וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב את בני יהודה? הפועל חיפה והפועל תל אביב פנו לחסן אבו זייד

15.1.2017 / 7:40

קלינגר וגולן מחפשים קשר אחורי ופנו לשחקנה של בני יהודה, שלא ממהרת לשחררו לאדומים שבמקום האחרון ולהם נתן עדיפות. שמואל שיימן יערוך בכורה מול בית"ר ירושלים (20:15, ספורט 1)

חסן אבו זייד בני יהודה מול רומאריו פירס מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
מחוזר. אבו זייד/ניב אהרונסון

הפועל חיפה והפועל תל אביב פנו לשחקנה של בני יהודה, חסן אבו זייד. הקבוצה של ניר קלינגר מחפשת קשר אחורי ושם הבינו כי גם הקבוצה של מנחם קורצקי מחזרת אחריו. מקורב למשא ומתן סיפר כי "אברמוב לא ממהר לשחרר אותו להפועל. השחקן רוצה מאוד, אבל אם זה לא יסתדר הוא ישחק בהפועל חיפה".

אבו זייד (בחודש הבא יהיה בן 26) שותף העונה בעשרה משחקי ליגה, תשעה מהם בהרכב. הוא כבש שער אחד בגביע המדינה וספג כרטיס אדום. הוא הגיע לבני יהודה לפני כשנה מקבוצת טורפדו ארמאוויר מליגת המשנה הרוסית, בה ערך חמש הופעות בלבד לפני שהחליט לחזור.

שמואל שיימן יפתח הערב (ראשון, 20:15, ישיר בספורט 1) בהרכב החסר של דני גולן מול בית"ר ירושלים. סער פדידה תורגל כקשר לצדו של לירן סרדל, משום שז'וליו סזאר חולה ומקסים פלקושצ'נקו פצוע. גם אושרי רואש המורחק וחיים מגרלשווילי החולה ייעדרו. פיליפ יאזביץ' שלא נמצא בסגל יעמוד מחר לוועדת משמעת פנימית של המועדון בשל העימות עם יואב כץ וניר קלינגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully