וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב לשוטה ארבלדזה: "אנחנו מצטערים"

5.1.2017 / 17:49

הגאורגי, שפוטר אמש, הגיע להיפרד מהשחקנים במתחם האימונים בקרית שלום. ארבלדזה קיים שיחה ארוכה עם טל בן חיים החלוץ, במועדון הבהירו: "לא יכולים לעשות עוד טעות בעמדת המאמן"

יוסי ציפקיס

פגישה מרגשת וטוענה נערכה היום (חמישי) בין שוטה ארבלדזה לשחקני מכבי תל אביב. המאמן הגאורגי, שפוטר אתמול, היה אמור להגיע לפגישה עם השחקנים ביום ראשון אחרי משחק הגביע מול בני לוד בסיבוב ח', אבל במועדון סיפרו כי מאחר והוא מתוכנן לעזוב את הארץ בתחילת השבוע הבא חשש ארבלדזה כי בסופו של דבר לא יכול לפגוש את השחקנים.

עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף: "גולדהאר הוא ווינר, הוא לא ייתן לנו ליפול"
במכבי תל אביב מקווים שמיטש גולדהאר לא יסתפק רק בשוטה ארבלדזה
שוטה ארבלדזה פוטר ממכבי תל אביב: "הקבוצה תישאר בלבי לעד"
מכבי תל אביב מאיצה המהלכים למציאת מחליף לשוטה ארבלדזה

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. יוסי ציפקיס
השחקנים מצטערים. ארבלדזה/יוסי ציפקיס

המאמן הגאורגי הגיע לקרית שלום היום בסביבות השעה 13:30 כאשר השחקנים סיימו את האימון הם עברו זה אחר זה לידו וכל אחד מהם נעצר לחיבוק ושיחה קצרה. חלק מהשחקנים אמרו למאמן: "אנחנו מצטערים. חבל לנו שככה זה נגמר, היינו יכולים לעשות יחד הרבה יותר אבל לצערנו זה לא הצליח".

במכבי תל אביב מספרים כי שיחה ארוכה יחסית התקיימה בין ארבלדזה לטל בן חיים החלוץ, במהלכה אמר המאמן לשחקן כי הוא מאוד מעריך אותו מקצועית ומאמין כי הוא יכול למצות עוד הרבה יותר מהפוטנציאל שיש בו.

כפי שהדברים נראים כעת ייקח עוד זמן עד שהצהובים ימנו מאמן. גורם במועדון אמר היום: "אנחנו לא יכולים לעשות עוד טעות באותה עונה בעמדת המאמן ולכן לא נמהר להחתים מישהו. יש כאן צוות גדול, כולל את ג'ורדי, שלא רוצה להיות מאמן אבל בנסיבות האלה יפשיל שרוולים ויעזור לצוות המקצועי. לא צריך למהר ולהחתים מאמן לא מתאים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully