וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאיצה המהלכים למציאת מחליף לשוטה ארבלדזה

4.1.2017 / 12:53

במכבי תל אביב עדיין לא התקבלה החלטה להיפרד מהמאמן, אבל ככל שגובר החשש מאיבוד המקום השני והכרטיס לאירופה הלחץ גובר. בינתיים ארבלדזה מתנהל כרגיל, טיבי וקיארטנסון יחזרו להרכב, גולסה עדיין בחוץ

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במקביל לאיתור שחקנים זרים לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר שייפתח מחר (חמישי), במכבי תל אביב החלו לחפש מועמד מתאים לאימון הקבוצה במקום שוטה ארבלדזה. יש כמה סיבות שמנעו עד עכשיו את פיטוריו של המאמן. הראשונה היא שג'ורדי קרויף לא היה בטוח שהחלפתו תקדם את הקבוצה. קרויף יודע בתוך תוכו שלא סיפק לארבלדזה את התנאים האידיאליים, ושלא מעט שחקנים שצורפו או שנשארו לא מוכיחים את עצמם ללא קשר לזהות המאמן. במועדון מדברים לא מעט בתקופה האחרונה על מחלקת הכדורסל של מכבי תל אביב שם הוחלפו כבר מספר מאמנים העונה ושום דבר לא נראה יותר טוב.

עוד בנושא

מכבי תל אביב: שחקנים מאשימים את ג'ורדי, חמישה שחקנים יעזבו בינואר?
רוח רפאים ושמה מכבי תל אביב: המקום השני של הצהובים משקר

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
גם ג'ורדי יודע שלא רק המאמן אשם. ארבלדזה/יוסי ציפקיס
מיטש גולדהאר לא רצה בתקופה האחרונה להגיע למצב בו הוא משלם למעלה מחצי מיליון יורו נטו עד סוף העונה על פי כמות המשכורות שנותרה לגיאורגי לקבל

סיבה שנייה בגללה לא נעשה השינוי עד כה היא החוזה של ארבלדזה. המאמן הגיאורגי מרוויח קרוב ל-100 אלף יורו נטו לחודש. מיטש גולדהאר לא רצה בתקופה האחרונה להגיע למצב בו הוא משלם למעלה מחצי מיליון יורו נטו עד סוף העונה על פי כמות המשכורות שנותרה לגיאורגי לקבל. העניין השלישי הוא שארבלדזה מחזיק בלא מעט קשרים באירופה ובמכבי רוצים להשתמש גם בו כדי לשכנע שחקנים זרים להגיע.

הסיבה הרביעית נעוצה בעובדה שטרם נמצא המועמד המתאים להחליף את ארבלדזה אך בעניין הזה כאמור הואצו המהלכים. אם מכבי תל אביב תודח מהגביע בשבת בחוץ מול בני לוד, לא מן הנמנע שהשינוי בעמדת המאמן יצטרך להיעשות באופן מיידי בכפוף כאמור למציאת האיש המתאים להחליף את הגיאורגי.

במכבי תל אביב קיים חשש אמיתי מכך שהקבוצה לא תשיג את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. מדובר כמעט בתנאי סף שגולהדאר מעמיד למועדון. גם אם גורל האליפות כבר הוכרע, בקרית שלום צריכים לסיים את העונה במקום שמוביל למוקדמות הליגה האירופית והקבוצה תחת ארבלדזה לא מצליחה עד עכשיו לברוח ממכבי חיפה, מכבי פתח תקוה ומועדונים נוספים שמאיימים על המקום השני בו היא מחזיקה כבר זמן רב.

ארבלדזה התנהל אתמול כרגיל מול השחקנים ובאסיפה קצרה מאוד שערך אמר להם: "המשחק שלנו מול בית"ר היה איטי וחסר תשוקה. אבל המשחק הזה נגמר ואנחנו צריכים להתכונן לגביע המדינה שזה מפעל שיש למכבי מה להשיג בו".

איתן טיבי ווידאר קיארטנסון צפויים לחזור להרכב בשבת. אייל גולסה לא התאמן שוב אתמול ונראה שגם בשבת לא יוכל עוד לפתוח בשל הימים הארוכים בהם החמיץ אימונים.

בעניין אחר: בסרביה שוב מדווחים שמיחאילו ריסטיץ', שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב בחלון ההעברות הקרוב, מעדיף את ההצעה של אספניול הספרדית, שמחזרת אחריו במקביל. הכוכב האדום, לעומת זאת, מעדיפה שהמגן השמאלי יימכר לצהובים בשל העובדה שהם מציעים 2.2 מיליון יורו בתשלום אחד, שיסייע לקבוצה הסרבית בטווח המיידי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully