וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רק 10 שחקני שדה באימון הבכורה של מנחם קורצקי

המאמן החדש הגיע לצפות במשחק של הנוער ובהמשך העביר אימון בכורה במתחם חודורוב. יומיים לפני הדרבי, הקבוצה התאמנה עם 12 שחקנים בלבד, שניים מהם מהנוער ואחד נוסף שכלל לא חתום

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אימון הבכורה של מנחם קורצקי בהפועל תל אביב

בפעם השנייה העונה, הפועל תל אביב מתכוננת לדרבי עם מאמן חדש. מנחם קורצקי העביר היום (שבת) את אימון הבכורה שלו במתחם חודורוב, אחרי שהחליף בתפקיד את גיא לוזון והפך למאמן השלישי העונה של האדומים. לוזון נפרד מיד לאחר ההפסד 2:1 בקרית שמונה, וכעת על קורצקי מוטלת משימת ההישרדות שלרבים נראית כבלתי אפשרית.

הפועל תל אביב תגיע לדרבי במושבה ביום שני כשהיא מתחת לקו האדום עם 7 נקודות בלבד, אחרי שתשע הופחתו ממאזנה בעקבות הכניסה להליך פירוק. ביום חמישי פתחו חמישה שחקני נוער בהרכב והיום קורצקי הכיר מקרוב את הבעיות עליהן דיבר לוזון ללא הרף: 12 שחקנים בלבד השתתפו באימון, שניים מהם שוערים ואחד הוא שחר הירש שעדיין לא חתם. שניים היו שחקני נוער ואחד נוסף, שחקן שהצטרף לפני פחות משבוע.

מנחם קורצקי מאמן הפועל תל אכיב. מגד גוזני
פנים חדשות במתחם וולפסון. מנחם קורצקי/מגד גוזני

עוד בנושא:

יהיה בסדר בשכונה: על הניסיונות להציל את הפועל תל אביב
עומרי אלטמן ממשיך להחרים את האימונים, מו"מ עם ישראל זגורי

קורצקי הגיע למתחם האימונים כבר בצהריים וצפה במשחק של קבוצת הנוער נגד הפועל באר שבע (0:0) לצד עוזרו, יגאל אנטבי.

10 המתאמנים היום היו אריאל הרוש (צפוי לחתום על חוזה חדש עד הדרבי ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר), צליל חתוכה, עופר ורטה, אוראל דגני, גל שיש, אביחי ידין, איציק שולמייסטר, בן רייכרט, איברהים ספורי, אור אוסטוינד, ארון שוינפלד ושחר הירש.

עומרי אלטמן הגיע למתחם חודורוב כשהוא מלווה בסוכנו רונן קצב, אך לא התאמן. אדי גוטליב מחרים את האימונים ובין כה וכה הוא פצוע. האדומים עוד מקווים להתחזק בימים הקרובים בשחנים נוספים, אך ברור שהם יתייצבו לדרבי עם לא מעט שחקני נוער בסגל.

אריאל הרוש ואביחי ידין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully