וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב יצטרכו לחתום על מסמך על מנת לרכוש כרטיס לדרבי

האוהדים שירצו להגיע למשחק מול הפועל תל אביב ביום שני יחויבו לחתום על מסמך, בו יתחייבו בין היתר לא להעביר את הכרטיס לאדם אחר, להציג תעודה מזהה בכניסה לאצטדיון ולא לנקוט באלימות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: ג'ורדי קרויף מדבר אחרי הניצחון מול הפועל רעננה

ארבעה ימים לפני הדרבי התל אביבי, הוציאה הערב (חמישי) מכבי תל אביב הודעה לאוהדים שלה לקראת המשחק שייערך במושבה ביום שני ב-21:00 ואותו תארח הפועל תל אביב. הצהובים הודיעו כי רק בעלי מויים יוכלו לרכוש כרטיסים למשחק ואת הכרטיסים הללו ניתן לאסוף עד יום שני בשעה 12:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כתב ההתחייבות/מערכת וואלה, צילום מסך

איסוף הכרטיס יינתן בתנאים הללו: לא ניתן לקחת כרטיס עבור בעל מנוי אחר, האיסוף הוא אישי בלבד. הכרטיס הוא אישי ויינתן אך ורק בעת הצגת תעודה מזהה (תעודת זהות או רישיון נהיגה), בעת האיסוף יתבקש בעל המנוי לחתום על 'כתב התחייבות' ולא תתאפשר רכישת כרטיס ללא חתימה על כתב ההתחייבות.

הכרטיס אינו ניתן להעברה, רק בעל המנוי יוכל להיכנס לאצטדיון עם הכרטיס הנרכש. בכניסה לשערי מכבי תל אביב באצטדיון המושבה יתבקש בעל המנוי להציג תעודה מזהה לאנשי חברת האבטחה של מכבי תל אביב, שיעמדו בכניסה ליציע. התעודה המזהה חייבת להיות תואמת לבעל המנוי שרכש את הכרטיס. במידה שהתעודה המזהה לא תתאים לרוכש הכרטיס לא תתאפשר כניסה לאצטדיון ולא יוחזר כסף בעבור הכרטיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully