וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לאדום: עודד ברנדווין חתם לחודש בהפועל תל אביב

10.1.2017 / 13:12

הרכז (1.79, 28) שפתח את העונה בחוזה זמני בהפועל תל אביב ושוחרר, יחזור לסגל של רמי הדר. רשם 3 נקודות למשחק ב-14 דקות בממוצע העונה. דרל וויליאמס צפוי לחזור לסגל נגד אילת

one

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) על החתמתו מחדש של הגארד עודד ברנדווין לחודש. כפי שפורסם בוואלה! ספורט שלשום, חזר הרכז להתאמן בשורות הקבוצה בשבוע שעבר, והרשים את רמי הדר שהחליט בסופו של דבר שהוא יחזק את הסגל. בקבוצה מעריכים שבתום תקופת החודש, שאמורה להסתיים בסמוך לפגרת חצי גמר וגמר גביע המדינה, יחזור רביב לימונד לפעילות, ואז יוחלט האם להאריך את חוזהו של ברנדווין עד לסיום העונה או לא.

ברנדווין (1.79, 28) רשם אשתקד עונה טובה מבחינה אישית במדי עירוני נהריה כשקלע 6.8 נקודות למשחק והוביל את הקבוצה למקום הרביעי בעונה הסידרה. הקיץ התקשה למצוא קבוצה, ובעקבות הפציעה של רביב לימונד חתם לחודשיים במדים האדומים. במשחק הפתיחה נגד מכבי ראשון לציון היה חלק חשוב מהקבוצה וקלע 7 נקודות ב-20 דקות, אך לאחר מכן קלע רק 2 נקודות ב-9 דקות בניצחון על מכבי חיפה בחוץ, וב-12 דקות בהפסד להפועל אילת לא שותף. בשני המשחקים הבאים ברנדווין לא עלה על הפרקט ולבסוף שוחרר.

במקביל בקבוצה העלו את קצב האימונים לקראת משחק הליגה החשוב נגד הפועל אילת ביום ראשון הקרוב. במועדון מאמינים כי ניצחון על אילת יקרב אותם משמעותית לחלק העליון של הטבלה. דרל וויליאמס צפוי לשוב לסגל לאחר ששם מאחוריו את הפציעה בצלעות. ההערכות הן שהדרייב אין יהיה מלא, ובקבוצה קוראים לאוהדים להקדים ולרכוש כרטיסים להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully