וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ליונס: "המטרה שלי לזכות באליפויות, לא להגיע לפיינל פור"

8.1.2017 / 8:20

הגארד החדש של הפועל תל אביב לא פחד להעלות ציפיות אחרי הניצחון הדרמטי נגד האקסית מראשל"צ: "בשביל המשחק הראשון שלי זה היה מצוין". ברנדווין עשוי לשוב לסגל, מחמאות לצוף בן משה

one

בסיום אחד ממשחקי הכדורסל הדרמטיים של השנים האחרונות, גברה אמש (שבת) הפועל תל אביב על מכבי ראשון לציון בחוץ 86:87 אחרי הארכה. האדומים איבדו יתרון בתום הזמן החוקי, ובהארכה רשמו קאמבק כשאלאנדו טאקר קולע את סל הניצחון, 1.2 שניות לסיום. מיד לאחר מכן קלע מאליק ווינס שלשה משלושת רבעי מגרש, אך לאחר בדיקה במוניטור פסל צוות השופטים את הסל, לאחר שנמצאה זווית בה רואים את הנורות מסביב לסל דולקות והכדור בידיים של ווינס.

הניצחון היה במשחק הבכורה של רמי הדר ומארק ליונס. המאמן הסתדר בסגל חסר, כשמלבד רביב לימונד, שייעדר במהלך החודש הקרוב לאחר שעבר ניתוח ארתוסקופיה בקרסולו, נפצע גם דרל וויליאמס השבוע בצלעות בהתקלות באחד האימונים. ליונס, שזכה לפני המשחק לטקס מרגש מהקבוצה בה זכה אשתקד באליפות, וכן מהאוהדים הכתומים, השתלט על המשחק וקלע 27 נקודות אליהן הוסיף 5 אסיסטים. השלשה של טאקר על הבאזר העלתה את מניין הנקודות שלו ל-20, ואילו ריצ'רד האוול הוסיף 16 נקודות ו-7 ריבאונדים.

"זה היה משחק מצוין, אתמול ראיתי שמישהו כתב בטוויטר שמרגש שאני חוזר לכאן, ואמרתי שזה יהיה משחק טוב, אנחנו צריכים עדיין להשתפר, איתי ועם המאמן החדש", סיכם ליונס המחויך את המשחק, "בשביל המשחק הראשון שלי זה היה מצוין". הגארד אף הוסיף על קבלת הפנים שעשו לו החברים על המגרש: "יש לי חברות איתם שהיא בלתי ניתנת לשבירה, זה היה כיף לדבר איתם. לא דיברתי איתם טראש".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב ניצחה 86:87 דרמטי את מכבי ראשון לציון
מבקר השופטים קבע כי ההחלטה נכונה, טאקר: "זה היה מדהים"

מארק ליונס שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
קאמבק מושלם. ליונס/מגד גוזני

ההגעה של ליונס להפועל תל אביב שוב מעלה את רף הציפיות במועדון האדום, כשהגארד לא מפחד להצהיר, "המטרה שלי כשחקן זה תמיד לזכות באליפויות, לא להגיע לפיינל פור. יש לנו חלקים נהדרים, אלאנדו הוא אחד הקפטנים של הקבוצה, ריצ'רד האוול, הרבה שחקנים טובים שאפשר לשים אותם על המגרש, ככה שיש לנו קבוצה נהדרת".

המנצח הטרי הנוסף של הערב, הדר, היה נראה מחויך מאוד בסיום, והתחבק ארוכות עם אנשי המועדון שחיכו לו בסיום. המאמן מעוניין לצרף שחקן ישראלי לסגל הקצר שתרם אמש רק 16 נקודות, ועודד ברנדווין, שפתח את העונה בקבוצה ושוחרר, חזר להתאמן ועשוי לחתום. בהפועל החמיאו בסיום לגארד צוף בן-משה שהציג משחק הגנה טוב וסיים עם 6 נקודות בשתי שלשות חשובות ברבע השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully