וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "מכבי ת"א טובה מאוד, אבל אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

10.1.2017 / 10:44

הפורוורד של מכבי אשדוד, שהפועל ירושלים ויתרה עליו בקיץ, היה נשמע בטוח מאוד ביכולתו וביכולת קבוצתו אחרי הניצחון הגדול על גלבוע/גליל: "הדברים מתחילים להתחבר לנו, אני רעב לעוד"

לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה עשתה אמש (שני) צעד משמעותי כדי לצאת מתחתית ליגת העל כשהביסה בביתה 63:87 את גלבוע/גליל ועלתה למקום העשירי בטבלה, מרחק שלושה וחצי ניצחונות מהאחרונה בטבלה, מכבי קרית גת. זה היה הניצחון השני ברציפות של אשדוד, שהעפילה לחצי גמר גביע המדינה, שם תפגוש את מכבי תל אביב, ובמועדון רוצים להמשיך במומנטום גם בשבוע הבא במשחק החוץ הקשה נגד עירוני נהריה.

ג'ייק כהן, מכבי אשדוד. לירון מולדובן
בכושר נהדר. ג'ייק כהן/לירון מולדובן

גיבור הערב היה שוב ג'ייק כהן, שקלע 20 נקודות והוריד 7 ריבאונדים, ומדורג תשיעי בטבלת המדד הכללי בליגה. "הדברים מתחילים להתחבר לנו, שני ניצחונות ברציפות, בגביע נגד חיפה ועכשיו, זה מרגיש טוב מאוד", סיפר כהן שחגג בסוף המשחק עם שחקניו לקבוצה על הפרקט, "אנחנו מתחילים לתקן חלק מהבעיות שלנו, זה מה שמקבלים עם הניסיון, יהיו לנו עוד משחקים פחות טובים, אבל נצטרך ללמוד מזה. נשתפר בכל משחק, וכל עוד נמשיך לעשות את זה, נהיה קבוצה טובה. לנצח זה כיף, היתה לנו תקופה לא טובה שלא הצלחנו לנצח בו, וכשאתה מנצח צריך לדעת ליהנות. כשהכדור נכנס, צריך לדעת ליהנות".

בשבוע שעבר ציין מאמן מכבי חיפה עופר רחימי כי כהן הוא שובר שיוויון בליגה הזאת, והמתאזרח של אשדוד יודע להעריך את הדברים הללו: "אלה מילים חמות, אני מעריך את זה. אני עובד קשה אבל כדורסל זה משחק קבוצתי. אני לא יכול להצליח בלי דניאל, יפתח, צ'ייס והערב גם ג'קי, הם שחקנים טובים מאוד, וכשיש מסביבך שחקנים טובים אתה נראה גם טוב". הקיץ ויתרה הפועל ירושלים על האופציה שהייתה לה על כהן שהגיע מאריס סלוניקי ישר לאשדוד: "אני רק רוצה לשחק טוב בשבילי, מה שקבוצות אחרות מחליטות לעשות, זה ההחלטה שלהם. אני רק רוצה להוכיח לעצמי, למשפחה שלי, שהעבודה הקשה שלי מוכיחה את עצמה, ויש לי עונה טובה מאוד העונה, אבל אני עדיין לא מרוצה, אני רעב לעוד. אנחנו כקבוצה רוצים עוד".

כאמור, הפורוורד יפגוש עם קבוצתו בחצי גמר גביע המדינה את מכבי תל אביב, שהביאה אותו לארץ לפני מספר שנים: "מכבי היא קבוצה טובה מאוד, אי אפשר להתווכח על הכישרון שיש להם, אם נשחק כקבוצה אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל ערב. אני לא אומר שזה יהיה קל, ושלא נתכונן ונקרע את התחת כדי להיות מוכנים, אבל משחקים בשביל לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully