונציגיו מאיימים לנקוט בצעדים משפטיים אם לא יימצא פתרון בתוך כמה ימים. יתרה מכך, לאלטמן גם לא הוצע חוזה חדש והצדדים מתדיינים. חשוב לציין שלאלטמן יש סעיף יציאה לחו"ל ללא תמורה.

שבעת הימים שניתנו להפועל תל אביב להחליט האם לממש את החוזה כבר עברו ובסביבתו של אלטמן טענו: "עומרי מאוד רוצה להישאר בהפועל תל אביב, אבל הוא לא יכול לשחק בלי ביטוח ובלי חוזה, או שיחתימו אותו על חוזה חדש, או שיממשו לו את החוזה הישן, או שישחררו אותו. אי אפשר להשאיר אותו בין הכיסאות ולצפות שהוא יעלה לשחק בלי ביטוח".

עם אדי גוטליב הדברים שונים. חוזהו של הבלם הופקד מחדש בבקרה, אבל הבעלים החדשים הודיעו לו ולנציגיו שאין בכוונתם לשלם לו את מענק החתימה שהיה נקוב בחוזה עליו חתם מול ההנהלה הקודמת לפני שנה וחצי. כרגע נעשים נסיונות לשכנע את גוטליב להישאר, אבל הוא נחרץ בדעתו לעזוב. בהפועל תל אביב מסרבים לשחרר את הבלם ואומרים שאם הוא לא יישר קו, הוא לא ייכלל בסגל עד סוף העונה ולא ישוחרר לקבוצה אחרת. גוטליב אמר לחבריו לקבוצה שאם ישיג שחרור בחינם, הוא יוכל לחתום בחו"ל בשכר גבוה וזו המטרה שלו.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: רק 10 שחקני שדה באימון הבכורה של מנחם קורצקי
יעזוב את בני יהודה? הפועל חיפה והפועל תל אביב פנו לחסן אבו זייד

שחקן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן, עם סוכנו רונן קצב. מגד גוזני
אלטמן עם סוכנו/מגד גוזני

ישראל זגורי עזב, אריאל הרוש ממשיך

ישראל זגורי הפך היום לשחקן השני שמסרב להצעה המקוצצת של הפועל תל אביב ועוזב לקבוצה אחרת - בית"ר ירושלים. על פי החלטת בית המשפט, הפועל תל אביב הייתה רשאית להציע לכל שחקניה חוזים מקוצצים, ואילו להם הייתה זכות לסרב ולהפוך לשחקנים חופשיים. זגורי נהג בדיוק כמו שמואל שיימן לפניו (חתם בהפועל חיפה), ומצא קבוצה חדשה.

בניגוד לזגורי, השוער אריאל הרוש קיבל את ההצעה של הבעלים החדשים ופערים קטנים מפרידים בינו לבין חתימה. הרוש שמחלים מפציעה קלה, אמור לחתום עד הדרבי ולפתוח בין הקורות.

אחרי גל העזיבות והאימון שהתקיים אתמול עם 10 שחקני שדה בלבד, האדומים מנסים לעבות את הסגל. המטרה היא להחתים זרים בשכר של 10-12 אלף יורו לחודש וכמה ישראלים. אחד מהמועמדים הוא חסן אבו זייד מבני יהודה. שחר הירש מתאמן עם הקבוצה כבר כמה ימים ועשוי להצטרף בעצמו. המאמן החדש מנחם קורצקי מחפש בלם נוסף ושחקני כנף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זגורי אחרי החתימה בבית"ר ירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניסנוב וגרינברג נפגשו עם הוועדה להעברת זכויות

הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל נפגשה היום עם הנאמן עורך הדין שאול קוטלר ושניים מקבוצת הרוכשים של הפועל תל אביב, איציק ניסנוב וזאב גרינברג. הוועדה ביקשה לקבל אישורים ומסמכים נוספים, וכן להעמיד לרשות לבקרת תקציבים את הבטוחות הנדרשות עד לפגישה הבאה שתתקיים בעוד כשבועיים.

ניסיון להגיע לסיכום עם קלאודיו בומבה

קלאודיו בומבה שעזב את הפועל תל אביב במהלך העונה, התחיל להתאמן בקלוז' הרומנית ואף יצא איתה למחנה אימון בקפריסין. בשל העובדה שהקשר צריך שחרור בינלאומי בשביל לשחק בקלוז', האדומים ינסו להגיע איתו להסדר כדי שהוא יוותר על תביעתו ויגיע להסדר תשלומים.

שרון ניסנוב, מבעלי הפועל תל אביב. מגד גוזני
עם כמה שחקני בוגרים הפועל תל אביב תגיע לדרבי? שרון ניסנוב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully