וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בבולגריה: "מכבי תל אביב בודקת אפשרות לצרף את לוקאס סאשה"

על פי הדיווח באחד מאתרי הספורט במדינה, הצהובים פתחו בשיחות עם הקשר הברזילאי של לודוגורץ, שאיבד את מקומו בהרכב. סשה שיחק במשך שתי עונות בהפועל תל אביב. קיארטנסון הפריך את השמועות על עזיבתו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עוד אקס של הפועל תל אביב יגיע ליריבה העירונית מכבי תל אביב? היום (שישי) מדווחים באחד מאתרי הספורט הגדולים בבולגריה שסגנית האלופה הישראלית, מכבי תל אביב, בודקת אפשרות לצרף את הקשר הברזילאי של לודוגורץ, לוקאס סאשה, אשר שיחק במשך שתי עונות בהפועל תל אביב.

סאשה, 26, איבד את מקומו בהרכב הקבוצה, כך על פי הדיווח ביומון המקומי, כשהעונה רשם 13 הופעות ליגה בליגה הבולגרית, ולכן החליטו הצהובים לפתוח בשיחות עמו בנוגע לאפשרות שיגיע לקרית שלום. אלא שבנוסף מציינים במדינה כי לודוגורץ לא תמהר לשחרר את הקשר, שנחשב לאהוב מאוד בקבוצה.

הברזילאי הגיע ללודוגורץ מהפועל תל אביב בשורותיה שיחק בעונות 2013/14 ו-2014/15. הוא רשם 50 הופעות וכבש שבעה שערי ליגה במדים האדומים. אל הקבוצה הוא הגיע מצסק"א סופיה כשלפני כן שיחק בקבוצות קטנות בליגות מחוזיות בברזיל.

עוד בנושא

אוהדי מכבי תל אביב יצטרכו לחתום על מסמך על מנת לרכוש כרטיס לדרבי
שוטה ארבלדזה בראיון בלעדי: "הייתי ראוי להזדמנות למקצה שיפורים בינואר"
ג'ורדי קרויף בחר מאמן, הכדור עבר למיטש גולדהאר

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין מול לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ילבש צהוב? סאשה/ברני ארדוב

בנושא אחר, וידאר קיארטנסון פרסם בחשבון הפייסבוק שלו הודעה על כך שהוא מאושר במועדון ולא מתכוון לעזוב. לאחרונה פורסמו תמונות של האיסלנדי במהלך פגישתו עם סוכן השחקנים דודו דהאן, וקיארטנסון הרגיש צורך להתייחס לעניין: "התקשורת בישראל ובשבדיה המציאה סיפורים לאחר פגישה סתמית עם סוכן בבית הקפה. אני מרגיש מצוין בתל אביב ולא הולך לשום מקום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • לוקאס סשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully