וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה פוטר ממכבי תל אביב: "הקבוצה תישאר בלבי לעד"

4.1.2017 / 17:55

פיטורים ראשונים בעידן קרויף: הגאורגי שילם את המחיר בעקבות התקופה האיומה וסיים את תפקידו אחרי כשבעה חודשים בלבד בתפקיד. המנהל המקצועי: "במצבים כאלה עדיף להיפרד ולהמשיך הלאה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב נראית רע מאוד בתקופה האחרונה, ומאמנה שוטה ארבלדזה הוא זה שמשלם את המחיר: המאמן הגאורגי פוטר היום (רביעי) מהקבוצה, כשבעה חודשים בלבד לאחר שמונה לתפקיד, והפך למאמן הראשון בעידן ג'ורדי קרויף שמפוטר מתפקידו.

ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים בטדי היה הקש ששבר את גב הגמל של מקבלי ההחלטות בצהוב, לאחר תקופה איומה שאפשרה להפועל באר שבע לפתוח פער של שמונה נקודות בפסגה, ולא הותירה לג'ורדי קרויף ברירה אלא לפעול. הגאורגי עוזב את התפקיד עם שמונה ניצחונות בלבד ב-16 משחקי ליגה.

המאמן הספרדי, פאקו אייסטרן, שזכה בטרבל עת אימן את מכבי תל אביב בעונת 2014/15, מועמד. הבעלים מיטש גולדהאר מעריך אותו מאוד, וכרגע למאמן אין קבוצה לאחר שסיים את תפקידו בוולנסיה בעונה הנוכחית.

מנהל מקצועי מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
יחפש מאמן. קרויף/ברני ארדוב

בהודעה הרשמית של הקבוצה נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב הגיע לסיכום עם שוטה ארבלדזה על פרידה מיידית ומעוניין להודות לו על תרומתו".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי של המועדון: "ברצוננו להודות לארבלדזה על תרומתו למכבי תל אביב ועל שהוביל אותנו במהלך התקופה בה שימש כמאמן, לשלב הבתים של הליגה האירופית. לפעמים, דברים לא עובדים כפי שתכננת אותם בעקבות אשמה שלי, של השחקנים או המאמן. במצבים שכאלה בכדורגל עדיף להיפרד ולהמשיך קדימה. ברצוננו לנצל את ההזדמנות לאחל לשוטה בהצלחה בעתיד".

ארבלדזה הוסיף: "ברצוני להודות לכל מי שקשור למכבי תל אביב – לצוות האימון, לשחקנים ולאוהדים על התקופה בה עבדתי במועדון. מכבי והאנשים בתל אביב יישארו בלבי תמיד".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב מאיצה המהלכים למציאת מחליף לשוטה ארבלדזה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. יוסי ציפקיס
יחפש קבוצה חדשה. ארבלדזה/יוסי ציפקיס

בניגוד לאקורד הסיום הצורם, ההתחלה של הגאורגי במכבי תל אביב הייתה נוצצת למדי. ארבלדזה רשם חמישה ניצחונות בששת משחקיו הראשונים בליגה, ונראה היה שהוא על דרך המלך. אלא שאז הגיעו שני ההפסדים הרצופים למכבי חיפה ולהפועל באר שבע, כשבתווך נרשם ההפסד הכואב לזניט סנט פטרסבורג באירופה.

על פי דיווחים שעלו בשבועות האחרונים, ארבלדזה עשוי לעבור לליגה הרוסית, שכן על פי אותם דיווחים במדינה הוא מועמד לקרסנודאר, אותה קבוצה שאליה נקשר אי שם בספטמבר. אם יעבור לאמן ברוסיה, תהיה זו המדינה השלישית שבה הוא עומד על הקווים אחרי שעשה זאת בטורקיה (קייסריספור, קסימפאשה וטרבזונספור) וישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully