וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: מכבי ראשון לציון במשחק קריטי בסראטוב

10.1.2017 / 17:43

אלופת המדינה יכולה להתקרב באופן משמעותי לשלב הבא במפעל הבכיר של פיב"א אם תגבור על הקבוצה שהביסה אותה בבית מכבי (17:30, ספורט 5). ריצ'ארד: "נצטרך להמשיך להציג את היכולת הטובה שהראינו"

one

העונה האירופית של האלופה מכבי ראשון לציון תימשך מחר (רביעי) כשהיא תתארח ברוסיה את אבטודור סראטוב המקומית (17:30, שידור ישיר בספורט 5) במסגרת המחזור ה-12 בשלב הבתים של ליגת האלופות. ראשון לציון מגיעה למשחק מהמקום החמישי במאזן של חמישה ניצחונות מול שישה הפסדים, כשהרוסים מדורגים במקום השביעי עם ארבעה ניצחונות ושבעה הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחו הרוסים בבית מכבי 98:74.


עוד בנושא:

חוזר לאדום: עודד ברנדווין חתם לחודש בהפועל תל אביב
ג'ייק כהן: "מכבי ת"א טובה מאוד, אבל אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"
מכבי קרית גת: טיישון טיילור שוחרר

מאליק וויינס שחקן מכבי ראשון לציון (שמאל) עם פטריק ריצ'ארד. מגד גוזני
מפגש קריטי. ווינס וריצ'ארד/מגד גוזני

ראשון לציון יצאה כבר אתמול בצהריים למוסקבה אחרי ההפסד הטראומטי להפועל תל אביב ביום שבת האחרון בו ספגו שלשת ניצחון, שנייה מסיום המשחק. במועדון נחושים לשים את המשחק מאחוריהם ולרשום ניצחון במשחק החשוב ברוסיה, כשהניצחון יקרב את הקבוצה באופן משמעותי אל המקום בין 24 הגדולות של המפעל. הפסד לסראטוב מנגד, יוריד את ראשון לציון אל המקום השביעי בטבלה, אך לא ינעל את סיכוייה.

"אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה ורוצים לחזור עם ניצחון על מנת להשאיר לנו סיכויי להעפיל לשלב הבא במפעל", אמר פטריק ריצ'ארד. "על מנת להשיג ניצחון נצטרך להמשיך להציג את היכולת הטובה שהראנו בשני המשחקים האחרונים ולהמשיך לשחק בצורה קבוצתית ואגרסיבית".

מאז הניצחון בבית מכבי ניצחה סראטוב רק פעם אחת בליגת האלופות ורשמה מנגד חמישה הפסדים. את הרוסים מוביל הפורוורד ניק מיינראת', שצלף 42 נקודות בבית מכבי, וקולע 20.9 נקודות למשחק ומוריד 7 ריבאונדים בליגת האלופות. מיינראת' היה פצוע לאחרונה, אך חזר במשחק הניצחון של קבוצתו בסוף השבוע האחרון ב-VTB. סראטוב צירפה לאחרונה גם את הרכז מרקוס טיג, שפתח את העונה בעירוני נהריה, אבל הוא לא רשאי לשחק בליגת האלופות עד לתום שלב הבתים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרקוס טיג עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
ייעדר. מרקוס טיג/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully