וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: טיישון טיילור שוחרר

10.1.2017 / 9:23

הגארד האמריקאי (26, 1.91) יעזוב אחרי שיחות עם נציגיו על התרת חוזהו. רשם העונה 17.3 נקודות, 4.2 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים. במועדון עושים מאמצים לצרף שני זרים בקרוב

נועם מושקוביץ

נועלת הטבלה בליגת העל מכבי קרית גת שחררה היום (שלישי) את הגארד האמריקאי טיישון טיילור. הקבוצה פנתה לנציגו של השחקן על מנת לשחררו מהחוזה, והצדדים סיכמו על תנאי העזיבה. במקביל עסוקים בקבוצה בנסיונות עקשים לצרף פורוורד במקומו של ג'יימס סינגלטון שעזב לליגה הקוריאנית, ולאחר שחרורו של טיילור יעשו מאמצים כדי לצרף עוד גארד, ובכך ישלימו את אפשרויות החילופים עד לסיום העונה.

שחקן מכבי קרית גת טיישון טיילור. לירון מולדובן
בדרך החוצה. טיישון טיילור/לירון מולדובן

טיילור (26, 1.91) הגיע לקרית גת על תקן של שחקן מעט בעייתי אך מוכשר מאוד עם עבר בברוקלין נטס. הוא פתח את העונה הנהדר כשבארבעה מתוך ששת מחזורי הפתיחה קלע מעל 20 נקודות למשחק, אבל במקביל קרית גת לא הצליחה. בשבועות האחרונים חלה ירידה משמעותית ביכולתו, ובתבוסה להפועל ירושלים ביום ראשון האחרון קלע 2 נקודות בלבד, הפעם הראשונה בה ירד ממספר דו ספרתי של נקודות. ב-13 משחקים העונה רשם טיילור 17.3 נקודות, 4.2 אסיסטים, 2.9 ריבאונדים ו-2 חטיפות למשחק, אך גם 3.5 איבודים ואחוזים לא טובים מחוץ לקשת.

קרית גת ניצחה שני משחקים מתוך 13 מפתיחת העונה, והיא מפגרת בשלושה משחקים מהקבוצה שמעליה, הפועל גלבוע/גליל. הקבוצה משחקת, לפני שחרורו של טיילור, עם שלושה זרים בלבד. בשבועות הקרובים מחכים לקבוצה שלושה משחקי חוץ נגד מכבי חיפה, מכבי ראשון לציון והפועל תל אביב ומפגש ביתי בתווך נגד הפועל אילת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully